Håper virkelig det! Drømmer meg bort at jeg får positiv test neste ukeDette må bli baby[emoji294]️ nå må det bli deres tur[emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper virkelig det! Drømmer meg bort at jeg får positiv test neste ukeDette må bli baby[emoji294]️ nå må det bli deres tur[emoji7]
Fredag ryker første test. Maaange dager tilNår starter testingen?[emoji173]
Veldig mange... håper dagene går fort [emoji173]Fredag ryker første test. Maaange dager til
Det gjør den nok. Reiser til familien neste uke så da går det nok veldig fort når jeg er opptatt med alle tantebarnaVeldig mange... håper dagene går fort [emoji173]
Takk! Veldig klar for at dette skal være siste ppHåper for deg nå at det kan gå din vei!
Kan ikke skjønne det...Takk! Veldig klar for at dette skal være siste pp
Si detKan ikke skjønne det...
Tusen takk [emoji173]️
Nærmer seg mål for deg nå eller har den lille kommet?
Bare fire dager til Men ja det er litt lengeHåper på baby nå altså, men lenge å vente helt til fredag på testing
Satser på det går fort nå som helga er over vet du.Bare fire dager til Men ja det er litt lenge
Det kommer nok til å gå fort med alt som er på plana denne uka. Pakke koffert, en tur til kiropraktor og så besøke familien.Satser på det går fort nå som helga er over vet du.
Krysser fingerne! Hva sier magefølelsen?
Spennende tid de neste dagene! Lykke til med siste innspurtHar termin på torsdag, men ingen baby enda. Jeg har gått overtid med de andre to også, så forbereder meg på det enda en gang[emoji28]
Skjønner du da helst ikke vil tenke på den magefølelsen.Det kommer nok til å gå fort med alt som er på plana denne uka. Pakke koffert, en tur til kiropraktor og så besøke familien.
Magefølelsen sier kanskje at vi har klart det denne gangen men kjenner da at fallet blir desto større hvis det ikke går. Håper
Takk!Skjønner du da helst ikke vil tenke på den magefølelsen.
Krysser fingerne!
Jeg vetTakk!
Ikke så enkelt Håper jo alltid men man får større håp når man kjenner symptomene er litt annerledes enn ellers. Får smøre meg med tålmodighet de neste dagene