Det største ønske

Det blir det ;) Blir på dere også så jeg :)
Juppz[emoji1]
Da håper jeg vi fra 80tallet har lykke denne runden[emoji256] [emoji294] [emoji108] [emoji1]

Juppz[emoji1]
Da håper jeg vi fra 80tallet har lykke denne runden[emoji256] [emoji294] [emoji108] [emoji1]
Håper jeg også! Det må jo være våres tur nå!!! ;)

Krysser fingrene for dere begge!!!

Det hadde vært noe! Jeg må klare å lure kjæresten med på en runde ved EL. Han vil vente med baby til jeg har operert øynene i slutten av mnd.
Du får bruke list ;) Slutten av måneden er jo enda veldig tidlig i en graviditet. Bør man ikke være gravid kanskje under en sånn operasjon?

Nei, men det er pga valiumen jeg får. Hvis jeg skulle være gravid da, så er det for tidlig til å slå ut på en g-test.
Ok. Er det sånn at man kanskje ikke skal gjennom en sånn operasjon med valium hvis det er en mulighet for at man er gravid? Ikke lett å endre en operasjon til etter IKM når man da vet at man ikke er gravid heller kan jeg tenke meg.

Ok. Er det sånn at man kanskje ikke skal gjennom en sånn operasjon med valium hvis det er en mulighet for at man er gravid? Ikke lett å endre en operasjon til etter IKM når man da vet at man ikke er gravid heller kan jeg tenke meg.
Det er den første ledige dagen deres. Jeg satser på at det går bra[emoji4]

PP26 - CD16

Hmm... Jeg som trodde at EL kanskje var i går, men tempen var ikke helt enig i det. Den tok en liten tur ned istedenfor opp. Håper den går opp i morgen da. Er ferdig å teste med monitoren for denne pp, så det blir strimmeltest senere i dag.

B807DC63-EB8F-4254-82A0-5E08E2FA3CA0.jpeg

Hvilepulsen er på vei opp hvertfall så håper EL er rett rundt hjørnet :)

0035B100-4585-4842-AB6D-778F623CF417.jpeg

Får du eksakt resultat av strimmel på ettermiddagen?
Jeg drikker så mye vann at urinen min er helt blank. Føler ikke at det er rett resultat da :bored::bored:

Får du eksakt resultat av strimmel på ettermiddagen?
Jeg drikker så mye vann at urinen min er helt blank. Føler ikke at det er rett resultat da :bored::bored:
Ja syns det, for klarer å holde meg fra å drikke og gå på do på ca 4 timer, slipper jeg å føle at blæra sprenges. Men tror at denne gangen så ble den testen jeg tok på onsdag som sa max var litt feil for fikk mye sterkere dagen etter. Var litt for konsentrert.

God helg

Takk

Back
Topp