Det største ønske

Det er utvilsomt din tur nå! Kjedelig med blenda test, men håpet er langt fra ute enda. Fortsetter å krysse fingrene :)
Veldig kjedelig men håpet er ikke ute. Enda... :) Takk!

Det er absolutt din tur nå altså!

Tror du har fått et parti med dårlige tester jeg
Ja får skylde på testpartiet ;) Har noen andre sensitive men de er kjent for skyggestrek så de venter jeg med til jeg ser en strek på strimlene.

Ingen murringer i dag, kanskje noe veldig svakt et par ganger, men ikke i nærheten av de mensmurringen jeg hadde i går og mandag. Har kjent litt pulsilinger og ilinger ut i lysken. Brystene er mer ømme. Blir veldig spennende å se hva tempen sier i morgen.

Da ser det ut at den dumme tanta er på vei... Tempen droppet og hvilepulsen har gått ned. Blenda test. Rosa på papiret når jeg var på do, og kjenner at murringene er på vei. Så PP27 here I come :yuck: Får ikke kost meg med noe snop enda siden jeg er med på slankekrigen, men skal kose meg med litt pepsi max ;) Ikke drukket det på over 2 uker. Får bare fortsette vektnedgangen og håper jeg går ned 1-2 kg til fra forrige uke til EL/IKM, for ned skal jeg :) Er så godt å se at vekta er på vei ned. Akkurat nå så gikk den litt opp fordi jeg alltid går opp når tanta kommer på besøk, men skal prøve å minimere oppgangen så godt jeg kan.

DE2ED4A6-9866-4026-8580-F473E8A991B1.jpeg

FE4FB9AD-2827-4CFD-8425-0122E6D3F53F.jpeg

E91970F5-818A-46B1-82DD-56062FC56F7D.jpeg

Temp og puls var jo ikke akkurat positive.
Må være noe med de testene for jeg kan skimte noe på den der og, må jo være et dårlig parti...

F altså. Skulle være deres tur nå!!!!!! Fortsetter å sende over babystøv ihvertfall

Æsj, det er vel i overkant optimistisk å håpe at tempen skal snu nå :(

Så flink du er med vektnedgangen! Kos deg masse med pepsi max :) og den vektøkningen du ser nå er jo sannsynligvis bare vann, så det forsvinner igjen :)

Temp og puls var jo ikke akkurat positive.
Må være noe med de testene for jeg kan skimte noe på den der og, må jo være et dårlig parti...

F altså. Skulle være deres tur nå!!!!!! Fortsetter å sende over babystøv ihvertfall
Jeg syns den er blenda, men kan likevel forstå at du ser noe der. Får prøve på en tidlig i desember baby isteden :) En dag må det jo gå!

Æsj, det er vel i overkant optimistisk å håpe at tempen skal snu nå :(

Så flink du er med vektnedgangen! Kos deg masse med pepsi max :) og den vektøkningen du ser nå er jo sannsynligvis bare vann, så det forsvinner igjen :)
Litt for optimistisk ja, for her er krampene godt i gang og blødningene er økende.
I dag har jeg kost meg med litt pepsi max, måtte jo ha noe å se frem til når det ikke gikk :)
Takk! Det er mest vann ja så håper det renner av til neste uke, får drikke masse te for å få fortgang i det :p

PP27 (pp11 etter sa) - CD1

Da er det ingen tvil om at tanta har kommet. Ingen tvil med krampene jeg har nå. Håper å "holde ut" så jeg slipper noe særlig smertestillende. Forrige pp var hun snill med tanke på krampene. Bare en paracet (som egentlig ikke virker) og en ibux første dagen. Nå har jeg kost meg med pepsi max. Mannen kom hjem med sjokoladehjerter og surt godteri siden tanta kom. Så i morgen etter innveiing så blir det å kose seg lite grann :) Og så kom isbilen forbi i forrige uke, så da kjøpte vi blant annet lakris is som jeg også skal kose meg med :)
Skal til legen neste uke og få svar på progesteronprøven, så blir spennende å se om han vil gi meg noe progesteronstøtte for neste pp :) Skal ikke ha noen store forhåpninger om at det virker men skader ikke å prøve og ha et lite håp :)
I dag fikk jeg pakken jeg bestilte fra sportmann. Kjøpte noe til et fremtidig knøtt. Gleder meg til å få brukt det en vakker dag :Heartred

Æsj!
Kjipt med ny pp, men fortsetter å følge og heie deg frem til målet!

Så dumt med ny pp men denne gangen skal den sitte! Mars er en fin mnd å bli gravid på og desember er super mnd å få baby i :Heartred

Back
Topp