Det største ønske

Tenk om det har klaffet! :Heartred
Tenk om :rolleyes: Hadde vært den lykkeligste på jord da ja :happy: :Heartred Er på besøk hos min søster når jeg skal begynne å teste (og til etter ikm) så det spørs om jeg klarer å holde meg fra å ikke si noe hvis det klaffer :wacky:

Nok en dag hvor jeg nesten ikke orker/klarer noe. Blir så fort sliten, og litt varm. Og det gir meg håp for det skjedde i mai i fjor også når det endelig klaffet :) Har fått dusjet og vasket klær i dag, men alt må skje i etapper, litt nå og litt da. F.eks opp en etasje for å gå på do og gikk ned igjen og var så sliten :wacky: Kjenner fremdeles litt stikninger og ilinger. Så kjenner det kommer til å være noen lange dager før testinga begynner selv om dagene kommer til å være hektiske :)
Skal til kiropraktoren i morgen, få knekt opp litt. Men det skal ikke bli noe knekking av korsryggen denne gangen. Kjenner at nakke og skuldre/øvre del av ryggen trengs å bli knekt.

Tenk om :rolleyes: Hadde vært den lykkeligste på jord da ja :happy: :Heartred Er på besøk hos min søster når jeg skal begynne å teste (og til etter ikm) så det spørs om jeg klarer å holde meg fra å ikke si noe hvis det klaffer :wacky:
Ooh spennende! Håper du har noe å fortelle henne da :happy: det måtte være en perfekt Lykke da:angelic:

PP28 - CD21 - 7DPO
Dag 5 med crinone

Fikk tempet til rett tid i dag. Tempen holder seg høy og fin :) enda i hvert fall. Tempet litt over tre timer etterpå med søvn og da var tempen enda høyere.
Når jeg la meg i går så fikk jeg plutselig en sterk mensmurring følelse som varte noen minutter. Føltes ikke helt som murringer egentlig, men i mangel på beskrivende ord så ble det det :) Det er nå tredje dagen/kvelden med det. Bruker gjerne bare å ha det litt én dag noen dager etter EL. Kanskje egget borret seg ganske så godt ned i går? Det blir noen spennende dager fremover kjenner jeg :)

644D5A6A-56B0-42F1-8FF5-669D40166E99.jpeg

Håper inderlig dette er deres måned

Ikke lenge til testing nå :D ❤️

Back
Topp