Det største ønske

Veldig uvant. Føler jeg ikke er stresset heller, heldigvis :)

Takk! Håper jo at effekten av vektnedgangen skal resultere i en baby ;) Men veldig godt å være på vei ned nå og se resultatet på kroppen.
Det er jo positivt uansett med vektnedgangen når man er overvektig.
Krysser fingrene for terrminspire snart

Det er jo positivt uansett med vektnedgangen når man er overvektig.
Krysser fingrene for terrminspire snart
Veldig positivt. Når jeg giftet meg for 5 år siden så veide jeg ca 10 kg mindre enn det jeg gjør nå, så hadde jo vært fantastisk å komme ned dit hvert fall :) Men det tar tid så håper på en graviditet før jeg kommer så langt ;)

PP27 - CD17 - muligens 6DPO

I dag har jeg vært kvalm. Mye varm-kald-varm-kald. Fremdeles litt utilpass. Trøtt og sliten. Har litt mensmurring-følelse, både i dag og i går. Har brukt å få det av og til noen dager etter EL har vært. Håper det er egget som graver seg ned ;)
I går gikk jeg ut av slankekrigen siden jeg hadde minst nedgang, men fortsetter som Wildcard deltager. Ned i vekt skal jeg så det er bare å fortsette. Fortsette å være litt aktiv og spise sunt :) Ikke snop eller godteri i ukedagene.

PP27 - CD17 - muligens 6DPO

I dag har jeg vært kvalm. Mye varm-kald-varm-kald. Fremdeles litt utilpass. Trøtt og sliten. Har litt mensmurring-følelse, både i dag og i går. Har brukt å få det av og til noen dager etter EL har vært. Håper det er egget som graver seg ned ;)
I går gikk jeg ut av slankekrigen siden jeg hadde minst nedgang, men fortsetter som Wildcard deltager. Ned i vekt skal jeg så det er bare å fortsette. Fortsette å være litt aktiv og spise sunt :) Ikke snop eller godteri i ukedagene.

Kjipt at du gikk ut av slankekrigen, men du er jo utrolig flink da! Går jo nedover [emoji106]

Veldig positivt. Når jeg giftet meg for 5 år siden så veide jeg ca 10 kg mindre enn det jeg gjør nå, så hadde jo vært fantastisk å komme ned dit hvert fall :) Men det tar tid så håper på en graviditet før jeg kommer så langt ;)
Det håper vi på ja!

PP27 - CD19 - Kanksje 8DPO (Alt mellom 2-8dpo)
Dag 2 med Crinone

Bittelite syte innlegg :shy:
Har så vondt i hodet i dag (måte ty til en paracet). Begynte i går kveld rett før vi la oss. Bruker veldig sjeldent å ha hodepine. Kjenner det spesielt bakom det ene øyet og mot tinningen. Kjenner nakken er litt stiv også så kanskje det kommer derfra? Begynte på crinone i går morges, og leste at hodepine kunne være en bivirkning. Har også vært veldig kvalm den siste uka, men ble enda sterkere i går. Var ikke kvalm når jeg våknet men etter at jeg var kommet ned så kom den med en gang. Er så sliten og trøtt og er litt lett på gråten. Varm og kald om hverandre. Litt forhøyet temp for meg å være, men ikke helt feber. Har vært mye på do allerede i dag, den blæra fylles fort opp :hilarious:
Håper så inderlig det er fordi det er spire der. Det kan jeg takle :) Kan jo ikke ha alle disse symptomene hvis ikke ;) Ømme bryst har jeg også hatt over en uke nå (og de ble enda mer ømme i går, som også kan være en bivirkning av crinone) og syns areolaen er blitt mer markert og litt mørkere. Kanskje bare innbilning. Men mannen syns brystene er blitt litt større. Prøver å ikke legge for mye vekt på alle disse symptomene for er redd jeg skal bli skuffet.

Last edited:
krysser fingerne for at det er ekte spire og ikke bare lure-symptomer

Veldig kjedelig hvis det skal være luresymptomer.
Dårlig gjort faktisk. Vi satser på at det ikke er det denne gangen!

jeg har forresten hatt mye mer "falske" symptomer på Crinone enn disse andre progesteron-preparatene

Dårlig gjort faktisk. Vi satser på at det ikke er det denne gangen!

jeg har forresten hatt mye mer "falske" symptomer på Crinone enn disse andre progesteron-preparatene
Eneste nye symptomet er vel hodepinen her. Det andre er bare forsterket de siste dagene.
Det sto mellom Letrozol og crinone jeg skulle ta. Men Letrozol kan forstyrre andre medisiner jeg tar eller omvendt, så da droppet vi det denne gangen.

Krysser fingre og tær for at det er en liten spire som forårsaker symptomene ❤ Blir spennende med test på onsdag!

satser på det er spiren som gjør mammen sin dårlig! Spennende blir det i alle fall :)

Veldig spennende

Håper det er baby som lager alt dette! :)
Håper på det nå :)
Krysser fingre og tær for at det er en liten spire som forårsaker symptomene ❤ Blir spennende med test på onsdag!
Takk! Veldig spennende :)
Håper det er babysymptomer [emoji4] [emoji173]
Håper på det :Heartred
:Heartred:Heartred
satser på det er spiren som gjør mammen sin dårlig! Spennende blir det i alle fall :)
Satser på det, det skal den gjerne få lov til :Heartred
Veldig spennende
Veldig :Heartred

Back
Topp