lillyzilly
Forumet er livet
Jeg ogSer skygge på den testen der og jeg....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ogSer skygge på den testen der og jeg....
Ser skygge på den testen der og jeg....
Er det jeg som har mistet streksynet?? De siste par pp har jeg blitt kritisk til testene, så er det ikke noe tydelig så enser jeg det ikke. Men kan se "noe" av og til men ikke på disse testene. Får se hva neste test sier eller om den uvelkomne tanta banker på.Jeg og
Er nok ingenting tror jeg.Synes også det er et eller annet der...
Bruker å tempe rundt 06.20-35, i dag ble det ikke før kl 06.55, så det skal ikke være den stor forskjellen.Æsj, enig i at det sjelden er et godt tegn med tempdrop 11 dpo ingen mulighet for at den er feil da (siden sirkelen er tom)?
Nei, da er vel ikke det så sannsynlig. Hvordan går det med vektnedgangen, er de gode rutinene på plass igjen etter julen?Bruker å tempe rundt 06.20-35, i dag ble det ikke før kl 06.55, så det skal ikke være den stor forskjellen.
Skjønner forsåvidt det altså.Er det jeg som har mistet streksynet?? De siste par pp har jeg blitt kritisk til testene, så er det ikke noe tydelig så enser jeg det ikke. Men kan se "noe" av og til men ikke på disse testene. Får se hva neste test sier eller om den uvelkomne tanta banker på.
Går greit med vektnedgangen, men det går tregt. Har begynt på ny runde i slankekrigen og dette var første uke. Ville ta det litt med ro i tilfelle jeg var gravid, men fra neste uke så blir det mer trening. Så ned i vekt skal jegNei, da er vel ikke det så sannsynlig. Hvordan går det med vektnedgangen, er de gode rutinene på plass igjen etter julen?
Veldig kjedelig... Nei ikke fått noen grunn. Eneste jeg har fått vite er at jeg har et lite egglager. Men har jo EL hver måned, og klarte jo å bli gravid i mai, selv om det var veldig kortvarig + noen kjemiske.Så kjedelig Nå er ikke jeg helt oppdatert, men har dere fått noen grunn til at det ikke klaffer?
Ja har lest at egget kan feste seg så sent som 11/12dpo. Tror ikke det var festeblødning jeg fikk nå så tanta kom nok på besøk i dag.Æsj, den testen ser ikke jeg noe på heller....
Men ifølge utenlandske nettsider kan egget feste seg først nå.....
Sakte vektnedgang er jo det beste for å oppnå varige resultater Lykke til med slankekrigen!Går greit med vektnedgangen, men det går tregt. Har begynt på ny runde i slankekrigen og dette var første uke. Ville ta det litt med ro i tilfelle jeg var gravid, men fra neste uke så blir det mer trening. Så ned i vekt skal jeg
Såpass og.Ja har lest at egget kan feste seg så sent som 11/12dpo. Tror ikke det var festeblødning jeg fikk nå så tanta kom nok på besøk i dag.
Tusen takkSakte vektnedgang er jo det beste for å oppnå varige resultater Lykke til med slankekrigen!