Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir testing i morgen ja SpanandesTesting i morgen altså? Blir spennende, krysser fingre for deg.
Krysser fingrene for test imorgen!
Tusen takkKrysser fingre og tær
Det spørs det Nei får nok sovet veldig godt tenker jeg.Så spennende imorgen!! Får du sove inatt?
Veldig spennendeOoooh spennende!
Krysser fingrene for at det er egget som graver seg ned [emoji173]En utålmodig gjeng
Ikke så mye å skryte av på den testen i dag. Men det hadde jeg ikke forventet heller. Ikke når det er så usikker på om hvor mange dpo jeg er.
Litt TMI. Var på do i går, på morgenen og kvelden og da kom det bittesmå brune prikker når jeg tørket meg. Når jeg var på do nå i morges kom det en sånn brunlig klump/slim når jeg tørket meg. Leste at man kan få litt små blødninger ved bruk av crinone, men ikke ønskelig når man er redd tanta er på vei.
Hadde skikkelige sterke murringer i morgen som om tanta var rett rundt hjørnet. Måtte hente meg en varmeflaske så det roet seg ganske fort heldigvis. Har jo hatt litt murringer de siste dagene men ikke så sterke. Kanskje egget som graver seg ekstra godt ned?
Her er bilde av en blenda test.
Vis vedlegget 248792
I morgen må det være dagenDen var ganske så blenda, ja... men i morgen!!