Godt vi er flere Vi er jo en hel haug her på prøverforumet
Det er meget sant Man blir kjent med mange herlige damer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt vi er flere Vi er jo en hel haug her på prøverforumet
Samme herKrysser fingerne og gjør klar strek-øynene
Krysser fingerne og gjør klar strek-øynene
Ikke noe nødvendig med strekøyne i dag når testen er blenda. De kan få hvile litt til neste testSamme her
Litt usikker på om jeg så noe i virkeligheten. Sier den er blenda til det motsatte er bevist.Synes da jeg ser et ørlite snev av strek på det andre bildet, men hvis du som ser den i virkeligheten sier den er blenda så spørs det om det er ønsketenkning
Usikker på om jeg klarer skimte noe, men når jeg zooma inn fikk jeg et sprell i magen akkurat samtidig så velger å tolke det positivt for deg
Så godt at andre kan se den også og at det ikke bare er meg Det minste dpo jeg er er 8.Jeg er veeldig skeptisk til å se ”noe” for veldig ofte er det dessverre falske streker men denne streken så jeg med én gang og jeg synes den ser litt rosa ut Hvor mange DPO er det minste du kan være?
Håper virkelig detJeg er enig i at det er noe der [emoji4] Håper det er babystrek nå altså!! [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
Så godt at andre kan se den også og at det ikke bare er meg Det minste dpo jeg er er 8.
Det er det Blir noen spennende dager fremover.Da er det jo godt mulig at det er en strek på vei
Synes jeg ser rosa
Blir spennende å se om den blir sterkere Ny test i morgen.Jeg synes jeg ser noe altså!