Det største ønske

er den ikke tydeligere idag?

Se der ja! Ser den bedre i dag! Så utrolig Spennede! Kanskje du kan prøve å holde deg på dagtid istedenfor? Sikkert lettere å få til mer konsentrer urin da[emoji8]

Forresten: murringer er helt normalt i begynnelsen av svangerskap også! Krysser fingrene[emoji173]️
Veldig spennende. God ide å ta det på dagen en gang når jeg har mer kontroll. Får se om jeg tar en senere i dag eller venter til i morgen ;) Vet jo hva flertallet her inne ønsker da :p

Jeg ser også! :smiley-bounce012 Håper virkelig dette "noe" blir en tydelig rosa strek snart :)
Hvilke tester bruker du forresten? Synes de ligner på de jeg brukte fra tostreker.no, og mine var fryktelig treige sammenlignet med babyplan.
Ja nå må det bare bli sterkere altså, og det raskt :D
Bruker de fra tostreker.no ja. Har aldri prøvd babyplan sine. Har noen andre tidligtester, Clearblue early (kjent for skyggestrek) og Lloyds early tests (vet ikke om de er kjent for skygge?). Tenkte at jeg skal ta de når strimmeltesten er litt sterkere.

Ja nå må det bare bli sterkere altså, og det raskt :D
Bruker de fra tostreker.no ja. Har aldri prøvd babyplan sine. Har noen andre tidligtester, Clearblue early (kjent for skyggestrek) og Lloyds early tests (vet ikke om de er kjent for skygge?). Tenkte at jeg skal ta de når strimmeltesten er litt sterkere.
Jeg tror jeg har tatt vare på testene mine, så hvis de ikke er helt gule og ubrukelige så kan jeg ta et bilde for sammenligning når jeg kommer hjem. Nå skal det sies at de jeg brukte hadde utløpsdato i desember 2017 (brukte dem i oktober), så det kan være derfor de var treige.

Jeg har aldri fått skygge på Lloyds, men tror jeg har lest om andre her inne som har opplevd det.

Syns den ser tydeligere ut idag! Ååh som jeg håper for deg. :Heartred

Jeg har også den samme erfaringa med de testene som Bobla har, at de var/er fryktelig treige. Jeg brukte de med samme utløpsdato som henne, så kan jo være det som gjorde det. Vet også flere opplevde det samme. Da jeg fikk positiv digital var det knapt strek å skimte på den fra tostreker. Og de ble aldri noe særlig sterke, så jeg hadde jo nesten litt hetta innimellom. :p

Åå som jeg heier på deg[emoji173]️ første jeg gjør når jeg går inn på bv forum er å titte inn her. Håper det virkelig er en babystrek!

Mine tester var VELDIG mye tydeligere på kveldsurin enn på morgenen, så jeg heier selvsagt på ettermiddags/kveldstest. :happy:

Jeg tror jeg har tatt vare på testene mine, så hvis de ikke er helt gule og ubrukelige så kan jeg ta et bilde for sammenligning når jeg kommer hjem. Nå skal det sies at de jeg brukte hadde utløpsdato i desember 2017 (brukte dem i oktober), så det kan være derfor de var treige.

Jeg har aldri fått skygge på Lloyds, men tror jeg har lest om andre her inne som har opplevd det.
Jeg brukt også de som gikk ut i desember, i høst. Var jo ikke gravid men syns de var litt trege i forhold til vanlig. Kanskje jeg skal ta en Lloyds i kveld også da, har to eller fire av de.

Syns den ser tydeligere ut idag! Ååh som jeg håper for deg. :Heartred

Jeg har også den samme erfaringa med de testene som Bobla har, at de var/er fryktelig treige. Jeg brukte de med samme utløpsdato som henne, så kan jo være det som gjorde det. Vet også flere opplevde det samme. Da jeg fikk positiv digital var det knapt strek å skimte på den fra tostreker. Og de ble aldri noe særlig sterke, så jeg hadde jo nesten litt hetta innimellom. :p
Håper jeg også :Heartred
De var litt trege de som hadde den utløpsdatoen ja. Var jo ikke gravid i høst men følte likevel de var veldig treg, med tørkinga. Men disse jeg bruker nå tørker ganske så fort, og streken kommer innen fristen.

Åå som jeg heier på deg[emoji173]️ første jeg gjør når jeg går inn på bv forum er å titte inn her. Håper det virkelig er en babystrek!
Ååh takk :Heartred Håper å joine deg i terminforum denne måneden :)

Sniker. Ny her. Krysser fingre!

Back
Topp