Amandaa11
Forumet er livet
Ja! Nå må hun komme etter.Nå har Amanda testet positivt så nå er det deg!
Også får Mon komme etter om en uke-halvannen-ish.
Og de andre neste måned!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Nå må hun komme etter.Nå har Amanda testet positivt så nå er det deg!
Nå har Amanda testet positivt så nå er det deg!
Jeg kommer nok ikke etter. Negative tester i dag, så da gidder jeg ikke teste mer...Nå har Amanda testet positivt så nå er det deg!
Skjønner den tanken, fortsetter å håpe det snart er deres tur også. SENEST neste måned!!! Savner denne kølappordningen altså..Jeg kommer nok ikke etter. Negative tester i dag, så da gidder jeg ikke teste mer...
Takk! Kølapp hadde vært greit [emoji23]Skjønner den tanken, fortsetter å håpe det snart er deres tur også. SENEST neste måned!!! Savner denne kølappordningen altså..
Helt enig med deg der Nå har Amanda staket ut kursen så må vi andre bare henge oss påNå har Amanda testet positivt så nå er det deg!
Det gjør jeg også Nå er det ikke lenge igjen. Føler det kan gå begge veier men håper på det besteJeg stemmer for at du tester enda mer positivt i morra!
Håper detJa! Nå må hun komme etter.
Vi er nestemann utJa helt enig med deg der
Håper inderlig på at jeg kommer med på denne bølgen! Ikke mange timene igjen til testing nåNå venter jeg veldig utålmodig på at du skal teste (positivt) altså! Denne bølgen SKAL du være med på!!!!
Jeg kommer nok ikke etter. Negative tester i dag, så da gidder jeg ikke teste mer...
Nå er det blitt fredag Ikke mange timene igjen nå, ca 8 timerSnart fredag
Tusen takkLykke til med testing i morgen
Utålmodig på test!!