Det største ønske

Hvor mye tålmodighet tror du vi har da???

Nå har jo klokka passert 10 liksom. dette er litt for spennende!!!

PP28 - CD24 - 10DPO

Beklager at det ble litt sent å legge ut og oppdatere men sånn blir det når man er borte på besøk, mye prating :)

Men testene i dag er ikke noe å skryte av overhode...Blenda tester ser det ut til. Kjenner jeg har mistet litt håpet siden jeg fikk strek på onsdag. Men fremdeles tidlig trøster jeg meg med :)

Får ikke lagt ut bilde ser det ut til. Har fått med meg at det er et problem i dag...

Last edited:
Nei, søren da. Hva er det med tester for tiden? Du får klage på at det er noe galt med dem.

Utålmodig på test!!
Jeg og!! Håper hun ikke plages med å få legge inn bilder slik jeg gjør! :p
Innom og sjekker!
Gleder meg til test!
Sa ikke du 8-tiden da?????
Utålmodig og håper inderlig på to fine streker
Og vi venter og vi venter..[emoji15][emoji8]
Hvor mye tålmodighet tror du vi har da???
Jeg er her også[emoji28][emoji28] spent
Nå har jo klokka passert 10 liksom. dette er litt for spennende!!!
Bildene av testen er ikke kommet (får ikke lastet opp enda), men de var blenda.
Kjekt med en ivrig gjeng som ønsker å vite hvilken vei dette kan gå :) ❤️

Nei, søren da. Hva er det med tester for tiden? Du får klage på at det er noe galt med dem.
Nei si det... Kjedelig når man også får et håp når man får en strek, må jo nesten ha vært en skyggestrek. Jeg som hadde så store forhåpninger. Men som sagt tidlig enda så gir ikke opp helt enda :)

:sorry: Syns virkelig du hadde fortjent to fine streker nå. :Heartred

Jeg som var så sikker på at du skulle få to fine streker i dag, spesielt etter testen på onsdag :sorry: fortsetter å krysse fingrene! ❤️

Jeg var jo så sikker på at du skulle ha to streker i dag, med tanke på testen du la ut :o

Jeg som var så sikker på at du skulle få to fine streker i dag, spesielt etter testen på onsdag :sorry: fortsetter å krysse fingrene! ❤️
Jeg var jo så sikker på at du skulle ha to streker i dag, med tanke på testen du la ut :eek:

Jeg også var sikker på det og hadde store forhåpninger. Men gir ikke opp enda :) Fremdeles noen dager til ikm ❤️

Back
Topp