Det største ønske

Krysser fingerne og gjør klar strek-øynene

Ikke så mye å se i dag heller :shifty: Er jo alt fra 7-13dpo, så er jo mulig det er for tidlig enda. Drømte i natt at jeg var på min gamle jobb, og at jeg glemte ting og tullet og tenkte for meg selv at jeg måtte jo være gravid for det er ikke typisk meg. Håper det er sant i virkeligheten også ❤️

AE0E3BE9-A67D-4301-B130-5128524D6B25.jpeg

Syntes jeg kanskje så noe på nærbildet av testen på mobilen, men når jeg legger den ut her så ser jeg ikke noe.

C996738F-0523-41C7-B708-A58FE7012652.jpeg

Synes da jeg ser et ørlite snev av strek på det andre bildet, men hvis du som ser den i virkeligheten sier den er blenda så spørs det om det er ønsketenkning :shifty:

Synes da jeg ser et ørlite snev av strek på det andre bildet, men hvis du som ser den i virkeligheten sier den er blenda så spørs det om det er ønsketenkning :shifty:
Litt usikker på om jeg så noe i virkeligheten. Sier den er blenda til det motsatte er bevist.

Usikker på om jeg klarer skimte noe, men når jeg zooma inn fikk jeg et sprell i magen akkurat samtidig så velger å tolke det positivt for deg

PP27 - CD25 - ?DPO

Ny test i dag, og nå har jeg bare 5 igjen av den typen, så må nok gå til innkjøp av flere likevel så jeg har hvis det drøyer. Ikke noe konsentrert urin i dag så var jo nesten ikke vits å teste. Testen ser blank ut, men jeg føler likevel at det er noe der (i virkeligheten i hvert fall)
Ingen nye symptomer, utenom at jeg av og til kjenner litt strekk.
Edit: Har en sånn rar følelse nedover høyre lår og nedover helt til foten, men mest i låret. Vanskelig å vite hvordan jeg skal beskrive den følelsen. Hadde det i går også eller var det fredag?
I natt drømte jeg at vi fikk et lite knøtt. Var ikke jeg som fødte han men vi fikk han. Dagen etter han ble født så snakket han og kunne si hva han ville ha :wacky: Husker at siden han hadde vokst så fort (over natta) så skulle vi ha en til så vi fikk oppleve hvordan det var å ha en normal nyfødt baby :hilarious:

Dagens test

B9895757-9D67-4DDA-AB8D-6E5BA8E7185E.jpeg

Last edited:
Jeg er veeldig skeptisk til å se ”noe” for veldig ofte er det dessverre falske streker men denne streken så jeg med én gang og jeg synes den ser litt rosa ut :) Hvor mange DPO er det minste du kan være?

Jeg er enig i at det er noe der [emoji4] Håper det er babystrek nå altså!! [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]

Jeg er veeldig skeptisk til å se ”noe” for veldig ofte er det dessverre falske streker men denne streken så jeg med én gang og jeg synes den ser litt rosa ut :) Hvor mange DPO er det minste du kan være?
Så godt at andre kan se den også og at det ikke bare er meg :) Det minste dpo jeg er er 8.

Synes jeg ser rosa

Jeg synes jeg ser noe altså!

Back
Topp