Det er spenning nå ja Kan de ikke bli tydelige med en gang daHeier på streken[emoji173] [emoji173] [emoji256] [emoji294] snakk om spenning[emoji28] [emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er spenning nå ja Kan de ikke bli tydelige med en gang daHeier på streken[emoji173] [emoji173] [emoji256] [emoji294] snakk om spenning[emoji28] [emoji1]
Det er veldig lenge til jaJa, altså.. i morgen er aaltfor lenge til
Mine tester var VELDIG mye tydeligere på kveldsurin enn på morgenen, så jeg heier selvsagt på ettermiddags/kveldstest.
Det er vel åpenbart, men jeg er også team ettermiddags-/kveldstest!
Kveldstestgjengen Får se an kvelden hvordan den blir å ikke drikke på en stund og holde meg lenge nok. Så håper jeg at de testene jeg bestilte kommer i morgenHåper på kveldstest!
Tusen takk!Sniker. Ny her. Krysser fingre!
Jeg venter
(og dere lurer på hvorfor jeg brukte 40 tester etter at jeg fikk positiv test? )
Bare litt over 2 timer siden jeg var på do så prøver å holde meg litt tilÅåå, jeg kjenner jeg tripper etter neste test [emoji1]
Bare litt over 2 timer siden jeg var på do så prøver å holde meg litt til
Takk for bildene. Ser det er forskjell ja. Kanskje jeg skulle prøvd babyplan også...??Her er testene mine fra babyplan og tostreker fra 10 til 13 dpo. Det er noe på den fra tostreker 10 dpo også, men ganske stor forskjell mellom den og babyplan.
Vis vedlegget 249602 Vis vedlegget 249603
Nååå har du vel holdt deg lenge nok?
Bruker ikke drikke så mye på kveldene egentlig men noen ganger så blir det likevel ikke så konsentret på morgenen. Ny test i morgen tidlig, den siste jeg har nå, så håper de nye kommer i posten snart.Her tar vi imot tester døgnet rundt egentlig. Men om du har en vane med å drikke mye på kvelden blir ikke morgentester helt riktig liksom.
Jeg foretrekker morgentester fordi det er så pes å holde seg i mange nok timer ellers, men måtte kontrollere drikkeinntak på kvelden og det er kjipt når det er da jeg drikker liksom
Har ikke babyplan i hus så får se om jeg får bestilt det. Om jeg ikke får brukt det nå så blir det til neste gangTa babyplan og Ser strek på begge jeg