Det største ønske

Veldig mange... håper dagene går fort [emoji173]
Det gjør den nok. Reiser til familien neste uke så da går det nok veldig fort når jeg er opptatt med alle tantebarna :)
Du har begynt testinga allerede ser jeg ;)

PP28 - CD19 - 5DPO
Dag 3 med crinone

I dag har det vært en skikkelig daffedag. Blir fort sliten, er trøtt, litt kvalm og ukomfortabel. Prøver å gjøre litt innimellom men mesteparten av dagen har gått bort i sofasitting. I går og litt i dag har jeg kjent ilinger nedover lårene og litt til lysken. Har et punkt som jeg kjenner iling på når jeg bøyer meg. Vært litt øm i livmorområdet. Brystene er selvfølgelig ømme.
Ingen temping i går og i dag. Får se om det blir i morgen.

Håper på baby nå altså, men lenge å vente helt til fredag på testing

Satser på det går fort nå som helga er over vet du.
Krysser fingerne! Hva sier magefølelsen?
Det kommer nok til å gå fort med alt som er på plana denne uka. Pakke koffert, en tur til kiropraktor og så besøke familien.
Magefølelsen sier kanskje at vi har klart det denne gangen men kjenner da at fallet blir desto større hvis det ikke går. Håper ❤️

Det kommer nok til å gå fort med alt som er på plana denne uka. Pakke koffert, en tur til kiropraktor og så besøke familien.
Magefølelsen sier kanskje at vi har klart det denne gangen men kjenner da at fallet blir desto større hvis det ikke går. Håper ❤️
Skjønner du da helst ikke vil tenke på den magefølelsen.
Krysser fingerne!

PP28 - CD20 - 6DPO
Dag 4 med crinone

Å som jeg håper at det klaffer denne gangen. Når jeg la meg for natten så begynte jeg å kjenne en menslignende følelse, murring på en måte med ilinger nedover innsiden av høyre lår. Den var litt sterkere enn tidligere mensfølelse. Kjente også litt ilinger i lysken.
Får jeg litt trykk på brystene så er det vondt, de er ganske så ømme. Syns de har kanskje blitt bittelitt større, eller så er det bare innbilning. I dag har jeg fremdeles en slags murring med iling ned i lår og lysk spesielt på høyre side, men også litt mot midten og av og til venstre side.
Hadde ikke matlyst i går, og føler det samme i dag men må få i meg noe mat. Er kvalm og trøtt/sliten.
Tempet ikke i helgen men gjorde det i dag (en time senere enn vanlig). Var kald og frøs litt, men det brydde ikke tempen seg om for den var ganske så høy :)
Bare 4 dager til første test :)

62F9FEDD-A923-4950-B666-05B33C6FA344.jpeg

Måtte override charten, for med dagens temp endret den seg fra skikkelig kryss til stiplet kryss.

Skjønner du da helst ikke vil tenke på den magefølelsen.
Krysser fingerne!
Takk!
Ikke så enkelt :p Håper jo alltid men man får større håp når man kjenner symptomene er litt annerledes enn ellers. Får smøre meg med tålmodighet de neste dagene :)

Takk!
Ikke så enkelt :p Håper jo alltid men man får større håp når man kjenner symptomene er litt annerledes enn ellers. Får smøre meg med tålmodighet de neste dagene :)
Jeg vet
Krysser fingrene altså! Må da bli terminspire på dere nå

Back
Topp