Det største ønske

Ser kanskje til at jeg har EL i dag, ikke rart at det var så mye ilinger :D Roet seg litt nå.

7EC7D05E-196D-4DCE-A667-25C16545129E.jpeg

Yeeey :D Legg inn en ekstra runde i dag ;)

Håper på gullegg denne gangen!

Sender over babystøv i lassevis

[emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92] gullegget [emoji93][emoji93][emoji93][emoji93]

Heier på gullegg!
Heier på gullegget[emoji7] [emoji256] [emoji7]
Wooo, heia gullegget! :D
Heia gullegget
Sender over babystøv i lassevis
[emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92] gullegget [emoji93][emoji93][emoji93][emoji93]
Takk for all heiing og babystøv ❤️❤️

PP27 - CD13

Muligens 2dpo i dag, men litt i tvil. Skal jo godt gjøres at EL plutselig kommer så mange dager før tiden, men kan jo skje :)
I går kveld kjente jeg litt ilinger men mer mot midten og ikke i eggstokkene. Men litt tidlig for festeilinger da :D
I går når jeg skulle gjøre litt husarbeid ble jeg veldig kvalm. Roet seg når jeg var ferdig med det. Men på kvelden så kom det tilbake. Kvalm, uggen, ukomfortabel. Det samme skjedde i dag. I tillegg har jeg vondt i hodet. Ømme bryst har jeg hatt siden helgen som er veldig rart siden den bruker jeg ikke få før noen dager etter EL.
Det som får meg til å kanskje tro at EL fremdeles ikke har vært er at jeg har hatt noe jeg tror er EL slim i dag. Bruker ikke sjekke tappen så mye men den var høyt plassert og våt i dag. Og i følge en side jeg fant så betyr det at det er før/under EL. Men det kan vel kanskje variere fra person til person? http://www.syklus.info/livmortappen/tappen-gjennom-syklusen/ I helga var den lavt plassert. Skulle jo ikke teste noe egentlig denne pp, men blir en test i morgen for å se om vi må fortsette aksjelegginga og om jeg skal snart begynne på crinone.
Hvis ikke EL har vært enda så syns jeg det er rart at testen på lørdag var så sterk. Kanskje kroppen prøver på nytt? Blir spennende å se an testen.
Selv om det har blitt litt tull denne pp så har jeg ikke følt at jeg har stresset noe særlig likevel.

spennende altså! Håper på en ventespire

PP27 - CD16 - Muligens 5dpo

Da ble det litt testing likevel :p Testene har variert litt i styrke de siste dagene selv om de har vært negative, men i dag er den tydelig negativ. Så da tenker jeg at jeg skal starte på crinone i morgen. Blir spennende å se selv om jeg ikke har de store forhåpningene.
Hvis EL var så tidlig som CD11 så har jeg ingen aning om når IKM eventuelt blir. Har aldri hatt EL så tidlig før. Her har LF variert om jeg fikk EL på CD 14,15,16, eller 17. Alt fra 10-14 dager. Men håper det ikke blir noe jeg skal tenke på for denne gangen skal det gå :D
Har ikke vært stresset mht at jeg ikke har testet skikkelig eller tempet denne pp. Men tenker at hvis jeg skal droppe noe en gang så blir det bare en ting, ikke begge deler.
Ikke så mange symptomer. Har jo ikke peiling egentlig hvor i syklusen jeg er. Alt opp til 5/6dpo. Har ømme bryst, kjent et par ilinger nedover låret, noe i lysken, litt kvalm, ukomfortabel. Første test blir nok på onsdag tenker jeg, siden jeg kanskje er 10dpo da.
Vekta sto bom stille denne uka, men håper å ta det igjen med nedgang neste uke :) Er fornøyd med vekttapet så langt men likevel ikke fornøyd :wacky:

Spennende å se altså. Litt uvant ikke å ha kontroll på hvor i syklusen du er kan jeg tenke meg.

Du er veldig flink med vektnedgangen. Gjør godt, men forhåpentligvis har det også en effekt ift babylaging

Spennende å se altså. Litt uvant ikke å ha kontroll på hvor i syklusen du er kan jeg tenke meg.

Du er veldig flink med vektnedgangen. Gjør godt, men forhåpentligvis har det også en effekt ift babylaging
Veldig uvant. Føler jeg ikke er stresset heller, heldigvis :)

Takk! Håper jo at effekten av vektnedgangen skal resultere i en baby ;) Men veldig godt å være på vei ned nå og se resultatet på kroppen.

Back
Topp