~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Krysser fingrene for en bedre test imorgen! Rart at testen på onsdag var sånn dersom det skulle vise seg å være blenda tester nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj så spennende! Typisk det når en ikke får se bilder. Ikke at jeg har verdens beste strek syn da. Har du fortalt noe til søsteren din ?PP28 - CD25 - 11DPO
Får fremdeles ikke lagt ut bilder. Men jeg ser noe på den rosa testen Selvfølgelig skulle jeg ønske den var sterkere og er redd det bare er en skyggestrek. Men enn så lenge lever håpet bittelitt til IKM er ca mandag.
Oj så spennende! Typisk det når en ikke får se bilder. Ikke at jeg har verdens beste strek syn da. Har du fortalt noe til søsteren din ?
Åå, så spennende! Nå må BV ta seg sammen så vi får se bilder altså!!PP28 - CD25 - 11DPO
Får fremdeles ikke lagt ut bilder. Men jeg ser noe på den rosa testen Selvfølgelig skulle jeg ønske den var sterkere og er redd det bare er en skyggestrek. Men enn så lenge lever håpet bittelitt til IKM er ca mandag.
(Har ikke sett denne mld jeg) Veldig rart. Så håper ikke dagens er en tullestrek.Krysser fingrene for en bedre test imorgen! Rart at testen på onsdag var sånn dersom det skulle vise seg å være blenda tester nå
Syns de må det jaÅå, så spennende! Nå må BV ta seg sammen så vi får se bilder altså!!
Tror ikke helt på det før det blir sterkere strek, men gir et håp når den var blenda i går. Spennende de neste dageneJeg ser noe på den nest siste testen men jeg synes det er ”noe” på de fleste strimmeltester om man ser godt nok, uten at det faktisk er noe. Jeg tror ikke på det med mindre det uten tvil er strek.
Håper på noe mer i morgen!
Gjør du? Syntes jeg så kanskje noe i virkeligheten men syns det forsvant.Ser på den nederste!
Åååh spennende. Er det kveldstest idag ?Veldig typisk
Har ikke sagt noe til søsteren min. Men hvis tanta holder seg unna og jeg får en digital mens jeg er het så kanskje [emoji1]