Det største ønske

Håper på det :) Skal også øke stoffskifte medisinen for det var litt lavt. Forrige gang jeg økte ble jeg gravid, så håper det gjentar seg og at spiren sitter hele veien denne gangen :)
Å, håper på den effekten nå og!

PP26 - CD13

Nettopp entret CD13 siden det er over midnatt. I går (cd12) fikk jeg endelig høy på monitoren :) Strimmeltesten var også negativ men streken kom frem litt fortere enn på CD11. Null EL slim enda. Så venter på i spenning på når EL vil komme denne pp.
I går fikk jeg trent i en time, gått over 8000 skritt. Veldig fornøyd med det siden jeg til vanlig strever med å nå 3500 skritt om dagen. Ingen snop siden lørdag, og nå blir det brusestopp også fremover.

540447A4-8CBE-4131-A948-870DEDACAA1E.jpeg
DEC3B9B7-1CA0-415D-835B-B626A2B08ACE.jpeg

Kikket litt raskt og så bare test med to streker først...
Håper jeg kan komme inn om et par uker til ordentlig test!
Så flink du er ift vektprosjektet

Kikket litt raskt og så bare test med to streker først...
Håper jeg kan komme inn om et par uker til ordentlig test!
Så flink du er ift vektprosjektet

Takk [emoji5]

Ja håper om et par uker så er det de rette testene med to streker på [emoji6]

Etter å ha satt inn tempen i FF i dag så kom det et stiplete kryss på søndag. Men vet veldig godt at EL ikke var da. EL slimet er på plass i dag og når jeg tastet det inn i FF så forsvant det stiplete krysset. Spennende å se hva testene sier i dag. Heldigvis er hvilepulsen på vei opp. Den har vært nede på 62 altfor mange dager nå. Hoppet så til 64 i går og 66 idag :)

Last edited:
Spent på testing idag

Siden testene var litt svake de siste dagene og fikk ikke høy før i går på monitoren, så tenkte jeg at EL ikke kommer før tidligst fredag eller kanskje lørdag. Men det nye nå er visst å få en rask økning av LH. Fikk positiv EL test og Max på monitoren :wideyed: Får se når testene blir negativ igjen og hvordan tempen blir de neste dagene.

56364BC8-99F2-4789-8FBB-E85A302FFD90.jpeg
36D25277-9447-4087-8AF3-29532F77C60F.jpeg

B0DBFA97-2B1A-401E-A31E-3EBBAB4EAEDA.jpeg

Siden testene var litt svake de siste dagene og fikk ikke høy før i går på monitoren, så tenkte jeg at EL ikke kommer før tidligst fredag eller kanskje lørdag. Men det nye nå er visst å få en rask økning av LH. Fikk positiv EL test og Max på monitoren :wideyed: Får se når testene blir negativ igjen og hvordan tempen blir de neste dagene.

Vis vedlegget 242907 Vis vedlegget 242908

Vis vedlegget 242909
Herlig. Spent på temp de neste dagene

Spennende!
Håper virkelig på gullegg (synes å ha sagt det før, men NÅ må det da være måneden)

Spennende!
Håper virkelig på gullegg (synes å ha sagt det før, men NÅ må det da være måneden)
Føler det selv at nå må gullegget komme altså ;) Rundet to år som prøvere så er på tide.

Last edited:
Hurra for max, og heia egget! Prøver meg på å sende litt babystøv igjen [emoji92][emoji92][emoji92]

Hurra for max, og heia egget! Prøver meg på å sende litt babystøv igjen [emoji92][emoji92][emoji92]
Tusen takk :Heartred:Heartred Nå må kroppen vær så god å være mottakelig på babystøvet altså ;)

Dagens temp [emoji16]?
Ja si det... Hvilken temp skal man velge... Ble litt forstyrelser i natt så tempet 3 ganger. Tempen varierte mellom 36.51 og 36.68. Plotter ingenting inn i FF før jeg ser hvordan tempen blir i morgen :) Så kjedelig at det skal bli tull med tempinga når det virkelig gjelder.

Last edited:
PP26 - CD14

Testene i dag var sterkere enn i går. Tempen ble litt tull med i dag, så får se hvordan tempen min blir i morgen før jeg taster noe inn i FF. Blir spennende å se når EL blir, håper tidligst i morgen. Har ikke hatt noe særlig EL slim i dag heller, bare noe i går, men langt fra hvordan det bruker å være.

CCFB4E9F-FBB8-4AF8-8651-8C3249EFD2AD.jpeg

Testene de siste 4 dagene, rask økning.

F72D59B4-A948-4D3B-BB99-D39CD15D6F2C.jpeg

Sterke de to siste ja

PP26 - CD15

Tror kanskje EL er i dag, spørs hva tempen sier i morgen. Passer veldig godt at ikke EL var i går siden mannen reiste bort i går natt og kommer hjem i dag. Selvfølgelig høy på monitoren i dag, kan ikke forventet annet etter to dager med max. Streken på strimmeltesten kom veldig fort men styrken var svak. Var negativ helt til litt etter tiden da ble den positiv. Siden det ble litt tull med tempinga i går natt så tok jeg tempen som var etter den lengste søvnen. Så da er tempen veldig stabil. Satser på økning i morgen :)
Føler meg oppblåst og øm og tung i livmorområdet. Føler joggebuksa strammer over magen. Har ikke hatt typisk EL stikninger og ilinger denn pp. Sjelden gang litt trykk kanskje. EL slimet har det også vært lite av.

Har trent denne uka, ikke altfor mye men nok. Spist sunt. Men veide like mye denne uka som forrige. Positive er at jeg ikke gikk opp :p

53495BFF-3806-4885-8793-7F88FA902253.jpeg
3B540D07-7109-4F1E-B56E-722D0E62BC32.jpeg
99E1D5FC-A6A4-425C-BAF7-D8336F21096B.jpeg

Last edited:
Back
Topp