Jeg ser også på babyplan!!
Jeg synes også jeg ser noe der, så spennende!!
Spennende med strekSpennede ser også streken [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser også på babyplan!!
Jeg synes også jeg ser noe der, så spennende!!
Spennende med strekSpennede ser også streken [emoji4]
Ser noe på begge.
Så utrolig spennende!!!! Helt til fredag altså...? Krysser fingerne
Herlighet så spennende! Pine oss helt til fredag??? Sukk, hvor tar du tålmodigheten fra?
Dessverre så skal jeg pine dere litt og holde meg til fredagenWhat she said!!! Huttetu så spennende!
Blir nok dessverre til å pine dere litt til fredagen. Tester til testing hver fjerde time har jeg ikke med meg, selv om jeg tok med meg et lite lager så er det ikke nokNei nei nei!! Du kan ikke pine oss til fredag [emoji33][emoji33] Med de testene der burde du teste hver fjerde time [emoji23] Ingen problem å se streken [emoji7] Så spent på deres vegne!!
Har det jaHar du virkelig tenkt å holde oss på pinebenken til fredag?
Det håper jeg virkelig nåMen nå mååå det da være bebis på gang!!
Spennende!! [emoji7]
Spennende
Så spennende! [emoji1][emoji7]
Veldig spennende Fredag kan ikke komme fort nokOhhhh for en spenning, her blir det baby[emoji173]️[emoji7][emoji294]️
Er bittelitt kritisk til de blåe selv, så det må være litt ekstra styrke på de for at jeg skal tro helt på det.Jeg ser også på Babyplan Ikke på den andre men det er nok fordi jeg ikke liker de og har sett så mange skyggestreker på de.
Og fredag?! Altså..
Jeg føler på en måte at det kanskje har klaffet. Har hatt litt skarpe ilinger, litt annerledes, som jeg ellers ikke bruker å ha, og litt øm. Håper videre selv om det kan gå begge veierHvordan kjenner du deg idag da?
Er bittelitt kritisk til de blåe selv, så det må være litt ekstra styrke på de for at jeg skal tro helt på det.
Jepp, fredag
Fullt klar over detDu vet hva jeg synes om det..
Håper inderlig altså!!!Jeg føler på en måte at det kanskje har klaffet. Har hatt litt skarpe ilinger, litt annerledes, som jeg ellers ikke bruker å ha, og litt øm. Håper videre selv om det kan gå begge veier
En gang håper jeg det skal skje så like greit at det blir denne gangenHåper inderlig altså!!!
Tusen takkKrysser alt jeg har![emoji178]
Håper inderlig detHåper det er baby!!!
Blir nok ikke før tidlig formiddag en gang, så blir noen spennende ca24 timer.Jeg dauer... blir det test kl 00.01? [emoji56]
TakkSer noe på begge!! Så spenennde! Krysser fingrene for deg[emoji173]️
Jeg stemmer for at du tester enda mer positivt i morra!Blir nok ikke før tidlig formiddag en gang, så blir noen spennende ca24 timer.