Det største ønske

PP25 - CD19 - 5DPO

Ingen nye symptomer i dag. Ømmere bryst og syns de kanskje er blitt bittelitt større (eller bare innbilning :p ) Kjenner litt mer ilinger nedover lårene. Litt trøtt og litt kvalm innimellom. Tempen er fortsatt høy.
Bare fem dager til første test :)

D5DFCB7A-6949-4B3A-A19A-F4083ACDB4D6.jpeg

Last edited:
Håper du får positive tester denne pp. Så fortjent! :happy:

PP25 - CD21 - 7DPO

I natt har jeg sovet utrolig godt. Sov helt til jeg ble vekt av alarmen for å tempe, og sovnet fort igjen.
Har de siste dagene ikke hatt så mye symptomer, de er veldig mye fraværende og så kommer de innimellom. Torsdag eller fredag hadde jeg mistet motet, etter så mange dager med så mye ilinger og stikninger. Men dagen etter kjent jeg litt ilinger så da fikk jeg et lite håp. Brystene har blitt litt ømmere og syns på en måte de er bittelitt større. Ikke mye men ser en liten forskjell, også fra det ene til det andre. Er litt mer trøtt. Er litt småkvalm/uggen innimellom. Blir fort sliten og varm, selv om det ikke har vært noe særlig vi har gjort i dag. Har vært/er iskald på hender og føtter, selv om jeg sitter under et pledd. Men magen og lår er veldig varm.
Tempen gikk bittelitt opp i dag. Fremdeles høy. Bare 3 dager til testing. Har verken en følelse for om det går den ene eller den andre veien denne gangen.
Er i gang med slankekrigen og første dag uten snop er gjennomført :) Bare fire dager til uten så kan jeg kose meg litt neste helg. Forhåpentlig feire en liten spire ;)

Krysser fingerne for terminspire. Vil gjerne ha deg med på bølgen som går her inne nå

Babystøv:binkybaby:love7:Heartbigred

PP25 - CD22 - 8DPO

I dag har jeg vært så trøtt (håper det er pga en spire). Helt fra jeg sto opp etter en god natts søvn. Møtte mannen med et veldig trøtt ansikt når han kom hjem fra jobb, så han beordret meg rett på sofaen for å sove. Etter en stund kom han og vekte meg, og så begynte han på middagen :) Tempen holder seg høy. Har vært litt kvalm, og brystene er fremdeles veldig ømme.
Bare to dager til første test ryker. Vil jo være med på graviditetsbølgen som går nå :happy:

34F8D12C-FDC3-4745-B6A1-985AEE40C4EB.jpeg

Last edited:
Krysser fingrene for at du får være med på bølgen

Back
Topp