Tusen takk!Så flink du har vært med vekta!
Utrolig spent på testing og sånn altså. Sender over babystøv
Veldig spent selv og tusen takk for babystøv, trenger det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!Så flink du har vært med vekta!
Utrolig spent på testing og sånn altså. Sender over babystøv
Ta så mye du vil! ihvertfall på de dagene jeg tør tro det kan gå bra og at alt er bra. Vil helst ikke sende over "dårlig" karma/babystøvTusen takk!
Veldig spent selv og tusen takk for babystøv, trenger det
Ta så mye du vil! ihvertfall på de dagene jeg tør tro det kan gå bra og at alt er bra. Vil helst ikke sende over "dårlig" karma/babystøv
Sender deg masse babystøv. Og den tempen ser jo veldig fin ut
Krysser fingrene for deg!
Heiaheia
Så spennende[emoji7] [emoji256]
[emoji173]️
Babystøv kommer fra denne kanten også
Egentlig ikke før på tirsdag, men siden det er en bitteliten sjanse at jeg kanskje er 10dpo i morgen istede så blir kanskje første test i morgenNår svir du av første test? [emoji5]
Mandag med meg!Egentlig ikke før på tirsdag, men siden det er en bitteliten sjanse at jeg kanskje er 10dpo i morgen istede så blir kanskje første test i morgen
Takk for det! Veldig fornøyd med å klare å nå målene, eller er på vei til å klare det. Og som du sier man blir så stolt når man får betalt for slitet man går gjennom for å oppnå det.Herregud, du er så flink
Har stått i samme situasjon selv, og det er utrolig hardt, men man blir så stolt når man får betalt for slitet
Dessuten er det kjekt å ha andre ting som kan glede en når El lar vente på seg, eller ting ikke klaffer.
Men nå synes jeg du fortjener glede på alle områder [emoji173]
Du aner ikke hvor hardt jeg krysser fingra!
[emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92]
Kanskje jeg må på mandag ogsåMandag med meg!
Så fin temp!PP26 - CD23 - 7DPO
I dag har jeg vært så trøtt. Enten så er det en spire eller så er det fordi jeg har gjort mye mer denne uka med husarbeid og sånt at det er nå jeg blir sliten av det, eller en kombinasjon. Fikk sovet litt på sofaen nå i ettermiddag, ikke at jeg er mindre trøtt nå da...
I går ettermiddag/kveld begynte jeg å bli litt kvalm. Ble litt verre når jeg skulle legge meg, men var greit. Det kan være en flere grunner til det fant jeg ut. Enten er det fordi jeg ikke hadde spist noe mat utenom knekkebrød og egg i løpet av dagen, ingen middag for var ikke sulten nok til det. Kan være fordi jeg spiste litt sjokolade/snacks/kjeks i går, ikke mye men har jo ikke spist noe søtt på nesten en uke. Eller det kan være en spire (håper). Er fremdeles kvalm i dag, noe som ligger der å ulmer.
Brystene er blitt sakte mer øm. Niplene er super sensitive. Kjenner litt ilinger nedover låret. Trykk og ilinger ut i lysk og i livmorområdet. Tempen i dag gikk ganske så høyt opp. Har vondt i venstre kne som jeg bruker å få når TR nærmer seg, men denne gangen ignorerer jeg det fordi det begynte rundt EL tider og det er altfor tidlig til å forbinde det med at TR er på vei. Spennende å se hva dagene bringer.
Vis vedlegget 244666