Heia heia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Håper jeg også!Gratulerer med så flott vektnedgang, bra jobba! håper det var den lille forskjellen som gjør at spiren sitter denne gangen!
Tusen takkSå flink du er med vektnedgang
PP26 - CD20 - 4DPO
Tempen gikk litt ned i dag, men fremdeles over coverline. Kjenner jeg tar det veldig med ro denne gangen. Ingen symptomer så langt, utenom litt sensitive nipler, men tidlig enda. Fått trent litt i dag, men ikke noe veldig tungt selv om jeg ble svett. Denne uka og neste er til "ruging" så tar det litt med ro mht slankekrigen. Fokusere på å spise sunt og ikke sulte meg. Har gått ned mye denne uka, og håper det holder seg til fredag og innveiing Veier nå endelig så vidt mindre enn i mai i fjor og det er jeg glad for
Du er kjempe flink!
Stå på!
Tusen takkFlinke deg
Tusen takk Med nedgang i vekt og økning på stoffskiftemedisinen så håper jeg at rugingen resulterer i en spire som sitter denne gangenSå flink du er!
Håper rugingen gir resultater denne gangen
Tusen takkBra jobba med vektnedgangen. Flink du har vært.
Takker Håper så absolutt at det er det som skal til denne gangenSå god du er mtp vekta håper det er det som skal til
Tusen takkHeier på deg på alle mulige måter[emoji173]️