Veldig kjedelig men håpet er ikke ute. Enda... Takk!Det er utvilsomt din tur nå! Kjedelig med blenda test, men håpet er langt fra ute enda. Fortsetter å krysse fingrene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig kjedelig men håpet er ikke ute. Enda... Takk!Det er utvilsomt din tur nå! Kjedelig med blenda test, men håpet er langt fra ute enda. Fortsetter å krysse fingrene
Krysser fortsatt fingrene.
TakkerSå spennende! Krysser alt jeg har for deg
Ja får skylde på testpartiet Har noen andre sensitive men de er kjent for skyggestrek så de venter jeg med til jeg ser en strek på strimlene.Det er absolutt din tur nå altså!
Tror du har fått et parti med dårlige tester jeg
Jeg syns den er blenda, men kan likevel forstå at du ser noe der. Får prøve på en tidlig i desember baby isteden En dag må det jo gå!Temp og puls var jo ikke akkurat positive.
Må være noe med de testene for jeg kan skimte noe på den der og, må jo være et dårlig parti...
F altså. Skulle være deres tur nå!!!!!! Fortsetter å sende over babystøv ihvertfall
Litt for optimistisk ja, for her er krampene godt i gang og blødningene er økende.Æsj, det er vel i overkant optimistisk å håpe at tempen skal snu nå
Så flink du er med vektnedgangen! Kos deg masse med pepsi max og den vektøkningen du ser nå er jo sannsynligvis bare vann, så det forsvinner igjen
Helt enig, vi skal få det til! En dag skal det virkelig være vår turJeg krysser fingrene for at vi skal få det til!
Æsj altså!!
Uflaksen må være oppbrukt snart! Neste gang SKAL spirene sitte [emoji16]Helt enig, vi skal få det til! En dag skal det virkelig være vår tur [emoji813]red