Er ikke så veldig optimistisk selv nå om jeg klamrer meg til et bittelite håp.Synes ikke det virker så lovende, nei Nå var det da din tur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke så veldig optimistisk selv nå om jeg klamrer meg til et bittelite håp.Synes ikke det virker så lovende, nei Nå var det da din tur?
Håper litt til
Så lenge tanta holder seg borte så er det håp Hadde bare med meg en test av hver med inn på badet så fikk ikke testet med en ny test.Synes liksom jeg ser starten på en rosa strek akkurat nede på høyresiden av hakket på babyplan, men vanskelig å se ordentlig siden den er litt ødelagt. Fortsetter å håpe og krysse fingrene så lenge tanta holder seg borte
Ikke så enkelt bare å hente en ny når man er bortreist nei. Håper på bedre resultat i morgen (eller kanskje i kveld? )Så lenge tanta holder seg borte så er det håp Hadde bare med meg en test av hver med inn på badet så fikk ikke testet med en ny test.
Nei det er ikke babre bare Får se om det blir i kveld eller i morgen med ny testIkke så enkelt bare å hente en ny når man er bortreist nei. Håper på bedre resultat i morgen (eller kanskje i kveld? )
13dpo som plutselig ble endret til cd1. Gir ikke oppSer dessverre ikke noe..
Håper bare det er tidlig. hvor mange DPO er du i dag ?
PP29 - CD1
Da er det bare å ønske ny pp velkommen Kjente at småkrampene begynte å komme utover dagen og nå ser det ut til at det er over og ut for denne gang. Vi gir ikke opp! Da blir det å prøve på en januar baby Det var på pp i april/mai i fjor at vi klarte å bli gravid så kanskje det skjer nå også? *håper*
Åh du er jammen meg positiv!13dpo som plutselig ble endret til cd1. Gir ikke opp
Håper det[emoji173]️ Nei så kjipt, da håper vi pp 29 er den siste[emoji173]️[emoji92]
Ja det må sitte nå snart hvis vi skal få rukket et søskenforsøk ogsåå nei.
håper virkelig dette kan være siste prøvemåned før søskenforsøk...
Har ikke noe annet valgÅh du er jammen meg positiv!
Satser på en Januar baby jaÆsj, så trist Men godt du er optimistisk!
Da satser vi på Januar baby
Håper virkelig på detHåper virkelig det kan bli januar-19 baby på dere!
Håper det Nå har vekta gått litt opp igjen etter TR besøk så nå blir det skjerpings.Håper dere får mer hjelp snart
Håper virkelig på det [emoji173]️
[emoji173]️
Håper det [emoji173]️[emoji173]️ Nå har vekta gått litt opp igjen etter TR besøk så nå blir det skjerpings.