PP25 - CD17 - 3DPO
I dag kom krysset i FF. Selv om det var tydelig når EL var så er det veldig greit å få det bekreftet
Fikk en dropp i dag, veldig nært coverline. Men coverline ble veldig høy denne pp, så ikke så stor slingringsmonn før man nærmer seg den linja. Festedipp kanskje? Litt tidlig for det enda da. I mai fikk jeg det jeg tror var en festedipp 4dpo. Begynte på babyklister i dag, håper det hjelper denne gangen
Bare 7 dager til første test
I går så kjente jeg et trykk i venstre eggstokk. Skulle reise meg fra en stol og bøyde meg først litt fremover før jeg reiste meg og det klemte litt der nede. Var litt vondt etterpå med det trykket. Gikk over etter ca 30sek. Når jeg strekte etter noe så kjente jeg strekk i venstre side. Når jeg la meg i natt så fikk jeg en lang iling/stikning rundt høyre eggstokk. Alltids noen nye ting som skjer i kroppen
Kjenner et lite press mot venstre lysk nå.
Gleder meg til å starte med slankekrigen, og spennende å være krigleder. Ha tankene på noe annet
Veide meg i dag og nærmer meg sluttvekta fra forrige krig. Har gått litt opp og ned nå den siste måneden, men nå er den på vei ned
Oral temping, litt større drop her, og litt mer slingringsmonn over coverline: