Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkSyntes jeg ser noe. Sender deg baby støv [emoji92] [emoji92]
Noe der ja, spørs bare hva det erSynes også det er antydning til noe der
Håper det! Så på testen flere timer etter at den ble tatt, og kunne skimte kanskje noe. Men slo det fra meg og tenkte det var fordi den var tørket. Så tenkte ikke noe mer over det før dere her inne begynner å si at det er en strekHåper inderlig at vi ser riktig altså!!!
Jeg skimter noe svakt der altså!
Jeg ser noe svakt på den der altså [emoji1][emoji173]
Håper bare det blir sterkereSynes også jeg skimter strek!
Krysser fingrene!
Tusen takk Ikke den enkleste streken å se. Mannen så ingenting han heller. Blir spennende å se om det er noe eller ikke.Mitt streksyn er elendig [emoji85] Men jeg håper, krysser fingrene og sender tonnevis av babystøv [emoji847]
Tusen takk Håper å joine deg i oktober forumetSkimter noe der jeg også! Åå, håper for deg Og MASSE babystøv herfra!
Tusen takkBabystøv sendes og jeg ser noe!!
Veldig spennendeSkimter strek der jeg også Så spennende
Ja nå er det på tide at det kommer en spire altsåJeg og ser! Koman nå spiren
Tusen takkBabystøv herfra også!
Gleder meg til å se positiv test fra deg i morgen tidlig
Gleder meg til å se deg der!Tusen takk Håper å joine deg i oktober forumet
For svak til å passere manne-testen ja.Tusen takk Ikke den enkleste streken å se. Mannen så ingenting han heller. Blir spennende å se om det er noe eller ikke.
Ikke så mye nytt å oppdatere men bilde skal jeg legge utFor svak til å passere manne-testen ja.
Nå må du komme og oppdatere med dagens!!!!!
Skulle bare ønske at det ikke var noen tvil. Men får smøre meg med enda mer tålmodighetTempen ser veldig bra ut. Tror jeg der noe svakt på testen