Veldig urettferdig. Men sånn er livet. Nå må du kose deg masse med spiren dinSåpass og.
Æsj altså! Skikkelig urettferdig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig urettferdig. Men sånn er livet. Nå må du kose deg masse med spiren dinSåpass og.
Æsj altså! Skikkelig urettferdig!
Haha, det gjelder vel å finne en mellomting. Du får utnytte tiden mellom TR og EL godt, så får heller kroppen slappe av når det er tid for rugingTusen takk
Sakte er bra, men sneglefarten jeg har så går det litt for tregt Får sette inn et ekstra gir denne gangen.
Takk, kjære deg.Veldig urettferdig. Men sånn er livet. Nå må du kose deg masse med spiren din
Har ikke kommet meg ned på minstekravet enda, men ikke langt unna. Men vil jo helst komme under det. Får se hvordan det går denne måneden.
Vet du noe mer om oppstart rundt IVF? Må du ned enda litt til, eller har du kommet ned til "kravet"?
Jo jeg hadde lav amh, 6.3 så de ville egentlig ikke gi meg noe siden det ikke sikkert hjalp og kunne klusse til syklusen. Og han på St.Olav sa at siden jeg har EL så var det ikke vits. Men ser at andre har fått det selv om de har EL, men de har kanskje høyere amh enn meg...Synes det hørtes bra ut å prate med gyn.
Dog, synes å huske du hadde så lav amh at du ikke fikk sist? Kan være jeg roter
En mellomting hadde vært flott Ja har et par uker på meg til å stå skikkelig på før ruginga begynner på igjenHaha, det gjelder vel å finne en mellomting. Du får utnytte tiden mellom TR og EL godt, så får heller kroppen slappe av når det er tid for ruging
Håper det!Takk, kjære deg.
Håper så inderlig det snart blir deres tur!!!
Husker ikke, har du spurt om progesteron-tilskudd selv om mangel ikke er påvist?
Så rart! Skulle jo tro det skulle gå da! Samme som her egentlig, tilsynelatende ingenting galt, likevel skjer det ingentingVeldig kjedelig... Nei ikke fått noen grunn. Eneste jeg har fått vite er at jeg har et lite egglager. Men har jo EL hver måned, og klarte jo å bli gravid i mai, selv om det var veldig kortvarig + noen kjemiske.
Hmm.. virker som om de fleste som har el av seg selv får det fordi mannen har dårlige svømmere skjønner ikke hvilken forskjell det skal gjøre egentlig.Jo jeg hadde lav amh, 6.3 så de ville egentlig ikke gi meg noe siden det ikke sikkert hjalp og kunne klusse til syklusen. Og han på St.Olav sa at siden jeg har EL så var det ikke vits. Men ser at andre har fått det selv om de har EL, men de har kanskje høyere amh enn meg...
Skjønner ikke jeg hellerHmm.. virker som om de fleste som har el av seg selv får det fordi mannen har dårlige svømmere skjønner ikke hvilken forskjell det skal gjøre egentlig.
Veldig rart. Håper det snart er vår tur nå Hvor er du i løpet på ivf?Så rart! Skulle jo tro det skulle gå da! Samme som her egentlig, tilsynelatende ingenting galt, likevel skjer det ingenting
Ja nå reiser jo alle andre fra oss her Venter på brev fra st.olavs, så håper det har kommet i morgen Spennende tider fremover iallefall!Veldig rart. Håper det snart er vår tur nå Hvor er du i løpet på ivf?
Tror vanlig lege også kan skrive ut progesteron ja.Håper det!
Har ikke spurt om det. Progesteron-mangel er det noe man kan finne ut på blodprøve som man tar i forbindelse med utredningen? Har bare tatt den på cd3 og ikke noe senere i syklusen som jeg syns er rart siden jeg har lest andre har tatt på ca cd21 også. Og er det gyn som skriver det ut eller kan lege gjøre det?
Ja det gjør de virkelig, jeg og vil være med Spennende fremover da ja. Håper brevet er rett rundt hjørnetJa nå reiser jo alle andre fra oss her Venter på brev fra st.olavs, så håper det har kommet i morgen Spennende tider fremover iallefall!
Legen vår er klar på at han ikke vet noe særlig om fertilitetesdelen etc men han sender oss gjerne videre. Så tror vi spør gyn om progesteronstøtte, men kan jo spørre legen om blodprøve i hvert fall, så vi er litt på vei. Tenker at jeg kan jo få noe støtte etter EL, så det er større sjanse for at egget fester seg (hvis et egg blir befruktet og er levedyktig).Tror vanlig lege også kan skrive ut progesteron ja.
I utgangspunktet kan man vel finne progesteronmangel ved blodprøver, de vil ha den på et eller annet gitt nivå for at det skal være levedyktig svangerskap (tror jeg fikk beskjed om at 25 var for lavt en av gangene jeg fikk slengt det på hcg-målingen..)
Også kan man vel mistenke det med spotting eller liten mens eller sånn tror jeg.
Men man kan også ha effekt av det uten påvist mangel. Jeg har ikke påvist mangel som sådan, men er ganske overbevist selv om at riktig progesterontilskudd utgjør en forskjell for meg