Det største ønske

Ingen tvil om at testen er negativ i dag, så håper EL er i dag og tempen spretter opp i morgen :)

813CE473-ECCF-4287-ACC3-0A4644739375.jpeg

Herlig!
Denne gangen blir det spire altså!!!!

PP26 - CD17 - 1DPO?

Da kom det et temphopp på over 0.2 så da kan jeg nok si at EL var i går og at jeg er 1dpo i dag :)
Har ikke hatt noe særlig EL slim denne pp, så skulle jeg ha gått etter den så hadde EL vært for flere dager siden. Syns det er veldig rart siden jeg bruker å få det, utenom en pp når jeg drakk solvipect. Håper det ikke går utover sjansen for å bli gravid denne pp. Men følger temp og tester og ser ut til at de er enige denne gangen :)

A2AAE9BC-7CEE-4056-A70C-962709E914B4.jpeg

Jippi for dpo-land.
Sender over babystøv

Woohoo! DPO land! Nå MÅ det gå ❤️❤️❤️

PP26 - CD18

Kjenner jeg er litt frustrert og stresset. Tempen gikk litt ned i dag på det jeg tror er 2dpo. Det er ikke det som stresser meg for det gjør ikke noe for det var ikke så mye. Men når jeg setter inn en høyere temp i morgen, når jeg da skulle vært 3dpo så får jeg ingen kryss. Setter jeg høyere temp i tre dager til så får jeg en stiplete linje som sier at jeg har EL i dag :shifty: Testet jo ikke med EL strimler i går for fikk jo negativ på lørdag. Det blir en ny test i dag for å se hvor sterk den testen blir. Jeg har ikke hatt noe særlg EL slim som jeg bruker, egentlig bare litt på onsdag. Ikke har jeg hatt de tydelige stikninger og ilinger heller når EL nærmer seg. Skal ikke ta sorgene på forskudd å tro at jeg ikke får EL denne gangen, men er redd for det. Men fikk jo så tydelige tester forrige uke og max på monitoren. Klarte ikke kroppen å slippe egget da? Vil den prøve på nytt? Jeg som skal ta blodprøve for å teste progesteronnivået nå på torsdag på CD21. Hvis EL er forsinket så blir kanskje svarene ikke riktig? :bored: Må jeg utsette prøven til neste uke? Får se hva tempen og testene de neste dagene viser. Var jo forsåvidt høyere temp enn det bruker før EL så kanskje FF da ikke klarer å detektere at EL allerede har vært?
Mens jeg sitter her og skriver så kjenner jeg litt ilinger oppom eggstokkene. Ikke så lett å bli klok på denne kroppen...

18523137-2C06-4775-95ED-76A91957D208.jpeg

Hvilepulsen er fin og høy da

847CA9A4-ED56-43F0-82B3-FA80806AC575.jpeg

Last edited:
Vi går for at du er i dpo-land nå. Kroppen bare prøver tulle til hodet ditt..

Jeg hadde nesten ikke EL-slim eller EL-smerter denne runden jeg heller (ikke på samme måte som tidligere ihvertfall), så krysser fingrene for at det betyr spire for deg også! :D

Jeg hadde nesten ikke EL-slim eller EL-smerter denne runden jeg heller (ikke på samme måte som tidligere ihvertfall), så krysser fingrene for at det betyr spire for deg også! :D
Håper virkelig det :)

PP26 - CD19 - 3DPO

Da har FF satt et stiplete kryss på at EL var på lørdag. Ser at det som bl.a tullet litt var tempen som var tatt altfor tidlig på torsdagen. Setter jeg den høye tempen der får jeg ingen kryss enda, tar jeg den bort kommer det stiplete krysset. Hadde veldig høy temp før EL, kanskje derfor FF er litt forvirret. Temper oralt også og den har også vært unormalt høy før EL, ingen kryss der enda.
7 dager til første test ryker. Skal ta en progesteronprøve denne syklusen, men siden 7dpo er i helga så blir det ikke før på mandag. Det er diverse blodprøver som man ikke kan taes her på sykehuset siden de må sende den til et annet sykehus. Og det får de ikke gjort på en fredag. Vet ikke om det også gjelder progesteronprøven men tar ingen sjanser for en bomtur til sykehuset, så venter til mandag.
Høy hvilepuls som bare går oppover. Men tenker at jeg ikke sjekker den den neste uka, så jeg kan fortsette å leve i håpet ;)

3B28228D-FE44-4A46-B6EF-C6B7CB6E6DDC.jpeg

DACC08DF-BC8B-4F8C-A081-0040D694182E.jpeg

Last edited:
Heier og håper

Back
Topp