PP27 - CD10
Så langt har det gått bra med å ikke teste eller tempe
Går på do når jeg vil, kan fortsette å sove rett etter at jeg har sagt "hade" til mannen om morgenen utenom å måtte tempe først
Ingen EL slim i går, hvertfall ikke noe veldig merkbart. Kjente kanskje litt stikk i eggstokkene?? I dag har jeg kjent litt i eggstokkene også, kanskje noe EL slim. Kjenner at jeg begynner så vidt å bli øm på undersiden av brystene.
Mannen foreslo plutselig i ettermiddag at jeg skulle ta en EL test, bare for å se hvordan ståa er. Tenkte egentlig ikke ta en før på ca cd16 for å sjekke statusen, men ikke noe jeg skulle stresse med. Men var kjempebra at mannen fikk meg til å ta en test, for den var i grenseland mot positiv
Allerede
Teststreken kom med en gang, selv om det tok litt tid for å få skikkelig farge. Ikke tenkt på om jeg hadde holdt meg lenge nok, eller at jeg hadde drukket lite nok (drukket bl.a. en kopp te), og likevel så var den så sterk. Så da ser det ut til at EL kommer tidligere enn forventet hvis jeg går etter testen jeg tok i dag
Stresser ikke i det hele tatt og tar det egentlig med ro
I går så drømte jeg at jeg ammet mitt litt nurk. Håper en vakker dag å få oppleve det
Vis vedlegget 246999