Det største ønske

Krysser fingrene for desemberbaby på oss begge to [emoji173]️

:Heartred:Heartred

Så dumt med ny pp men denne gangen skal den sitte! Mars er en fin mnd å bli gravid på og desember er super mnd å få baby i :Heartred
Det skal sitte nå altså!! Desember baby og være mye inne og kose oss :Heartred

emoji173.png
emoji173.png
emoji173.png

:Heartred:Heartpink

PP27 - CD2

Vekta gikk selvfølgelig opp til i dag, så får prøve å gå ned enda mer neste uke. Krampene har vært i varierende styrke. Sterke også men hjalp litt med varmeflaske. Ingen smertestillende i går av noe slag. I natt når jeg skulle sove så var krampene ganske så sterke, lå der å vurderte om jeg skulle ty til en ibux. Men tenkte "vente litt å se" noen ganger. Plutselig var jeg i drømmeland. Hatt litt sterke kramper i dag også men gått fint til nå. Fremdeles ingen ibux eller paracet. Dette er i såfall første gang jeg har klart meg uten smertestillende når TR er på besøk. Håper det roer seg utover kvelden og slipper kramper i morgen.
Fant en "oppskrift" over hvordan man skal ta smertestillende når TR kommer på besøk, og hvilke som virker. Men i slutten av artikkelen så står det at man ikke skal bruke ibux/NSAID hvis man prøver å bli gravid. Men å bruke det en dag i begynnelsen av syklusen tror jeg ikke skal være det store. Det er jo hvis man bruker det minst 10 dager i strekk at det gjør noe.
http://www.kk.no/helse/en-perfekt-dose-mot-menssmerter-69413779

Har bestemt at denne pp skal jeg ikke bruke maca, babyklister etc. Skal kose meg med rooibos te og lakriste før EL, og eventuelt ta progesteronstøtte etter EL hvis jeg får det. Håper jeg får prøve det denne pp :)

I dag har jeg kost med med snop og lakris is. Ikke så mye, men kose meg litt når det er helg og spesielt når TR er på besøk :)

Last edited:
Så leit at tanta absolutt måtte komme :( Men bare tenk på den fine julegaven dere skal få i år, for nå SKAL det bli baby :Heartred

Sender deg en stor klem! [emoji173]️

Masse lykke til i ny pp! Er det noen som fortjener en termin spire så er det deg. Skal krysse fingrene for en desember spire :)

Back
Topp