Det største ønske

Håper på gullegg!

Ikke lenge igjen Nå! Håper på gullegg
Like før :) Takk!
Heier på egget! :)
Heia heia :)
Nå må du også få et gullegg
emoji6.png
Nå må gullegget komme ja.
Nærmer seg noe i alle fall! :)

*heie frem egget*
Nærmer seg ja :)
Håper på gullegg!
Håper virkelig på det nå!

Woohoo! EL rett rundt hjørnet! Veldig veldig spennende :D

Lykke til :)
Hva er neste delmål mtp vekt?
Takk :)
Neste mini-delmål var egentlig å komme ned på 96, men nå blir det å komme tilbake på 97. Skjerpings nå altså!!

Hvordan ligger dere an med tanke på IVF? :)
Må jo komme meg ned i vekt igjen. Frustrerende når man går så lett opp i vekt men å gå ned tar evigheter... Venter på brev til ny undersøkelse og så ta det derfra tenker jeg.

PP28 - CD14 - EL?

Lav temp i dag også :) Tempet nesten en time for tidlig derfor tom sirkel. Testen i dag er litt sånn i grenseland, heller mot negativ. (Ser på bildet at den viser at testen er negativ men i virkeligheten så var teststreken litt sterkere) Bildet av testen ble tatt noen minutter etter tiden og fremdelese så har ikke all fargen blitt fordelt. Så på testen et par timer etter og den var lik styrke i forhold til hverandre. Så kanskje EL er i dag? Blir spennende å se hva tempen i morgen sier.
Har hatt svakt ømme bryst siden syklusen startet. Bruker jo å gå over etter et par dager med TR besøk men det har ikke gitt seg. I dag var de ekstra ømme. Kan bare forstille meg hvor øm de blir utover i dpo land hvis det fortsetter :p Litt EL slim i dag.

EAE89E6F-0395-4906-A4CB-800E159D8826.jpeg

8B73CC3D-79CF-41B8-BE59-86D1F5DBA532.jpeg

Last edited:
Følger med. Sender over babystøv jeg også

Heia heia heia!

PP28 - CD15 - 1DPO

Ja da kan jeg trygt si at EL var i går/natt :) Både temp og test var ganske så enig i dag :) 1dpo i dag og bare 9 dager til testing. Begynner med crinone i morgen. Så det blir noen spennende dager fremover nå :)
I dag klarte jeg endelig å få farget håret. Så nå er det nyklipt og nyfarget. Egenpleie er godt :)

DDBE8C30-46A8-4963-B1EB-1AA2A8C2A92D.jpeg

7DF01B5A-E187-4BF2-9F0F-1736D1A296AD.jpeg

89558550-DE27-44B3-8773-D9E731D6CA1A.jpeg

Back
Topp