Det største ønske

Ser skygge på den testen der og jeg....
Er det jeg som har mistet streksynet?? :hilarious: De siste par pp har jeg blitt kritisk til testene, så er det ikke noe tydelig så enser jeg det ikke. Men kan se "noe" av og til men ikke på disse testene. Får se hva neste test sier eller om den uvelkomne tanta banker på.

PP25 - CD25 - 11DPO

Ny blenda test og tempdropp så da er det nok bare å vente på tanta. Tempdropp er sjeldent bra så sent ut i dpo-land. Har murringer som kommer og går.

00087EAC-109B-4E20-B041-9FD6DC47A7CC.jpeg
D0FCC84D-AD9E-4E75-BC0B-BD1247EC05BC.jpeg

Æsj, enig i at det sjelden er et godt tegn med tempdrop 11 dpo :sorry: ingen mulighet for at den er feil da (siden sirkelen er tom)?

Æsj, enig i at det sjelden er et godt tegn med tempdrop 11 dpo :sorry: ingen mulighet for at den er feil da (siden sirkelen er tom)?
Bruker å tempe rundt 06.20-35, i dag ble det ikke før kl 06.55, så det skal ikke være den stor forskjellen.

Bruker å tempe rundt 06.20-35, i dag ble det ikke før kl 06.55, så det skal ikke være den stor forskjellen.
Nei, da er vel ikke det så sannsynlig. Hvordan går det med vektnedgangen, er de gode rutinene på plass igjen etter julen? :)

Så kjedelig :( Nå er ikke jeg helt oppdatert, men har dere fått noen grunn til at det ikke klaffer? ❤️

Er det jeg som har mistet streksynet?? :hilarious: De siste par pp har jeg blitt kritisk til testene, så er det ikke noe tydelig så enser jeg det ikke. Men kan se "noe" av og til men ikke på disse testene. Får se hva neste test sier eller om den uvelkomne tanta banker på.
Skjønner forsåvidt det altså.

Æsj, den testen ser ikke jeg noe på heller....
Men ifølge utenlandske nettsider kan egget feste seg først nå.....

Nei, da er vel ikke det så sannsynlig. Hvordan går det med vektnedgangen, er de gode rutinene på plass igjen etter julen? :)
Går greit med vektnedgangen, men det går tregt. Har begynt på ny runde i slankekrigen og dette var første uke. Ville ta det litt med ro i tilfelle jeg var gravid, men fra neste uke så blir det mer trening. Så ned i vekt skal jeg :)

Så kjedelig :( Nå er ikke jeg helt oppdatert, men har dere fått noen grunn til at det ikke klaffer? ❤️
Veldig kjedelig... Nei ikke fått noen grunn. Eneste jeg har fått vite er at jeg har et lite egglager. Men har jo EL hver måned, og klarte jo å bli gravid i mai, selv om det var veldig kortvarig + noen kjemiske.

Æsj, den testen ser ikke jeg noe på heller....
Men ifølge utenlandske nettsider kan egget feste seg først nå.....
Ja har lest at egget kan feste seg så sent som 11/12dpo. Tror ikke det var festeblødning jeg fikk nå så tanta kom nok på besøk i dag.

PP26 - CD1

Da var det bare å begynne på ny pp da. Og med det entre 2år som prøvere. Jeg som hadde forhåpninger om å være gravid igjen innen termin på spiren vi mistet så altfor tidlig ❤️ Men den gang ei. En dag håper jeg virkelig at vi får ønsket vårt oppfylt. Nå rekker jeg det ikke denne pp, men vurderer å snakke med gyn om å prøve Letrozol/Femar eller noe annet hun kan forslå for hva jeg kan gjøre.
Tenkte å prøve ut Maca denne pp. Kutte ut ananasen i dpo land og bare bruke babyklister.
Veldig greit at EL kommer tidligere men ikke at syklusen skal være kortere. LF på 10 dager denne gangen.
Kneet mitt hadde rett denne gangen også. Bare litt murringer, ingen kramper enda, de kommer nok utover dagen.

Går greit med vektnedgangen, men det går tregt. Har begynt på ny runde i slankekrigen og dette var første uke. Ville ta det litt med ro i tilfelle jeg var gravid, men fra neste uke så blir det mer trening. Så ned i vekt skal jeg :)
Sakte vektnedgang er jo det beste for å oppnå varige resultater :) Lykke til med slankekrigen! :)

Ja har lest at egget kan feste seg så sent som 11/12dpo. Tror ikke det var festeblødning jeg fikk nå så tanta kom nok på besøk i dag.
Såpass og.
Æsj altså! Skikkelig urettferdig!

Sakte vektnedgang er jo det beste for å oppnå varige resultater :) Lykke til med slankekrigen! :)
Tusen takk :)
Sakte er bra, men sneglefarten jeg har så går det litt for tregt :D Får sette inn et ekstra gir denne gangen.

Back
Topp