Se der, da blir det aksjer i helga[emoji106] [emoji6] [emoji256]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir det Blir på dere også så jegSe der, da blir det aksjer i helga[emoji106] [emoji6] [emoji256]
Juppz[emoji1]Det blir det Blir på dere også så jeg
Håper jeg også! Det må jo være våres tur nå!!!Juppz[emoji1]
Da håper jeg vi fra 80tallet har lykke denne runden[emoji256] [emoji294] [emoji108] [emoji1]
Helt klart vår tur [emoji173]Håper jeg også! Det må jo være våres tur nå!!!
Jeg håper på EL og aksjer neste helg [emoji16]Det blir det Blir på dere også så jeg
Håper vi alle kan flytte inn i novemberforumet denne ppJeg håper på EL og aksjer neste helg [emoji16]
Det hadde vært noe! Jeg må klare å lure kjæresten med på en runde ved EL. Han vil vente med baby til jeg har operert øynene i slutten av mnd.Håper vi alle kan flytte inn i novemberforumet denne pp [emoji813]red
Du får bruke list Slutten av måneden er jo enda veldig tidlig i en graviditet. Bør man ikke være gravid kanskje under en sånn operasjon?Det hadde vært noe! Jeg må klare å lure kjæresten med på en runde ved EL. Han vil vente med baby til jeg har operert øynene i slutten av mnd.
Nei, men det er pga valiumen jeg får. Hvis jeg skulle være gravid da, så er det for tidlig til å slå ut på en g-test.Du får bruke list Slutten av måneden er jo enda veldig tidlig i en graviditet. Bør man ikke være gravid kanskje under en sånn operasjon?
Ok. Er det sånn at man kanskje ikke skal gjennom en sånn operasjon med valium hvis det er en mulighet for at man er gravid? Ikke lett å endre en operasjon til etter IKM når man da vet at man ikke er gravid heller kan jeg tenke meg.Nei, men det er pga valiumen jeg får. Hvis jeg skulle være gravid da, så er det for tidlig til å slå ut på en g-test.
Det er den første ledige dagen deres. Jeg satser på at det går bra[emoji4]Ok. Er det sånn at man kanskje ikke skal gjennom en sånn operasjon med valium hvis det er en mulighet for at man er gravid? Ikke lett å endre en operasjon til etter IKM når man da vet at man ikke er gravid heller kan jeg tenke meg.
Satser på detDet er den første ledige dagen deres. Jeg satser på at det går bra[emoji4]
Ja syns det, for klarer å holde meg fra å drikke og gå på do på ca 4 timer, slipper jeg å føle at blæra sprenges. Men tror at denne gangen så ble den testen jeg tok på onsdag som sa max var litt feil for fikk mye sterkere dagen etter. Var litt for konsentrert.Får du eksakt resultat av strimmel på ettermiddagen?
Jeg drikker så mye vann at urinen min er helt blank. Føler ikke at det er rett resultat da
God helg til deg ogsåGod helg