Kanskje en liten rentekur vil hjelpe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje det. Noen forslag?Kanskje en liten rentekur vil hjelpe?
Takk, det har jeg Fått ryddet litt. Håper du også har hatt en fin dag i dagHåper du har hatt en fin mandag
Takk. Travel da igår så betraktelig roligere idagTakk, det har jeg Fått ryddet litt. Håper du også har hatt en fin dag i dag
Godt det er roligere i dag daTakk. Travel da igår så betraktelig roligere idag
Har ikke noe valg, tvinger seg fremGodt det er roligere i dag da
Kjenner til denPP29 - CD9
I dag har eggstokkene mine begynt å skikkelig jobbe kjenner jeg, begge to. Er øm, endel ilinger og ubehagelig. Tenkte egentlig ikke å ta en EL test i dag men må kanskje det likevel da... Ingen andre tegn på at EL nærmer seg da.
På lørdag så kjente jeg litt i eggstokkene at noe var på gang. På søndag fikk jeg litt skarpe ilinger i livmoren og kjente noe i eggstokkene. Tok en EL test på søndags kveld, negativ selvfølgelig. Men så på en måte streken nesten med en gang, og den ble medium sterk når den hadde tørket helt. Tok en test i går men den var svakere og så ikke streken med en gang. Blir spennende å se hvordan testen blir i dag da Fremdeles tidlig i syklusen.
Tempen er fin og lav og det er hvilepulsen også.
Har gått ned en kg siden fredag. Nå må det bare fortsette
Vis vedlegget 254876
Tok en g-test på lørdag, følte bare for det. Og fikk en svak strek på den. Det var babyplan test. Tok en digital i samme slengen og den viste jo selvfølgelig "ikke gravid" Trodde jo ikke noe annet men måtte jo bare sjekke i tilfelle
Har ikke noe valg, tvinger seg frem
Satser på detKjenner til den
Satser på gullegg denne måneden!
Nei ikke mye EL å spore på den, men det kommer
JeppNoen dager til enda [emoji4] Kommer når den er klar [emoji16]
Det må det væreJepp
Gullegg!
Håper virkelig detNå skal det bli baby
Vi ligger likt i syklus Håper virkelig vi kan få komme inn i januarforumet nåJeg ligger en dag etter deg. Håper vi får klaff denne gangen [emoji4]
TakkKrysser fingrene!