Det største ønske

Krysser fingrene for en bedre test imorgen! Rart at testen på onsdag var sånn dersom det skulle vise seg å være blenda tester nå :sorry:

PP28 - CD25 - 11DPO

Får fremdeles ikke lagt ut bilder. Men jeg ser noe på den rosa testen :) Selvfølgelig skulle jeg ønske den var sterkere og er redd det bare er en skyggestrek. Men enn så lenge lever håpet bittelitt til :) IKM er ca mandag.

Våknet med veldig ømme bryst i natt, etter noen dager da det har avtatt litt. Men er det fordi det er en spire der eller er det fordi tanta er på vei?? Time will tell.

Last edited:
PP28 - CD25 - 11DPO

Får fremdeles ikke lagt ut bilder. Men jeg ser noe på den rosa testen :) Selvfølgelig skulle jeg ønske den var sterkere og er redd det bare er en skyggestrek. Men enn så lenge lever håpet bittelitt til :) IKM er ca mandag.
Oj så spennende! Typisk det når en ikke får se bilder. Ikke at jeg har verdens beste strek syn da. Har du fortalt noe til søsteren din ?

Oj så spennende! Typisk det når en ikke får se bilder. Ikke at jeg har verdens beste strek syn da. Har du fortalt noe til søsteren din ?

Veldig typisk
Har ikke sagt noe til søsteren min. Men hvis tanta holder seg unna og jeg får en digital mens jeg er het så kanskje [emoji1]

Last edited:
PP28 - CD25 - 11DPO

Åå, så spennende! :D Nå må BV ta seg sammen så vi får se bilder altså!!

Krysser fingrene for en bedre test imorgen! Rart at testen på onsdag var sånn dersom det skulle vise seg å være blenda tester nå :sorry:
(Har ikke sett denne mld jeg) Veldig rart. Så håper ikke dagens er en tullestrek.

Da kan jeg endelig legge ut bilder :)

Gårsdagens tester:

216583B7-D9E2-4AD1-8A76-01880493E95D.jpeg

0E1F8DBA-461E-431E-8404-6EF09E725651.jpeg

Dagens tester

4DB8DF21-A4DD-442F-A9CB-FB48A1873202.jpeg

Syns jeg ser noe på denne rosa, om enn svakt...

57E60AA5-0E65-47B4-A99E-13AF35EDDC86.jpeg

FA3818EA-4EBD-4506-84E6-D731D368C025.jpeg

Jeg ser noe på den nest siste testen men jeg synes det er ”noe” på de fleste strimmeltester om man ser godt nok, uten at det faktisk er noe. Jeg tror ikke på det med mindre det uten tvil er strek.

Håper på noe mer i morgen! :)

Jeg ser noe på den nest siste testen men jeg synes det er ”noe” på de fleste strimmeltester om man ser godt nok, uten at det faktisk er noe. Jeg tror ikke på det med mindre det uten tvil er strek.

Håper på noe mer i morgen! :)
Tror ikke helt på det før det blir sterkere strek, men gir et håp når den var blenda i går. Spennende de neste dagene :)

Synes den tidlige Babyplan testen likner min litt.. min er tatt i går, har ikke flere... blir spennende å se! Synes jeg skimter noe på din nest nederste..

Vedlegg

• 38E46367-8381-4E53-9877-71234A1FFE6C.jpeg
    38E46367-8381-4E53-9877-71234A1FFE6C.jpeg
    408,5 KB · Visninger: 62
Jeg synes jeg ser noe på både den nederste og babyplan :) synes forresten det er strek på babyplan fra i går også, bare nærmere teststreken enn den egentlig skal være. Nå må dette "noe" bli en ordentlig fin og rosa strek :D

Ser det samme som Bobla! Håper det ikke bare er skygger, og at det dukker opp en fin tydelig strek nr 2 i morgen. :Heartred

Synes jeg ser skyggestreker igår og antydning til noe idag jeg.
Krysser fingrene!!!

Back
Topp