Det største ønske

Ville tenkt det kanskje kunne vært kjekt å se på flere progesteronmålinger evt jeg for å se.... Men greit du fikk resept ihvertfall. Ta det fra EL og så krysser vi fingrene
Ja flere målinger hadde vært greit å ha. Syns det var rart at de ikke tok den prøven i forbindelse med utredningen i fjor. Var bare testen på cd3 jeg tok. Tester jo ikke noe denne pp så vet jo ikke akkurat hvilken dag EL kommer på selv om jeg vet sånn ca, så begynner på crinone eventuelt noen dager etter EL (spørs når den kommer).

Tolket det ikke feil, tenkte ikke det en gang :) Men ved at jeg gir slipp på alt av temping og testing har vært veldig godt så langt i pp. Sover godt gjør jeg også. Føler ikke noe stress på at jeg ikke har full kontroll enda, håper det fortsetter. En dag skal spiren sitte :Heartred
Søvnen er jo god å ha uansett :happy: klart den sitter en dag, det tar bare litt (!) Tid før skatten din kommer til akkuratt dere :)

CD8 og allerede begynt å få EL slim :wideyed: Det var jo vel tidlig da, aldri fått det så tidlig før. Tidligste jeg har fått det på før er på cd10. Får bare følge med de neste dagene. Kjenner sterkere stikk og ilinger i høyre eggstokk i dag, så noe er på gang :) Kanskje jeg får tidligere EL denne pp? Det hadde gjort seg den pp jeg ikke har noe kontroll fordi jeg ikke tester eller temper :p

Mitt gullegg kom tre-fire dager tidligere enn det som var vanlig. Krysser fingrene for at det samme gjelder for deg :)

PP27 - CD10

Så langt har det gått bra med å ikke teste eller tempe :) Går på do når jeg vil, kan fortsette å sove rett etter at jeg har sagt "hade" til mannen om morgenen utenom å måtte tempe først :D
Ingen EL slim i går, hvertfall ikke noe veldig merkbart. Kjente kanskje litt stikk i eggstokkene?? I dag har jeg kjent litt i eggstokkene også, kanskje noe EL slim. Kjenner at jeg begynner så vidt å bli øm på undersiden av brystene.
Mannen foreslo plutselig i ettermiddag at jeg skulle ta en EL test, bare for å se hvordan ståa er. Tenkte egentlig ikke ta en før på ca cd16 for å sjekke statusen, men ikke noe jeg skulle stresse med. Men var kjempebra at mannen fikk meg til å ta en test, for den var i grenseland mot positiv :wideyed: Allerede :wideyed: Teststreken kom med en gang, selv om det tok litt tid for å få skikkelig farge. Ikke tenkt på om jeg hadde holdt meg lenge nok, eller at jeg hadde drukket lite nok (drukket bl.a. en kopp te), og likevel så var den så sterk. Så da ser det ut til at EL kommer tidligere enn forventet hvis jeg går etter testen jeg tok i dag :) Stresser ikke i det hele tatt og tar det egentlig med ro :)
I går så drømte jeg at jeg ammet mitt litt nurk. Håper en vakker dag å få oppleve det ❤️

4C13DB94-6D57-4EAE-817D-B58D82507DA1.jpeg

Last edited:
Ååå hurra! Kos dere ekstra i helgen nå [emoji173]️[emoji173]️

PP27 - CD10

Så langt har det gått bra med å ikke teste eller tempe :) Går på do når jeg vil, kan fortsette å sove rett etter at jeg har sagt "hade" til mannen om morgenen utenom å måtte tempe først :D
Ingen EL slim i går, hvertfall ikke noe veldig merkbart. Kjente kanskje litt stikk i eggstokkene?? I dag har jeg kjent litt i eggstokkene også, kanskje noe EL slim. Kjenner at jeg begynner så vidt å bli øm på undersiden av brystene.
Mannen foreslo plutselig i ettermiddag at jeg skulle ta en EL test, bare for å se hvordan ståa er. Tenkte egentlig ikke ta en før på ca cd16 for å sjekke statusen, men ikke noe jeg skulle stresse med. Men var kjempebra at mannen fikk meg til å ta en test, for den var i grenseland mot positiv :wideyed: Allerede :wideyed: Teststreken kom med en gang, selv om det tok litt tid for å få skikkelig farge. Ikke tenkt på om jeg hadde holdt meg lenge nok, eller at jeg hadde drukket lite nok (drukket bl.a. en kopp te), og likevel så var den så sterk. Så da ser det ut til at EL kommer tidligere enn forventet hvis jeg går etter testen jeg tok i dag :) Stresser ikke i det hele tatt og tar det egentlig med ro :)
I går så drømte jeg at jeg ammet mitt litt nurk. Håper en vakker dag å få oppleve det ❤️

Vis vedlegget 246999
Jeg drømte også at jeg ammet når jeg ruget og ventet på å teste. Håper det går i oppfyllelse for deg også :)

PP27 - CD11

Nettopp entret cd11. Kjenner det iler endel i venstre eggstokk så tror det er der egget kommer fra denne gangen. I går ettermiddag (lørdag), begynte jeg å kjenne sånne stikk rundt venstre eggstokk. Var som korte nålestikk. Utover kvelden så ble det enda mer, og istedenfor stikk så ble det korte ilinger. Og de fortsetter enda. Brystene har begynt å bli litt mer ømme også. Blir noen spennende dager fremover kjenner jeg :) Nå er det brusestopp og snopestopp et par-tre uker fremover. Spise sunt og lett trening/mosjon.

Helt siden jeg sto opp i dag så har det vært så mye ilinger i venstre eggstokk. Noen sterke også, så noe er på gang :)

Sola skinner og kjenner at våren nærmer seg. Tydelig at vi går mot lysere tider.

Back
Topp