~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Da er det iallefall fortjent!Takk! Skal bli veldig godt. Er snart to år siden siste besøk så på tide
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det iallefall fortjent!Takk! Skal bli veldig godt. Er snart to år siden siste besøk så på tide
Det er det Var godt å få freshet seg litt opp.Da er det iallefall fortjent!
Det har jeg Håper du også har detHåper du har det fint [emoji173]
Ja det kan jeg tro. Iallefall om det er 2 år siden sistDet er det Var godt å få freshet seg litt opp.
Jepp Håret nådde meg til rumpa og var litt slitt i endene, så ble klipt bort ca 20cm+. Uvant med kortere hår men håret ser mye sunnere utJa det kan jeg tro. Iallefall om det er 2 år siden sist
Jepp Håret nådde meg til rumpa og var litt slitt i endene, så ble klipt bort ca 20cm+. Uvant med kortere hår men håret ser mye sunnere ut
Oj! Langt hår da! Deilig med en oppfriskning.Jepp Håret nådde meg til rumpa og var litt slitt i endene, så ble klipt bort ca 20cm+. Uvant med kortere hår men håret ser mye sunnere ut
Unner meg sjelden egenpleie. Til frisør så er det den årlige sommerklippen (som ble vårklipp i år). Ja en baby skulle vært her for lenge siden, er på overtid om at det en gang skal klaffeÅåå det er bare å unne seg selv, og pleie seg selv alt man kan før baby kommer️ Selvom en skulle ønske baby var her for lenge siden. Var det slik at dere hadde fått henvisning til IVF?
Veldig langt ble det. Ble nesten så det ble for langt selv om jeg liker å ha langt hår. Godt med en oppfriskning jaOj! Langt hår da! Deilig med en oppfriskning.
Veldig deiligSå deilig med litt egenpleie.
Var vognposen like fin i virkeligheten?
God påske
God påske, kjære deg. håper på gullegg hos dere snart
Ble litt av en forandringOi wow. Nesten så man får lyst til å be om et før og etter bilde vett
Ble litt av en forandring
(Får se m jeg får til noen bilder...)
Det var det. Begynte å bli så langt at jeg satte/la meg på det og det lugget/satt fastSikkert veldig deilig også Selv om det er uvant
Det var det. Begynte å bli så langt at jeg satte/la meg på det og det lugget/satt fast
Kunne detWow. Kunne lett blitt en av alvene i Ringenes Herre da