Det største ønske

Synes ikke det virker så lovende, nei :( Nå var det da din tur? :(
Er ikke så veldig optimistisk selv nå om jeg klamrer meg til et bittelite håp.

Synes liksom jeg ser starten på en rosa strek akkurat nede på høyresiden av hakket på babyplan, men vanskelig å se ordentlig siden den er litt ødelagt. Fortsetter å håpe og krysse fingrene så lenge tanta holder seg borte :)
Så lenge tanta holder seg borte så er det håp :) Hadde bare med meg en test av hver med inn på badet så fikk ikke testet med en ny test.

Så lenge tanta holder seg borte så er det håp :) Hadde bare med meg en test av hver med inn på badet så fikk ikke testet med en ny test.
Ikke så enkelt bare å hente en ny når man er bortreist nei. Håper på bedre resultat i morgen (eller kanskje i kveld? :))

Ikke så enkelt bare å hente en ny når man er bortreist nei. Håper på bedre resultat i morgen (eller kanskje i kveld? :))
Nei det er ikke babre bare :p Får se om det blir i kveld eller i morgen med ny test :)

Ser dessverre ikke noe..
Håper bare det er tidlig. hvor mange DPO er du i dag ? :)

PP29 - CD1

Da er det bare å ønske ny pp velkommen :) Kjente at småkrampene begynte å komme utover dagen og nå ser det ut til at det er over og ut for denne gang. Vi gir ikke opp! Da blir det å prøve på en januar baby :) Det var på pp i april/mai i fjor at vi klarte å bli gravid så kanskje det skjer nå også? :) *håper*

PP29 - CD1

Da er det bare å ønske ny pp velkommen :) Kjente at småkrampene begynte å komme utover dagen og nå ser det ut til at det er over og ut for denne gang. Vi gir ikke opp! Da blir det å prøve på en januar baby :) Det var på pp i april/mai i fjor at vi klarte å bli gravid så kanskje det skjer nå også? :) *håper*

[emoji173]️ Nei så kjipt, da håper vi pp 29 er den siste[emoji173]️[emoji92]

å nei.
håper virkelig dette kan være siste prøvemåned før søskenforsøk...

I 2019 SKAL dere få en baby, og jeg krysser det som krysses kan for at det skjer allerede i januar ❤️ håper dere gjentar suksessen fra i fjor, men med terminspire denne gangen selvfølgelig.

Æsj, så trist :( Men godt du er optimistisk! :D
Da satser vi på Januar baby :D

Håper virkelig det kan bli januar-19 baby på dere!

Håper dere får mer hjelp snart :Heartred:Heartred

Håper virkelig på det [emoji173]️

[emoji173]️

Håper det [emoji173]️[emoji173]️ Nå har vekta gått litt opp igjen etter TR besøk så nå blir det skjerpings.

Du er så flink, det klarer du [emoji4][emoji4]

Back
Topp