Det største ønske

Trolig kjedelig :(

Så leit at det ikke var noe nå heller :( Jeg synes det er ”noe” på absolutt alle strimmeltester for tiden, jeg, og det er vel dessverre testene. Nå tror jeg ikke på det før det ikke er tvil om at det er strek.

Jeg har sagt det før og sier det igjen: for et pågangsmotet og for en optimisme du har! :) Er det ikke mulig for dere å få noe hjelp? Dere har jo prøvd en stund og jeg mener å lest at du ikke har alderen helt på deres side heller..?

Så bra, da nærmer det seg jo litt mer i alle fall. Begynner å bli utålmodig på dine vegne!

Siadle var vel først ute med å linke til den tror jeg, for det var hun som ledet meg inn i fristelsen. :knegg:
Det nærmer seg med småskritt :) Er vel på overtid utålmodig her men må bare holde ut litt til :) Hvem skulle tro at det skulle være sååå vanskelig å få det til...
Da må det ha vært deg jeg så linken hos da, for følger ikke Siadle. Ryktes fort med sånne gode tilbud :)

Veldig fin den vognposen.
Var vel XuperB og Siadle tror jeg som hadde linket til.
Veldig fin ja. Måtte konferere med mannen og han syntes den var fin, og var enig om å bestille den :) Må bare finne en plass å lagre den til jeg får brukt den :laughing002

Så kjipt at det ikke ble spire denne gangen heller. Det er ingenting å si på motet ditt da. Håper veldig på at det snart er din tur nå. Synes det er rart du ikke får mer hjelp mtp at du nå går inn i pp28? Spesielt siden du skriver at du ikke har så mange egg igjen?

Forresten takk for tips! Jeg slo til på samme tilbud og kjøpte den som er ganske lik denne bare mer beige :)
Takk! Kan jo ikke gi opp heller så må bare holde motet oppe at vi klarer å komme oss i mål en dag.
Når vi var i Tr.heim så var det eneste svaret de gav: IVF. Hadde jeg vært yngre så hadde vi kanskje kunne prøvd andre alternativ. Men må ned i vekt først og så ta kontakt med de. Men å gå ned i vekt er jo ikke bare bare, så det tar tid. AMH min var på 6.3 for et år siden, så det ligger i nedre sjikt. Vi venter nå på noe mer de kan kanskje gjøre for oss. Men har jo et håp om at vi klarer det selv med litt vektnedgang.

Så bra at du fikk tak i den type vognpose da :) Den var veldig fin den i beige også!
Jeg har en vognpose til og en bilstolpose i hus, men det er noe jeg har sydd selv (â la Voksi Classic), så den fremtidige babyen vår skal ikke mangle noe :D

Krysser fingrene for at det går denne syklusen <3
Takk! Denne syklusen må det jo bli noe :) :Heartred
Skal bruke den neste uken på å prøve å komme meg ned på 96 tallet så kanskje det gjør susen ;)

Så kjipt altså. Håper på bedre lykke neste pp.
Tusen takk! Håper det går rett vei da :)

Nei nå skjønner jeg ikke.. det var jo strek, og dette var din tur:(
Det var strek ja. Surt når den ikke blir noe sterkere. Hadde det vært bare en eller to tester som var en strek på så hadde jeg trodd at det var skygge, men ikke på så mange og at de ble sterkere. :Heartred

Trolig kjedelig :(
Veldig kjedelig :(

Så kjedelig :( Men nå blir det et lite julemirakel ❤️
Veldig kjedelig ja :Heartred

Ikke å forakte det!
:Heartred

Så leit at det ikke var noe nå heller :( Jeg synes det er ”noe” på absolutt alle strimmeltester for tiden, jeg, og det er vel dessverre testene. Nå tror jeg ikke på det før det ikke er tvil om at det er strek.

Jeg har sagt det før og sier det igjen: for et pågangsmotet og for en optimisme du har! :) Er det ikke mulig for dere å få noe hjelp? Dere har jo prøvd en stund og jeg mener å lest at du ikke har alderen helt på deres side heller..?
Har egentlig de siste pp vært veldig kritisk til å se "noe" på testene. Er det ikke tydelig så er det ingenting. Men hvis det er noe på testene så er det bare på en eller to så da ignorere man det. Men når det har vært på så mange tester og man ser en bitteliten økning, så begynner man å få et lite håp. Håper neste runde ikke blir sånne ultra svake streker. Det skal være enten eller. Men helst tydelige streker ;)
Takk for gode ord :Heartred Hjelper ikke å grave seg ned heller, så det eneste valget er å kjempe videre og håper at jeg snart skal få bli en mamma :happy:
Etter blodprøvene nå så får vi vel vite litt mer hva veien videre blir. Gir jo ikke opp håpet om at vi plutselig klarer det selv :) Har ikke alderen på min side nei. Får smøre meg med enda mer tålmodighet og håpe det sitter denne pp :)

Last edited:
PP28 - CD2

Da er det andre dag i syklusen. Tanta har vært grei i dag. Lite blødninger og ikke noen sterke kramper, selv om de har blitt medium sterke innimellom. Men har gått veldig bra og ingen smertestillende så langt. Håper de ikke blir verre i morgen og at jeg klarer å holde meg unna ibux. I så fall blir det andre TR besøket jeg har klart meg uten. Før var smertene så vonde at når jeg skulle prøve å være uten så måtte jeg bare kaste inn håndkleet. Ellers startet jeg alltid dag en og to med tantebesøk med ibux for takler ikke å ha det vondt på den måten.
Hvilepulsen denne pp har vært merkelig. Kom ikke på 70 tallet som det bruker, men holdt seg på 69 før den begynte å gå ned til 67. Men i går, første syklusdag, så er den på 68 igjen... Litt høyt for meg siden den bruker da å ligge på 64-66 og er på vei ned.
Fremdeles ømme bryst og litt kvalm. Håper det går over snart.
Nå blir det sunn mat fremover for ned i vekt skal jeg. Har vært en dag med litt utskeielser i går, men det er lov på cd1 :p
Snø og is har nesten regnet helt bort så skal prøve å få godt litt småturer. Frisk luft er godt for kropp og sjel :)

Veldig fin ja. Måtte konferere med mannen og han syntes den var fin, og var enig om å bestille den :) Må bare finne en plass å lagre den til jeg får brukt den :laughing002
detalj. kjenner problemet altså.
Men om man føler det er litt terapi og kos i å slå til når man ser noe fint/godt tilbud mener jeg man skal gjøre det

Gåturer er kjempe bra for kropp og sjel ja :)
Er bare den dørstokken som er så sabla høy :P

Gåturer er kjempe bra for kropp og sjel ja :)
Er bare den dørstokken som er så sabla høy :p
Den er fæl høy altså :wacky: Håper vår og sol kan hjelpe på :) Har fått oss tredemølle for at det skal være lettere for meg, men nå er det rommet den står på blitt en lagringsplass så må rydde først.

Den er fæl høy altså :wacky: Håper vår og sol kan hjelpe på :) Har fått oss tredemølle for at det skal være lettere for meg, men nå er det rommet den står på blitt en lagringsplass så må rydde først.

Det er så sant.. Det er så mye lettere å komme seg ut når det er sol enn når det er overskyet :O
Pleier du å løpe/gå på mølla mens du ser på noe? :)

Back
Topp