Majaflyfly
Glad i forumet
Masse lykke til i neste pp! Krysser fingrene for en desember spire det fortjener du så inderlig vell.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkDumme, dumme tanta!! Skal sende ekstra mye babystøv denne pp'en, nå skal det bli terminspire! [emoji173]
Veldig kjedelig at hun kom ja... Men nå måå det bli baby altsåSå leit at tanta absolutt måtte komme Men bare tenk på den fine julegaven dere skal få i år, for nå SKAL det bli baby
Tusen takk Denne gangen skal det klaffe "27th times a charm" er det ikke det det heter daSender deg masse godt med babystøv <3 Pp 27 skal klaffe<3
Takk Klem tilbakeSender deg en stor klem! [emoji173]️
Tusen takkMasse lykke til i ny pp! Er det noen som fortjener en termin spire så er det deg. Skal krysse fingrene for en desember spire
Tusen takkMasse lykke til i neste pp! Krysser fingrene for en desember spire det fortjener du så inderlig vell.
Tusen takkBlir sikkert godt med en pause fra tempinga. Ønsker deg masse lykke til <3
Ser nå at der kan tolkes litt feil, jeg mener ikke at du slapper av, så sitter spiren. Det var det værste jeg hørte.. men mener at du får slappet av, selv om du ikke har stålkontroll og at du får sovet godt og slippe å tenke på temping osv.
Plutselig så sitter den, det skal den jo gjøre snart uansett [emoji813]red
Nei, da det er jeg med du hadde sagt noe direkte til meg. Jeg bare "tok" meg litt i Det, da jeg så det lett kunne misforstås .Håper ikke du trodde jeg mente til deg [emoji14]
Jeg skreiv det fordi jeg selv skriver at det faktisk var å gi slipp på noe av kontrollen jeg gjorde mnd det klaffa [emoji14] selv om jeg regner med det var tilfeldig
Tror de ordene "bare slapp av" kommer fra de som ikke opplevde noe særlig motgang. Men tror prøvinga føles bedre om man klarer å gi litt slipp alikevel. Og er sååå imponert over minime som takler vektnedgang og prøving på samme tid. Også har hun alltid så fin innstilling, når tr kommer så klarer hu å se fremover alikevel. [emoji173][emoji173][emoji173]
Sikkert lurt med en pause ifra alt, håper du greier slappe litt av selv om du ikke vet eksakt når eggløsning kommer.
Tolket det ikke feil, tenkte ikke det en gang Men ved at jeg gir slipp på alt av temping og testing har vært veldig godt så langt i pp. Sover godt gjør jeg også. Føler ikke noe stress på at jeg ikke har full kontroll enda, håper det fortsetter. En dag skal spiren sitteSer nå at der kan tolkes litt feil, jeg mener ikke at du slapper av, så sitter spiren. Det var det værste jeg hørte.. men mener at du får slappet av, selv om du ikke har stålkontroll og at du får sovet godt og slippe å tenke på temping osv.
Plutselig så sitter den, det skal den jo gjøre snart uansett
Noen ganger er det kanskje det som skal til eller så er det bare tilfeldig Har heldigvis ikke noen som sier sånt her ( bare to som vet at vi prøver og de maser ikke og kommer med velmenende råd), bare legen som kanskje hintet litt frem på det i fjor, men jeg var ikke klar for å slutte med alt. Følte det var mer stress å ikke vite når EL nærmet seg. Nå følte jeg at jeg endelig var klar til å droppe alt denne pp så får vi seNå blir jeg veldig oppgitt over når folk sier "man må bare slappe av så går det" men når jeg slutta med de eltestene som aldri ga meg ordentlig svar og kun tempa som gjorde at jeg følte kontroll så satt den jo for meg. Tviler egentlig på sammenhengen men det føltes mye bedre i det at jeg ikke overtenkte, over analyserte osv. Ble mer avslappa i hverdagen
Håper det er det som skal til for deg og [emoji173]
Håper ikke du trodde jeg mente til deg [emoji14]
Jeg skreiv det fordi jeg selv skriver at det faktisk var å gi slipp på noe av kontrollen jeg gjorde mnd det klaffa [emoji14] selv om jeg regner med det var tilfeldig
Tror de ordene "bare slapp av" kommer fra de som ikke opplevde noe særlig motgang. Men tror prøvinga føles bedre om man klarer å gi litt slipp alikevel. Og er sååå imponert over minime som takler vektnedgang og prøving på samme tid. Også har hun alltid så fin innstilling, når tr kommer så klarer hu å se fremover alikevel. [emoji173][emoji173][emoji173]
Tusen takk for gode ord Blir helt rørt jegNei, da det er jeg med du hadde sagt noe direkte til meg. Jeg bare "tok" meg litt i Det, da jeg så det lett kunne misforstås .
Og må signere alt du sier. Hun er så positiv og god på å takle denne prøvingen,som til tider er brutal.