Krysser fingrene for deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke så kravstor syns jegNei, jeg synes faktisk du er veldig rimelig altså!
Satser på det ja. Blir noen spennende dager fremover på hva som kommer til å skje.æsj. Vi satser på lørdag vi!
Håper den gjør det ja. Var veldig godt å få sovet lengeÅååh! Håper den kommer snikende. Godt å få sovet litt lenge da
Krysser fingrene for deg
I wish Ingen test i dag, men det blir i morgen.Pos test i dag?
Går greit i dag. Daffedag og det er godt Du da?Hvordan har du det idag?
Håper det Og håper det blir din tur snart ogsåNå må det bli deres tur[emoji173] [emoji4]
[emoji173] [emoji173]Håper det [emoji813]red Og håper det blir din tur snart også [emoji813]red
I wish Ingen test i dag, men det blir i morgen.
Så deilig med daffedag! Trenger det avogtil altså.Går greit i dag. Daffedag og det er godt Du da?
Ja si det... Det vet jeg faktisk ikke helt. Kan være alt fra 6-12 dpo. Er jeg 12dpo så lurer tanta rett rundt hjørnet eller så har jeg fremdeles noen dager på meg. Ingen TR tegn enda.Gosh altså.. Hvor mange DPO er du nå?
Ja si det... Det vet jeg faktisk ikke helt. Kan være alt fra 6-12 dpo. Er jeg 12dpo så lurer tanta rett rundt hjørnet eller så har jeg fremdeles noen dager på meg. Ingen TR tegn enda.
Trenger det ja, men de andre dagene er ikke så mye aktivitet da heller så er neste daffedag hver dag Men litt ekstra i dagSå deilig med daffedag! Trenger det avogtil altså.
Jeg har hatt en vekslende dag. måtte gjøre litt, men kjente kroppen hadde behov av å ta det med ro og.
Fikk akkurat to tydelige dult fra magerusket så får vel si det har vært en god dag
Venter i spenning på at du skal teste
Håper virkelig det. Er lei av at hun kommer på uvelkomment besøkHåper TR holder seg langt unna!
Håper virkelig det. Er lei av at hun kommer på uvelkomment besøk
Godt vi er flere Vi er jo en hel haug her på prøverforumetHehehe, den er vi to om [emoji39][emoji39]