TakkHåper på en fin strek i morgen [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkHåper på en fin strek i morgen [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Håper detHåper virkelig tanta har reist på ferie
Helt klart. Håper på det beste.Ja litt utenom det vanlige Forbereder meg på at tanta kommer og så får jeg heller bli gledelig overrasket hvis hun ikke dukker opp
Nå er jeg skikkelig spent og nervøs på dine vegne! Håper så inderlig at det er deres tur nå!!!
Håper fremdeles men ingenting på testene i dag...Håper håper håper[emoji173]️[emoji173]️
Håper fremdeles men ingenting på testene i dag...
Så og si...[emoji17] Helt blenda?
Så og si...
Bildet er lagt ut lenger oppSå og si betyr at det er noe? Bilde så vi kan analysere med deg? [emoji173]️
Får se om jeg får gjort det senere i dag. Blir fullt opp når tantebarna kommer hjem fra skolen så vet ikke om jeg får det til da.Altså, kan ikke du bare la være å drikke og gå på do en 4-6 timer da....?
Håper så inderlig det kan være deres tur nå
PP28 - CD7 - 13DPO
Dag 11? med crinone
Ser ingenting på testene idag. Babyplan sin var litt ødelagt også ser jeg, alkkurat der en eventuell strek skal være. Var veldig tissatrengt så det var ikke så konsentrert urin selv om jeg hadde holdt meg hele natta. Har på følelsen at tanta kommer i dag men ingenting enda, så fortsetter å leve i håpet litt til
Ser jo nå når jeg legger ut bildet at det noe på den blåe. Men ignorere den. Den må bli ganske så sterk/tydelig for at jeg skal tro på den.
Vis vedlegget 253563 Vis vedlegget 253564
Håper litt tilSer i alle fall strek på den blå! Den rosa var hakkete og vanskelig å se! Jeg heier [emoji322][emoji322] Håper streken blir sterkere [emoji173]️[emoji257]
Håper inderlig at det er min tur snart Tanta har fått streng beskjed om at hun skal holde seg unna så håper hun har vett nok til detSer strek på begge. Men kanskje på feil sted på babyplan sin. Nå må det jo for fader være din tur.. blir nesten litt hissig her jeg sitter.. kan det liksom ikke bare være ... ehm.. enkelt??..
Håper tanta holder seg langt vekke og at det blir tydlige streker snart [emoji173]️