Det største ønske

Spent på idag altså.
Håper så inderlig at det er deres tur nå

PP26 - CD24 - 8DPO

Som forventet så var testen blenda. Fremdeles tidlig da, hvis jeg er 8dpo. Er jo tidlig hvis jeg er 10dpo også, men hvis jeg er det så er TR ventet ca i morgen.Tempen tok seg et lite stup. Så blir spennende å se hva morgendagens temp sier. Er kvalm fortsatt, men det har jeg av og til vært om TR er på vei også. Lever i håpet enda til det motsatte er bevist ;)

1EA582F2-FCD7-483F-9566-D92C274D1867.jpeg
8FDC4BED-F9E6-42CA-8E8F-73E7633096F7.jpeg

Håper!

Spent på morgendagen nå [emoji7]

Lykke til!
Håper på to streker her nå

PP26 - CD25 - 9DPO

Våknet i morges varm og svett og det vistes veldig godt på tempen, den spratt rett til værs. Tror ikke den har vært så høy noen gang. Vel hakkete skjema denne pp.
Negativ test i dag også.
Fremdeles litt uggen.
Kjenner litt trykk i livmorområdet og mot sidene, og litt trykk nedover lår.
Er veldig trøtt.
Ømme bryst.
Akkurat nå så tror jeg at jeg ikke er gravid, men det får tiden vise :) Siden EL kom på cd16 så er ikm alt fra onsdag til lørdag.
Tok progesteronprøve i dag. Spurte han som tok blodprøven om hvor lang tid det tar på å få svar. Det visste han ikke... Så spurte jeg om sykehuset her tar å analyserer prøven eller de må sende den til et større sykehus, men det visst han ikke derfor han ikke visste hvor lang tid det tok å få prøvesvar. Men ikke mer enn en uke, så da avbestilte jeg timen på onsdag til legen og får ny time neste uke isteden.

Lengter sånn etter at jeg kan virkelig begynne å planlegge ting og gjøre innkjøp til et nurk. Nå er det bare sånne småting som klesplagg og sånt. Gleder meg sånn til å ta ned vogna og gjøre den klar. Ta frem stelleveskene. Fylle i skuffene med babyklær. Kjøpe seng etc.

5D381053-84E4-4D12-9412-411730560DA6.jpeg

50D60C74-DAFF-4A65-8799-0033B1AA3330.jpeg

Jeg synes også jeg ser noe på den testen..
Sender uansett over masse babystøv og krysser fingrene

Synes jeg ser noe på den tester der, jeg da![emoji173]️ spennende! Krysser fingrene for deg godeste. Sender masse babystøv din vei[emoji8][emoji178]
Jeg synes også jeg ser noe på den testen..
Sender uansett over masse babystøv og krysser fingrene
Når dere sier det så syns jeg at jeg ser noe på bildet :) Hadde ikke på meg linser når jeg tok testen og da ser jeg ikke så godt, og har ikke sett så nøye på. Ildet etterpå for trodde den var helt blenda.
Tusen takk for babystøv, trenger det ❤️❤️

Håper inderlig at vi ser riktig altså!!!

Jeg skimter noe svakt der altså!

Mitt streksyn er elendig [emoji85] Men jeg håper, krysser fingrene og sender tonnevis av babystøv [emoji847]

Back
Topp