Det største ønske

Tenkte jeg ble møtt med en knall-positiv test når jeg tittet innom nå! Er ikke for sent ennå for at den skal slå ut positiv denne PP’n, så du må ta feil om at TR er rett rundt hjørnet!

Hold fast på håpet, håper med deg! :Heartred

Synes jeg ser skygge på den testen jeg

Ser jo veldig bra ut på tempen da, så det er forsatt håp[emoji7] så spennende!

Synes liksom ikke den var helt blenda selv om det ikke er noen strek, men at jeg kan se hvor den skal være liksom. Håper videre!
Ser at på bilde kan det kanskje se ut som et eller annet, men i virkeligheten så ser jeg nada. Men håper videre :)

Tenkte jeg ble møtt med en knall-positiv test når jeg tittet innom nå! Er ikke for sent ennå for at den skal slå ut positiv denne PP’n, så du må ta feil om at TR er rett rundt hjørnet!

Hold fast på håpet, håper med deg! :Heartred
Håpte det skulle være en tydelig test i dag som ikke enset noen tvil. Men nei... Fremdeles tidlig da. Så håper videre :) :Heartred

Kjedelig med blenda test, men kjempefin og stabil temp da! Krysser fingrene videre, og satser på at kneet ditt tar feil :)

Kjedelig med blenda test, men kjempefin og stabil temp da! Krysser fingrene videre, og satser på at kneet ditt tar feil :)
En gang må jo kneet ta feil også ;) Blir spennende å se an tempen i morgen, hvilken vei den går.

Blæh!
Liker ikke sånne kameraer. Feil filter
Fått ny tlf og den tar bildene av testene litt mørkere enn gamle tlf min. Får endre på lysvinkelen på neste test :)

Håper du får strek ved neste test :Heartred

Fortsetter å håpe

Kveldens test var ikke noe å skryte av den heller. Blenda.
I dag har jeg vært varm og kald. Hatt litt forhøyet temp for meg å være. Kaldsvettet. Fått sånne bølger av kulde, kan ikke huske å ha hatt det før. Veldig kald på henter og føtter. Ikke noe nytt men føler det har vært litt ekstra i det siste. Er uggen/kvalm. Fort sliten. Trøtt. Mange symptomer som egentlig ikke trenger å bety noe. Stoler ikke helt på kroppen lenger :p

D7A13BDA-10A9-478E-9FF7-7935840ECF36.jpeg

Ser skygge på den testen der og jeg....

Back
Topp