Så kjipt altså. Håper på bedre lykke neste pp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke å forakte det!Så kjedelig Men nå blir det et lite julemirakel
Det nærmer seg med småskritt Er vel på overtid utålmodig her men må bare holde ut litt til Hvem skulle tro at det skulle være sååå vanskelig å få det til...Så bra, da nærmer det seg jo litt mer i alle fall. Begynner å bli utålmodig på dine vegne!
Siadle var vel først ute med å linke til den tror jeg, for det var hun som ledet meg inn i fristelsen.
Veldig fin ja. Måtte konferere med mannen og han syntes den var fin, og var enig om å bestille den Må bare finne en plass å lagre den til jeg får brukt denVeldig fin den vognposen.
Var vel XuperB og Siadle tror jeg som hadde linket til.
Takk! Kan jo ikke gi opp heller så må bare holde motet oppe at vi klarer å komme oss i mål en dag.Så kjipt at det ikke ble spire denne gangen heller. Det er ingenting å si på motet ditt da. Håper veldig på at det snart er din tur nå. Synes det er rart du ikke får mer hjelp mtp at du nå går inn i pp28? Spesielt siden du skriver at du ikke har så mange egg igjen?
Forresten takk for tips! Jeg slo til på samme tilbud og kjøpte den som er ganske lik denne bare mer beige
Nei hun er et stabeis og gjør hva hun vil tydeligvis...Denna tanta... Når skal hun forstå besøkstidene?
Gode klemmer [emoji173]
Takk! Denne syklusen må det jo bli noeKrysser fingrene for at det går denne syklusen <3
Tusen takk! Håper det går rett vei daSå kjipt altså. Håper på bedre lykke neste pp.
Det var strek ja. Surt når den ikke blir noe sterkere. Hadde det vært bare en eller to tester som var en strek på så hadde jeg trodd at det var skygge, men ikke på så mange og at de ble sterkere.Nei nå skjønner jeg ikke.. det var jo strek, og dette var din tur
Veldig kjedeligTrolig kjedelig
Veldig kjedelig jaSå kjedelig Men nå blir det et lite julemirakel
Ikke å forakte det!
Har egentlig de siste pp vært veldig kritisk til å se "noe" på testene. Er det ikke tydelig så er det ingenting. Men hvis det er noe på testene så er det bare på en eller to så da ignorere man det. Men når det har vært på så mange tester og man ser en bitteliten økning, så begynner man å få et lite håp. Håper neste runde ikke blir sånne ultra svake streker. Det skal være enten eller. Men helst tydelige strekerSå leit at det ikke var noe nå heller Jeg synes det er ”noe” på absolutt alle strimmeltester for tiden, jeg, og det er vel dessverre testene. Nå tror jeg ikke på det før det ikke er tvil om at det er strek.
Jeg har sagt det før og sier det igjen: for et pågangsmotet og for en optimisme du har! Er det ikke mulig for dere å få noe hjelp? Dere har jo prøvd en stund og jeg mener å lest at du ikke har alderen helt på deres side heller..?
detalj. kjenner problemet altså.Veldig fin ja. Måtte konferere med mannen og han syntes den var fin, og var enig om å bestille den Må bare finne en plass å lagre den til jeg får brukt den
Veldig kjipt. Blir jo egentlig lei av at det skal ta så lang tid...Utrolig kjipt !
Den er fæl høy altså Håper vår og sol kan hjelpe på Har fått oss tredemølle for at det skal være lettere for meg, men nå er det rommet den står på blitt en lagringsplass så må rydde først.Gåturer er kjempe bra for kropp og sjel ja
Er bare den dørstokken som er så sabla høy
Den er fæl høy altså Håper vår og sol kan hjelpe på Har fått oss tredemølle for at det skal være lettere for meg, men nå er det rommet den står på blitt en lagringsplass så må rydde først.