Tempen ser nydelig ut! Håper virkelig det er spire!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker den er blenda til det motsatte er bevist Kastet dessverre testen fra i går så kan ikke ta et bilde av de sammen...Usikker, men muligens noe veeeeeldig svakt på testen.
Ønsker meg bilde av dagens og gårsdagens tester sammen
Tusen takkKrysser sånn fingra for deg, sender alt jeg kan av babystøv[emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji173]
Håper jeg også Tiden vil vise om det er noe der.Syns også jeg ser noe svakt på testen [emoji848]. Men kanskje litt for tett med den andre. Spennende! Håper det sitter en spire[emoji7]
Tempen er høy og fin, ikke i samsvar med mensmurringene som kommer og går. Håper jeg har murringer fordi en spire som graver seg nedTempen ser nydelig ut! Håper virkelig det er spire!
Tempen er høy og fin, ikke i samsvar med mensmurringene som kommer og går. Håper jeg har murringer fordi en spire som graver seg ned
Tempen er høy og fin, ikke i samsvar med mensmurringene som kommer og går. Håper jeg har murringer fordi en spire som graver seg ned
Ikke så mye å se egentlig. Vil si at den er så og si blenda. Blir spennende å se hva tempen sier i morgen.I dag ser ikke jeg noe Men fin temp, da!
Ja det kneet da Det har vært vondt siden (kanskje før) EL så denne pp stoler jeg ikke på detKjempefin temp! hva sier det allvitende kneet da?
Må jo ha litt spenning her Håper på spire helt til det motsatte er bevistDette er jo super spennende[emoji28] [emoji256] [emoji294] [emoji108] [emoji1]
Håper det er en spire[emoji7]
Da er det kanskje ikke så pålitelig denne gangen nei. Med mindre det er et godt tegn daJa det kneet da Det har vært vondt siden (kanskje før) EL så denne pp stoler jeg ikke på det
Håper det er et godt tegn Det er mindre vondt nå enn i forrige uke, så man vet aldri.Da er det kanskje ikke så pålitelig denne gangen nei. Med mindre det er et godt tegn da