Det største ønske

Ingen kveldstest for min skyld engang? :D
Tenkte egentlig ikke det siden jeg ikke har så mange tester igjen. Får se an hva som skjer i løpet av kvelden ;)

Tenkte egentlig ikke det siden jeg ikke har så mange tester igjen. Får se an hva som skjer i løpet av kvelden ;)

Du er flink til å holde oss på pinebenken ;)

Da "måtte" jeg ta en test i kveld siden Jolanda ønsket seg det ;)
Vel det noe er der fremdeles og litt sterkere.

5ABE671E-819E-49E1-BEC0-7CF59CCBAA7F.jpeg

Last edited:
Den ser jeg også noe på! Spennende. :D

*sende massemasse babystøv*

PP27 - CD26 - ?DPO

Syns jeg fremdeles ser noe, usikker på om det ses på bildet i dag. Jeg må begynne å drikke mindre på kveldene for tisser mye på morgenen når skal teste, og da er det ikke så konsentrert. Har bare 2 tester av denne typen igjen. Har bestilt flere så håper de kommer i morgen eller senest onsdag. Kjenner jeg har litt murringsfølelse, håper ikke det er tanta som er på vei men en liten spire.

F8180DA1-6575-4283-9E8B-8D70D8B963BA.jpeg

Se der ja! Ser den bedre i dag! Så utrolig Spennede! Kanskje du kan prøve å holde deg på dagtid istedenfor? Sikkert lettere å få til mer konsentrer urin da[emoji8]

Forresten: murringer er helt normalt i begynnelsen av svangerskap også! Krysser fingrene[emoji173]️

Jeg ser også! :smiley-bounce012 Håper virkelig dette "noe" blir en tydelig rosa strek snart :)
Hvilke tester bruker du forresten? Synes de ligner på de jeg brukte fra tostreker.no, og mine var fryktelig treige sammenlignet med babyplan.

Back
Topp