Det største ønske

Spurte legen i dag om progesteronstøtte. Han hadde ikke så lyst å bare skrive det ut til meg, men skulle sjekke det ut først. Håper jo at svaret er ja, og at jeg kan allerede begynne på det denne pp :) Skader jo ikke å prøve tenker jeg.

Takk :Heartred
Nei, jeg trodde ikke det skadet på noen måte. Var vel Shoegrl som hadde fått høre på sykehuset at det kanskje ikke var bare bare å gå på, men jeg har ihvertfall ikke hatt problemer med å få det. Gyn har vært lenge i gamet og jobbet med IVF og...

Alt du får med deg! ;) Ja, skal på oppfølgings-UL i dag på sykehuset pga. vekstavvik ifb med bl.a. svangerskapsdiabetes. Gruer meg som alltid til UL... :nailbiting:
Lykke til!

Alt du får med deg! ;) Ja, skal på oppfølgings-UL i dag på sykehuset pga. vekstavvik ifb med bl.a. svangerskapsdiabetes. Gruer meg som alltid til UL... :nailbiting:
Du skulle bare visst hva jeg får med meg ;) :laughing021 Håper alt står bra til med den lille :Heartred

Nei, jeg trodde ikke det skadet på noen måte. Var vel Shoegrl som hadde fått høre på sykehuset at det kanskje ikke var bare bare å gå på, men jeg har ihvertfall ikke hatt problemer med å få det. Gyn har vært lenge i gamet og jobbet med IVF og...
Får bare vente å se hva beskjeden blir. Legen skulle snakke med gyn på legekontoret, så får se hva hun sier. Venter i spenning på svar...

Får bare vente å se hva beskjeden blir. Legen skulle snakke med gyn på legekontoret, så får se hva hun sier. Venter i spenning på svar...
Spennende, spennende!

PP26 - CD7

Da har testinga med monitoren begynt. Har aldri sett så svak test før som jeg kan huske, vanskeligheter med å se streken. Tempen holder seg stabil enn så lengen ;) Fremdeles noen dager til EL.
Andre uka med slankekrigen er snart over og er veldig spent på morgendagen og innveiing. Gikk opp endel etter fredagen, er på vei ned igjen men må et mirakel til for at jeg skal komme under vekta fra forrige uke. Jeg har hvertfall trent mye og ikke spist noe snop. Så er fornøyd med det :)

9FEC0FEE-6FA2-47A5-8295-F33B1EAE4FC9.jpeg

86E44E00-CC23-4AEC-AEDA-BE7821409EE0.jpeg

Lykke til med slankekrigen og innveiing idag

Spurte legen i dag om progesteronstøtte. Han hadde ikke så lyst å bare skrive det ut til meg, men skulle sjekke det ut først. Håper jo at svaret er ja, og at jeg kan allerede begynne på det denne pp :) Skader jo ikke å prøve tenker jeg.

Nå er det jo et drøyt år siden jeg var i samtale med de på sykehuset om å få noe støtte, hvilket jeg da ikke fikk fordi jeg ikke hadde fått påvist noen mangler. I tillegg til at de har endret prosedyren på sykehuset med å gi noe støtte utover det som hadde blitt påvist, fordi det kunne visst skade mer enn det gjorde godt i følge senere forskning som dem hadde foretatt/fått tilsendt.

Men igjen - det avhenger tydeligvis fra lege til lege, gyn til gyn og sykehus til sykehus.

Håper uansett hva som enn trengs at man kan få noe som helst støtte, fysisk og psykisk for å komme seg igjennom veien til å få drømmen oppfylt!

(Holder en knapp allikevel på bl.a. akupunktur, tror det var det som var utslagsgivende for meg denne runden.) :)

Nå er det jo et drøyt år siden jeg var i samtale med de på sykehuset om å få noe støtte, hvilket jeg da ikke fikk fordi jeg ikke hadde fått påvist noen mangler. I tillegg til at de har endret prosedyren på sykehuset med å gi noe støtte utover det som hadde blitt påvist, fordi det kunne visst skade mer enn det gjorde godt i følge senere forskning som dem hadde foretatt/fått tilsendt.

Men igjen - det avhenger tydeligvis fra lege til lege, gyn til gyn og sykehus til sykehus.

Håper uansett hva som enn trengs at man kan få noe som helst støtte, fysisk og psykisk for å komme seg igjennom veien til å få drømmen oppfylt!

(Holder en knapp allikevel på bl.a. akupunktur, tror det var det som var utslagsgivende for meg denne runden.) :)
Har fremdeles ikke hørt noe fra legen, kanskje jeg får svar over helga. Ordnet det også med at jeg skal ta en blodprøve på dag 21-23 for å sjekke progesteron nivået. Så får se om det skjer noe etter det :)
Takk for tips om akupunktur. Hvor ofte tok du det?

Jeg har tro på at jeg måtte ha riktig progesterontilskudd tross ikke påvist mangel...

PP26 - CD11

Ser ikke ut til at det blir tidligere EL her. Fremdeles Lav på monitoren, men ser at streken er blitt så vidt sterkere enn den på CD7. Håper på høy og max snart eller så kommer monitoren til å mase etter testing i hele 20 dager. Orker ikke teste så lenge altså.
Fikk ikke noe progesteronstøtte denne pp. Legen ville jeg skulle ta blodprøven først og så bestille time til han når resultatet kommer. Så får se om det eventuelt blir noe neste pp hvis jeg ikke blir gravid nå da ;)

A24A5819-F7D3-48FE-A89C-9062D9B367A9.jpeg
AAEA20BC-D8F2-4E7F-A820-01BF96649B3D.jpeg

Da håper vi på gullegg denne måneden og ikke behov for noen ting!

Da håper vi på gullegg denne måneden og ikke behov for noen ting!
Håper på det :) Skal også øke stoffskifte medisinen for det var litt lavt. Forrige gang jeg økte ble jeg gravid, så håper det gjentar seg og at spiren sitter hele veien denne gangen :)

Back
Topp