Det største ønske

Ser jo noe på bildet

Hvordan ser den ut tørket?
emoji1.png
Lurer jeg også på!
Disse testene har begynt å få et gulig skjær der teststreken er, lenge etter tiden. Har ikke vært det før. Samme type tester jeg alltid har brukt.
Sånn ser den ut tørket. Vet ikke om det er noe der...

6D6ED1BF-B277-4C58-8AFD-74A66939A941.jpeg

Ser fremdeles noe der.
Hadde noen tester forrige runde som også ble sånn gule.
Håper inderlig at dere kan starte 2018 med positiv test og terminspire!

Ser fremdeles noe der.
Hadde noen tester forrige runde som også ble sånn gule.
Håper inderlig at dere kan starte 2018 med positiv test og terminspire!
Håper det ❤️

Hvordan går det idag?

PP24 - CD27 - 13DPO

Ikke noe på dagens test som sier at jeg er gravid. Kunne kanskje om mulig se et eller annet :p Begynner å kjenne litt murringer også, så spørs om TR kommer i dag eller i morgen. Fortsatt ømme bryst og kvalm. Kjenner litt ilinger rundt eggstokkene.
Ikke tempet på noen dager heller så vet ikke hvordan det ligger an. Har vært veldig greit å ta en pause fra tempinga.

163FF3F2-CEC3-408C-AD5B-6C68611C23AA.jpeg

Hmm... begynner å bli litt mange dpo for så hvit test, ja :( Hadde håpet på en klar rosa strek på årets første dag for deg!

Hmm... begynner å bli litt mange dpo for så hvit test, ja :( Hadde håpet på en klar rosa strek på årets første dag for deg!
Jeg og

Klarer ikke helt å tro så mye lenger dessverre

❤️❤️

PP25 - CD1

Da er jeg i gang med ny pp. Nærmer oss to år som prøvere nå.
Startet dagen med murringer som ble sterkere og nå i ettermiddag så viste det seg at det var over for denne gangen.
Så nå har jeg kost meg med litt fenalår. I løpet av uka skal jeg få farget håret, og freshet meg opp litt. Det blir nok en ny runde med slankekrigen her på forumet, for ned i vekt skal jeg.
I dag blir det innkjøp av flere tester og babyklister så jeg er klar for en ny pp :)

Utrolig leit å høre. synes virkelig det var deres tur nå!
Ta vare på deg selv og lytt til kroppen.
klem

PP25 - CD1

Da er jeg i gang med ny pp. Nærmer oss to år som prøvere nå.
Startet dagen med murringer som ble sterkere og nå i ettermiddag så viste det seg at det var over for denne gangen.
Så nå har jeg kost meg med litt fenalår. I løpet av uka skal jeg få farget håret, og freshet meg opp litt. Det blir nok en ny runde med slankekrigen her på forumet, for ned i vekt skal jeg.
I dag blir det innkjøp av flere tester og babyklister så jeg er klar for en ny pp :)

Synd å høre at det ikke gikk veien, men koselig å ha deg med i krigen igjen :)
Det blir spennende å se om vi satt igang en ny runde, I og med at i ikke har Krigleder. Jeg kan kanskje ta på meg rollen, men ser helst at noen andre gjør det. Du er ikke interessert du da?

Back
Topp