Lurer på om jeg trenger en gravemaskinHuff ja, jeg også [emoji23] Da er det bare å lete frem spade og grave seg ut [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på om jeg trenger en gravemaskinHuff ja, jeg også [emoji23] Da er det bare å lete frem spade og grave seg ut [emoji6]
Ikke testet enda i dag, blir vel rundt 15 tiden tenker jeg. Men håper den begynner å bli sterkereEL testen blitt sterkere?
Lurer på om jeg trenger en gravemaskin
Haha, ja du sier noe der [emoji23] Vi får spleise på en [emoji23]
Min bror har gravemaskin så vi kan sikkert få låne den!
Så bra, da er det bare å sette i gang [emoji23][emoji173]️
Fin dag hvor jeg har fått gjort litt husarbeid Men hadde vært mye bedre hadde EL testene begynt å si ifra at EL nærmer segHåper på en god dag
Håpte så inderlig men nope... I hvert fall ikke noe veldig tydelig.Håper den tar seg opp i dag!
Ny sjanse i morgen!Håpte så inderlig men nope... I hvert fall ikke noe veldig tydelig.
Haha, ja du sier noe der [emoji23] Vi får spleise på en [emoji23]
Min bror har gravemaskin så vi kan sikkert få låne den!
Så bra, da er det bare å sette i gang [emoji23][emoji173]️
Så godt vi kan spleise på en og det er en ledigHehe ja jeg får høre med han [emoji173]️
Det er det. Ser ikke ut til at det blir EL på cd14 denne gangen hvis ikke LH øker noe kraftig de neste dagene da Satser på at det kommer til vanlig tid, cd15/16.Ny sjanse i morgen!
Så godt vi kan spleise på en og det er en ledig
Snart skal det bli vår tur
Håper på brå stigning nå altså, er utålmodig Håper den er en del sterkere i dager en stigning på de testene og noen ganger stiger LH plutselig brått er min erfaring.
Så flink du er til å få gjort ting og jobbe med vekta.
Håper på brå stigning nå altså, er utålmodig Håper den er en del sterkere i dag
Takk Er nå tilbake til startvekt i slankekrigen i januar, og det merker jeg på kroppen. Men det er bare å fortsette kampen mot kiloene Fra neste uke en gang blir det ruging men skal prøve å være litt mer aktiv enn jeg ellers bruker å være da
Takk Men skulle ha vært mye flinkere. Skulle nå ha veid minst 2kg mindre enn det jeg gjør så litt frustrerende. Men det blir etter hvertDu er flink!
Takk Men skulle ha vært mye flinkere. Skulle nå ha veid minst 2kg mindre enn det jeg gjør så litt frustrerende. Men det blir etter hvert