Det største ønske

Tempen ser nydelig ut! Håper virkelig det er spire!

Usikker, men muligens noe veeeeeldig svakt på testen.
Ønsker meg bilde av dagens og gårsdagens tester sammen
Tenker den er blenda til det motsatte er bevist :p Kastet dessverre testen fra i går så kan ikke ta et bilde av de sammen...

Krysser sånn fingra for deg, sender alt jeg kan av babystøv[emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji173]
Tusen takk :Heartred

Syns også jeg ser noe svakt på testen [emoji848]. Men kanskje litt for tett med den andre. Spennende! Håper det sitter en spire[emoji7]
Håper jeg også :) Tiden vil vise om det er noe der.

Tempen ser nydelig ut! Håper virkelig det er spire!
Tempen er høy og fin, ikke i samsvar med mensmurringene som kommer og går. Håper jeg har murringer fordi en spire som graver seg ned :)

Tempen er høy og fin, ikke i samsvar med mensmurringene som kommer og går. Håper jeg har murringer fordi en spire som graver seg ned :)

Det håper jeg også er tilfelle [emoji5]

Det håper jeg også :Heartred

I dag ser ikke jeg noe :( Men fin temp, da!
Ikke så mye å se egentlig. Vil si at den er så og si blenda. Blir spennende å se hva tempen sier i morgen.

Kjempefin temp! :) hva sier det allvitende kneet da? ;)
Ja det kneet da :D Det har vært vondt siden (kanskje før) EL så denne pp stoler jeg ikke på det :p

Dette er jo super spennende[emoji28] [emoji256] [emoji294] [emoji108] [emoji1]
Håper det er en spire[emoji7]

Dette er jo super spennende[emoji28] [emoji256] [emoji294] [emoji108] [emoji1]
Håper det er en spire[emoji7]
Må jo ha litt spenning her :D Håper på spire helt til det motsatte er bevist :)

Da er det kanskje ikke så pålitelig denne gangen nei. Med mindre det er et godt tegn da :D
Håper det er et godt tegn ;) Det er mindre vondt nå enn i forrige uke, så man vet aldri.

PP26 - CD27 - 11DPO

Tempen er fortsatt fin og høy, men litt på vei ned. Enten så stabiliserer den seg, går sakte ned eller stuper de neste dagene. Var veldig varm og svett når jeg tempet. Ingen mensmurringer så langt i dag :) Men de kommer sikkert utover dagen... Og testen er blenda. Utålmodig for ønsker veldig at det skal klaffe denne gangen (som jeg ønsker hver pp), men syns det er på tide nå altså :D Kvalm og trøtt er jeg også.
Heldigvis bare gått opp 200gr siden fredag men håper de detter av i løpet av de neste par dagene. Men det tror jeg ikke skjer hvis den dumme tanta kommer da...

F0C14C96-1D28-41A7-9D1B-13C4136C205D.jpeg
F5861692-04F7-44A8-BBBD-B43A5B48E79B.jpeg

Det er utvilsomt din tur nå! Kjedelig med blenda test, men håpet er langt fra ute enda. Fortsetter å krysse fingrene :)

Det er absolutt din tur nå altså!

Tror du har fått et parti med dårlige tester jeg

Så spennende! Krysser alt jeg har for deg :happy:

Back
Topp