Det største ønske

PP28 - CD17 - 3DPO (nettopp entret)

Håper tempen går opp så det er ingen tvil om at jeg virkelig er i dpo land. Når jeg får krysset i FF så blir det ikke temping hver dag. Bare 7 dager til første test :)
Helt siden EL har jeg hatt ømme bryst og syns de er verre i dag. Kjenner litt ilinger nedover lår og bortenfor eggstokkområdet. Blitt mer og mer kvalm/uggen utover kvelden. Altfor tidlig med noen graviditetssymptomer bare 2(3)dpo... :wacky:

Vis vedlegget 252044

Håper dagene i dpo land går fort, og at de ender med to streker. Er det noen som fortjener det etter mye slit, er det i hvertfall deg! ❤️

Blir en spennende neste uke altså. krysser fingerne

Håper dagene i dpo land går fort, og at de ender med to streker. Er det noen som fortjener det etter mye slit, er det i hvertfall deg! ❤️
Har nok å holde på med de neste dagene så håper de går ganske så fort :)
Tusen takk for gode ord :Heartred

PP28 - CD17 - 3DPO
Dag 1 med crinone

I dag kom krysset etter en veldig urolig natt. Tempet altfor tidlig etter bare litt over to timers søvn. Lå en liten stund våken og måtte også på do, så tempet før det. Var bare 2,5 timer til jeg egentlig skulle tempe. Tempet på nytt etter ca 3 timers søvn og da var tempen bittelitt høyere, så lar bare den første tempen stå. Den føk rett til i været i hvert fall :)
Mer kvalm i dag. Når jeg skulle legge meg på siden i senga så kom brystene i klem og det var vondt for de er jo veldig øm. Ikke et symptom jeg kan stole på når IKM nærmere seg, om det er en graviditet siden det har vært noen dager.
Skulle begynne på crinone i går men bestemte meg for å starte i dag når krysset kom i FF.
Hvilepulsen gikk to trinn opp i dag fra i går (i takt med tempen :) ). Spørs hva den sier i kveld for den kan variere litt utover dagen. Men heldigvis er den på vei opp :)

6A4A0981-B2DA-4701-925F-7E713C760E89.jpeg

FE934B87-35A5-4FBE-BA45-DCC739AC6524.jpeg

Last edited:
Blir spennende dager utover altså!

Digger DPO dagene :D

Blir spennende dager utover altså!
Det blir det virkelig :)

Digger DPO dagene :D
Det blir nok spenning fremover :D

3 dpo er en kjedelig fase... lykke til den neste uken. [emoji1303]
Takk! Blir noen lange dager før testing begynner.

Lykke til i dpo [emoji1][emoji1]
Tusen takk! :)

Veldig fin temp og puls, nå skal det bli bebbis på oss
Det skal det altså!!! Det har jeg bestemt for oss ;)
Dumme meg sjekket pulsen igjen og den droppet tilbake til 67... Neste gang skal jeg, hvis jeg skal sjekke, bare gjøre det en gang og det helt på slutten av dagen. Men om et par-tre dager så er det slutt på å sjekke, for ønsker å leve lenge i håpet :)

PP28 - CD17 - 3DPO (nettopp entret)

Håper tempen går opp så det er ingen tvil om at jeg virkelig er i dpo land. Når jeg får krysset i FF så blir det ikke temping hver dag. Bare 7 dager til første test :)
Helt siden EL har jeg hatt ømme bryst og syns de er verre i dag. Kjenner litt ilinger nedover lår og bortenfor eggstokkområdet. Blitt mer og mer kvalm/uggen utover kvelden. Altfor tidlig med noen graviditetssymptomer bare 2(3)dpo... :wacky:

Vis vedlegget 252044

Dette må bli baby[emoji294]️ nå må det bli deres tur[emoji7]

Back
Topp