Det største ønske

Skimter noe der jeg også! Åå, håper for deg :woot: Og MASSE babystøv herfra!

Babystøv herfra også! :D

Syntes jeg ser noe. Sender deg baby støv [emoji92] [emoji92]
Tusen takk :)
Synes også det er antydning til noe der :)
Noe der ja, spørs bare hva det er ;)
Håper inderlig at vi ser riktig altså!!!
Håper det! Så på testen flere timer etter at den ble tatt, og kunne skimte kanskje noe. Men slo det fra meg og tenkte det var fordi den var tørket. Så tenkte ikke noe mer over det før dere her inne begynner å si at det er en strek :D
Jeg skimter noe svakt der altså!
Jeg ser noe svakt på den der altså [emoji1][emoji173]
Synes også jeg skimter strek!
Krysser fingrene!
Håper bare det blir sterkere :)

Mitt streksyn er elendig [emoji85] Men jeg håper, krysser fingrene og sender tonnevis av babystøv [emoji847]
Tusen takk :) Ikke den enkleste streken å se. Mannen så ingenting han heller. Blir spennende å se om det er noe eller ikke.

Skimter noe der jeg også! Åå, håper for deg :woot: Og MASSE babystøv herfra!
Tusen takk :) Håper å joine deg i oktober forumet ;)
Babystøv sendes og jeg ser noe!!
Skimter strek der jeg også :) Så spennende :D
Veldig spennende :)
Jeg og ser! Koman nå spiren :D
Ja nå er det på tide at det kommer en spire altså :)
Babystøv herfra også! :D

I dag har jeg vært så trøtt. Kanskje fordi jeg ikke fikk sovet så mange timer i natt. Våknet litt over kl 6. Skulle jo ta blodprøve i dag så måtte tidlig opp. Sovnet til slutt på sofaen kl 17.30 og sov i 1,5 timer+. Før jeg sovnet begynte jeg å kjenne sånne mensmurringer. Tenker at løpet var kjørt. Når jeg våknet etter duppen så hadde jeg de murringene enda. Roet seg litt utover kvelden, men kjenner det litt innimellom. Så er forberedt hvis det ikke går likevel denne pp, men har fremdeles håpet.
Blir spennende å se hva tempen og testen sier i morgen.

Gleder meg til å se positiv test fra deg i morgen tidlig ❤️❤️❤️❤️

Tusen takk :) Ikke den enkleste streken å se. Mannen så ingenting han heller. Blir spennende å se om det er noe eller ikke.
For svak til å passere manne-testen ja.

Nå må du komme og oppdatere med dagens!!!!!

PP26 - CD26 - 10 DPO

Ikke så mye å skryte av på den testen. Syns ikke jeg ser noe i virkeligheten, litt usikker på bildet men tror den er blenda... Fremdeles tidlig :) Tempen holder seg høy enda. Mens murringene kommer og går litt. Kjente stikk i livmora i dag tidlig.

C7A237F3-17EC-43FE-95A4-8080B8C8B1DF.jpeg
35E66849-8095-4C2E-BCA1-9998A94D03C4.jpeg

Tempen ser veldig bra ut. Tror jeg der noe svakt på testen
Skulle bare ønske at det ikke var noen tvil. Men får smøre meg med enda mer tålmodighet :)

Usikker, men muligens noe veeeeeldig svakt på testen.
Ønsker meg bilde av dagens og gårsdagens tester sammen

Krysser sånn fingra for deg, sender alt jeg kan av babystøv[emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji173]

Syns også jeg ser noe svakt på testen [emoji848]. Men kanskje litt for tett med den andre. Spennende! Håper det sitter en spire[emoji7]

Back
Topp