Det største ønske

PP26 - CD20 - 4DPO

Tempen gikk litt ned i dag, men fremdeles over coverline. Kjenner jeg tar det veldig med ro denne gangen. Ingen symptomer så langt, utenom litt sensitive nipler, men tidlig enda. Fått trent litt i dag, men ikke noe veldig tungt selv om jeg ble svett. Denne uka og neste er til "ruging" så tar det litt med ro mht slankekrigen. Fokusere på å spise sunt og ikke sulte meg. Har gått ned mye denne uka, og håper det holder seg til fredag og innveiing :happy: Veier nå endelig så vidt mindre enn i mai i fjor og det er jeg glad for :)

Gratulerer med så flott vektnedgang, bra jobba! :) håper det var den lille forskjellen som gjør at spiren sitter denne gangen!

Gratulerer med så flott vektnedgang, bra jobba! :) håper det var den lille forskjellen som gjør at spiren sitter denne gangen!
Takk :shy: Håper jeg også!

Så flink du er!
Håper rugingen gir resultater denne gangen

PP26 - CD20 - 4DPO

Tempen gikk litt ned i dag, men fremdeles over coverline. Kjenner jeg tar det veldig med ro denne gangen. Ingen symptomer så langt, utenom litt sensitive nipler, men tidlig enda. Fått trent litt i dag, men ikke noe veldig tungt selv om jeg ble svett. Denne uka og neste er til "ruging" så tar det litt med ro mht slankekrigen. Fokusere på å spise sunt og ikke sulte meg. Har gått ned mye denne uka, og håper det holder seg til fredag og innveiing :happy: Veier nå endelig så vidt mindre enn i mai i fjor og det er jeg glad for :)

Du er kjempe flink! :D
Stå på!

Så flink du er!
Håper rugingen gir resultater denne gangen
Tusen takk :) Med nedgang i vekt og økning på stoffskiftemedisinen så håper jeg at rugingen resulterer i en spire som sitter denne gangen :Heartred

Så god du er mtp vekta:) håper det er det som skal til:)

Krysser fingerne

PP26 - CD22 - 6DPO

Mener jeg er 6dpo i dag, men kan også være 4 eller 8. Så da er jeg veldig fristet til å teste allerede på søndag :p
Ikke så mye symptomer, men de få jeg har er:
Begynnende ømme bryst
Sensitive nipler
Kjent litt ilinger/stikk/trykk i lysk områdene
Litt ilinger nedover lårene
Oppblåst i livmorområdet så hele magen er da oppblåst
Natt til i går kjente jeg en sånn rar følelse i livmora. Ikke murringer men noe annet. Kjente det samme over hele det ene låret.
I går og i dag kjent en litt annerledes lukt i nesen som jeg ikke har kjent før

Var ikke så veldig få symptomer likevel :p men de er ikke så veldig sterke.

Innveiing i dag på slankekrigen og er super fornøyd med vekttapet :) -1,6 kg på ei uke. Ikke hver uke det skjer så kan glede meg litt ekstra denne gangen :happy: Feiret med litt snop og snacks :rolleyes: :hilarious:

EFF96B66-82C6-4970-80FC-46389A766979.jpeg

Og jeg som ikke skulle se mer på hvilepulsen... Skulle sjekke noe på fitbit appen og så tilfeldigvis på hvilepulsen. Høy og fin [emoji4]

AEE8DA77-AA91-4C92-855B-9B6C3D0DCE9A.jpeg

Last edited:
Så flink du har vært med vekta!
Utrolig spent på testing og sånn altså. Sender over babystøv

Back
Topp