Det største ønske

Ikke noe feil å si på hvilepulsen i dag nei :D den hoppet to hakk opp :) Nå blir det ikke å sjekke mer utover, så jeg får leve i håpet litt lenger.
I dag har det gått greit, ikke så mye trøtt som de siste dagene, og ikke like fort sliten. Men vært litt varm og kald om hverandre når jeg gjør noe. Ikke mye til for at jeg skal bli varm. Kjenner litt ilinger i lysken, lår og i livmorområdet. Kjenner nå trykk på venstre side. Vært litt gassy de siste dagene. Fikk litt murringer i kveld, så det ser ut som om jeg får kveldsmurringer denne pp. Håper det er et symptom på at noe er på gang ;)

4F333225-0C2F-4499-BA0E-5D180F9E3FF8.jpeg

Last edited:
PP28 - CD22 - 8DPO

Skulle jo ikke teste noe før på fredag, men så ville jeg og mannen teste sammen så det ble testing i dag :rolleyes:
Kan se noe på begge testene, men ikke noe jubel enda :) Den fra babyplan testet jeg også når jeg var 3dpo, og syns jeg kunne se en skyggestrek på den da. Syns den er svakt sterkere i dag og mannen syns han så noe han også :) Men nå blir det ingen mer testing før den offisielle testdagen på fredag :)
Tempen gikk opp i dag og håper den holder seg der :) Men det blir ikke mer temping for denne gangen.

1674324E-6192-4A1C-AF5A-1DB4B5F45066.jpeg

D3B0AC55-AEA3-4DEC-B28E-C8919C2736C2.jpeg

8A73C360-F1CE-4C0D-B153-E4AFC94CE2B4.jpeg

Hvilepulsen nå så tidlig. Håper den holder seg der :) (vet jeg sa jeg ikke skulle sjekke den mer :p )

9C551621-DD4C-4478-9F0D-891D32640EEC.jpeg

Last edited:
Jeg så streken på babyplan med en gang! :smiley-bounce012Synes jeg ser noe på den andre også.
Krysser fingrene for sterkere strek på fredag, og legger igjen en dose babystøv i siste liten :)

Jeg så streken på babyplan med en gang! :smiley-bounce012Synes jeg ser noe på den andre også.
Krysser fingrene for sterkere strek på fredag, og legger igjen en dose babystøv i siste liten :)

Så bra det ikke er bare mine og mannens øyne som ser [emoji4] Håper på økning til fredag, da har jo en mulig spire fått godgjort seg et par dager til [emoji23]
Tusen takk for babystøv [emoji4]

Ser noe på begge.
Så utrolig spennende!!!! Helt til fredag altså...? Krysser fingerne

Jeg ser også på Babyplan :) Ikke på den andre men det er nok fordi jeg ikke liker de og har sett så mange skyggestreker på de.

Og fredag?! Altså.. :hilarious:

Nei nei nei!! Du kan ikke pine oss til fredag [emoji33][emoji33] Med de testene der burde du teste hver fjerde time [emoji23] Ingen problem å se streken [emoji7] Så spent på deres vegne!!

Spennende!! [emoji7]

Har du virkelig tenkt å holde oss på pinebenken til fredag?

Back
Topp