Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser at på bilde kan det kanskje se ut som et eller annet, men i virkeligheten så ser jeg nada. Men håper videreSynes liksom ikke den var helt blenda selv om det ikke er noen strek, men at jeg kan se hvor den skal være liksom. Håper videre!
Håpte det skulle være en tydelig test i dag som ikke enset noen tvil. Men nei... Fremdeles tidlig da. Så håper videreTenkte jeg ble møtt med en knall-positiv test når jeg tittet innom nå! Er ikke for sent ennå for at den skal slå ut positiv denne PP’n, så du må ta feil om at TR er rett rundt hjørnet!
Hold fast på håpet, håper med deg!
Synes jeg ser skygge på den testen jeg
Kan være noe på bilde ser jeg, men i virkeligheten så ser jeg ingenting.Ser skygge
Så lenge tempen er høy så er det håpSer jo veldig bra ut på tempen da, så det er forsatt håp[emoji7] så spennende!
Blæh!Kan være noe på bilde ser jeg, men i virkeligheten så ser jeg ingenting.
En gang må jo kneet ta feil også Blir spennende å se an tempen i morgen, hvilken vei den går.Kjedelig med blenda test, men kjempefin og stabil temp da! Krysser fingrene videre, og satser på at kneet ditt tar feil
Fått ny tlf og den tar bildene av testene litt mørkere enn gamle tlf min. Får endre på lysvinkelen på neste testBlæh!
Liker ikke sånne kameraer. Feil filter
TakkJa, håpet er ikke ute enda Ser også skygge som flere andre ser Håper sånn for deg nå!
Håper du får strek ved neste test
Jeg krysser fingra videre til neste test
Takk alle sammenFortsetter å håpe