PP28 (PP12 etter Kjemisk/SA) - CD1
Da ser det ut til at jeg må ønske pp28 velkommen. Har fremdeles en (siste) sjanse for å få 2018 baby
Trodde ikke at det skulle gå nesten et år etter at vi ble gravid første gang (selv om det ikke varte så lenge) og fremdeles ingen baby. Men gir aldri opp! Én dag SKAL det gå!
Når tanta har dratt så begynner jeg med temping, og så blir det vel kanskje noen tester men orker ikke starte opp monitoren nå tenker jeg. Skal bestille g-tester fra babyplan denne gangen så jeg har to tidligtester å bruke denne pp for å sammenligne.
Trodde jeg skulle gå opp og var forberedt på det "verste" når jeg gikk på vekta i dag etter mye usunt i går, lite mat da, og siden tanta var kommet, men hadde gått ned en kg fra i går
Men den går nok opp igjen i morgen kan jeg tenke meg. Får bare være forsiktig de neste dagene og ikke gumle i meg alt mulig så jeg ikke går altfor mye opp igjen
Så noen her på forumet (husker ikke i farta hvem) som kjøpte Tinkafu vognpose i ull på salg. Jeg var litt sen med å bestille og når jeg skulle gjøre det så var de utsolgt. Tok kontakt med Tinkafu og spurte om vi kunne kjøpe en til salgspris når de fikk flere inn på lager. Fikk da fortalt at de ikke ville produsere denne vognposen på nytt. Hadde da lagt det fra meg. Men hadde tilfeldigvis nettsiden fremdeles åpen i nettleseren på mobilen, så kikket inn på den i dag. Og gjett om jeg ble glad
For der lå den igjen, til salgspris så bestilte den i dag. Små gleder
Var veldig fristet til å kjøpe den i beige farge også men lot det være
https://www.tinkafu.no/tinkafu-vognpose-i-lammeull-chevron-bla.html
Vis vedlegget 249813