Det største ønske

PP28 - CD8

Fremdeles noen dager til forventet EL. Tok en EL test i går siden jeg mandag og tirsdag hadde litt ilinger i den ene eggstokken. Veldig negativ test så ingenting er på gang enda. Begynner vel bare å klargjøre seg litt. Ingen ilinger i dag. Endelig er hvilepulsen på vei ned også :)
Har flott vær, og på søndag og i dag har vi vært på utforskningstur i skogen og ned til sjøen her vi bor, så har fått litt trim. Var neste ute i en time i dag. Kjenner det på kroppen så skal bli en litt rolig dag resten av dagen.

Gårsdagens test

9D3564F2-6503-493F-A826-101ACB8901CB.jpeg

16DC293C-2BE0-4DEC-8860-984BEEC9BCBA.jpeg

CA7B1035-9DBF-47A4-BCF3-A8BDC0452116.jpeg

Last edited:
Veldig langt ble det. Ble nesten så det ble for langt selv om jeg liker å ha langt hår. Godt med en oppfriskning ja :)
Ja ikke sant. Følte du deg "ny" ?
Merker kjæresten det ?
Min merker aldri jeg fikser meg. :p

Ja ikke sant. Følte du deg "ny" ?
Merker kjæresten det ?
Min merker aldri jeg fikser meg. :p
Følte meg ny ja :) Mannen merker det når jeg klipper det. Det var han som kjørte meg denne gangen også så han måtte bare legge merke til det :D Men når jeg farger håret (etterveksten) så er det ikke alltid han merker det før jeg sier det.

Følte meg ny ja :) Mannen merker det når jeg klipper det. Det var han som kjørte meg denne gangen også så han måtte bare legge merke til det :D Men når jeg farger håret (etterveksten) så er det ikke alltid han merker det før jeg sier det.
Hehe, okei det er jo bra han merker det da:D.

Skal sant sies at ikke alltid jeg heller merker når han klipper seg :rolleyes:
Deilig iallefall å få fikset! Jeg var sist uke.:angelic:

Hehe, okei det er jo bra han merker det da:D.

Skal sant sies at ikke alltid jeg heller merker når han klipper seg :rolleyes:
Deilig iallefall å få fikset! Jeg var sist uke.:angelic:
Ikke alltid jeg merker det på han heller, det tar noen minutter før jeg ser det :D
Veldig godt å fikset seg litt, klar for våren :)

Enig i at det er på tide å klippe da ja
:thumleft
Alltid tenkt at jeg vil ha så langt hår som mulig men kanskje jeg har funnet en grense nå på hvor langt er for langt :)

Ikke alltid jeg merker det på han heller, det tar noen minutter før jeg ser det :D
Veldig godt å fikset seg litt, klar for våren :)
Godt jeg ikke er den eneste.
Rart at man kan unngå å legge merke til det, hodet er jo ganske dominerende :p

PP28 - CD9

Tempen er på vei ned, og der kan den fint være noen dager til :) EL-testen var fremdeles svak og det tok en stund før streken viste seg. Men den var såvidt sterkere enn i går så LH økninga har begynt. Blir spennende å se når EL kommer denne pp. Neste uke må jeg hente ut ny dose med crinone så jeg har klar til jeg er i dpo-land.

5E6DF4F1-CD8F-4099-8796-706C45025B07.jpeg

2048A238-24ED-4AE2-8F49-F411DB687E00.jpeg

PP28 - CD9

Tempen er på vei ned, og der kan den fint være noen dager til :) EL-testen var fremdeles svak og det tok en stund før streken viste seg. Men den var såvidt sterkere enn i går så LH økninga har begynt. Blir spennende å se når EL kommer denne pp. Neste uke må jeg hente ut ny dose med crinone så jeg har klar til jeg er i dpo-land.

Vis vedlegget 250864

Vis vedlegget 250865

Spennende eltestingstid[emoji28]
Misunnelig på frisør timen, egenpleie er gull verd.
Vi ligger likt i løypen så langt[emoji4] håper du får en fin romjulsgave[emoji173]️[emoji7]

Spennende eltestingstid[emoji28]
Misunnelig på frisør timen, egenpleie er gull verd.
Vi ligger likt i løypen så langt[emoji4] håper du får en fin romjulsgave[emoji173]️[emoji7]
Veldig spennende. Ny test i morgen så får se hvor nærme EL er :)
Egenpleie er godt. Føler seg så mye bedre etterpå.
Håper vi begge får en flott romjulsgave ❤️ Nå må det bli vår tur ❤️

PP28 - CD10

Tempen gjorde et hopp i dag men har ikke hatt EL. Tempet en time for sent. Negativ test i dag også men ser den begynner å bli sterkere. EL slimet kom i natt. Så EL nærmer seg nå :) Håper jeg ikke må vente helt til CD17 for at den kommer :wacky:

BE9B1AD1-A4E6-4D59-B428-76A306A9375E.jpeg

Blir spennende å se. Håper på gullegg denne gangen!

PP28 - CD12

Dagens test var litt i grenseland syns jeg, ikke langt unna. Ble hvertfall positiv litt etter tiden. Så vet ikke helt hva jeg skal skrive i FF. Får se an testen i morgen.
Skulle jo jobbe med å komme meg litt ned i vekt å nå neste minimål. Og det var ikke mange hundre grammene fra. I stede har jeg gått opp :yuck: Altfor mye snop og snacks. Men nå er blir det null brus og godteri fremover. Ikke vært i noe særlig aktivitet heller så ikke så rart. Så nå er det skjærpings :D

7CEE4223-E139-4705-B11E-D8AD665C42B6.jpeg
A4D2DA4F-1157-41AC-8A53-712507EF9328.jpeg

Nærmer seg noe i alle fall! :)

*heie frem egget*

Back
Topp