Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Ser jo noe på bildet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan ser den ut tørket? [emoji1]
Hvordan ser den ut tørket?
Disse testene har begynt å få et gulig skjær der teststreken er, lenge etter tiden. Har ikke vært det før. Samme type tester jeg alltid har brukt.Lurer jeg også på!
Det hadde vært helt fantastisk[emoji87] her er det noe! Åh, tenk om du kan få starte året med positiv test
Jeg ser fortsatt! [emoji1] Å, nå håper jeg bursdagsønsket mitt går i oppfyllelse [emoji173][emoji170]Disse testene har begynt å få et gulig skjær der teststreken er, lenge etter tiden. Har ikke vært det før. Samme type tester jeg alltid har brukt.
Sånn ser den ut tørket. Vet ikke om det er noe der...
Vis vedlegget 239843
Håper detSer fremdeles noe der.
Hadde noen tester forrige runde som også ble sånn gule.
Håper inderlig at dere kan starte 2018 med positiv test og terminspire!
Ikke noe tydlig på testen i dag. Kjent litt murringer i dag så får se hva dagen bringerHvordan går det idag?
Jeg ogHmm... begynner å bli litt mange dpo for så hvit test, ja Hadde håpet på en klar rosa strek på årets første dag for deg!
Hmm... begynner å bli litt mange dpo for så hvit test, ja Hadde håpet på en klar rosa strek på årets første dag for deg!
Håpte jeg også.Jeg og
Klarer ikke helt å tro så mye lenger dessverre
PP25 - CD1
Da er jeg i gang med ny pp. Nærmer oss to år som prøvere nå.
Startet dagen med murringer som ble sterkere og nå i ettermiddag så viste det seg at det var over for denne gangen.
Så nå har jeg kost meg med litt fenalår. I løpet av uka skal jeg få farget håret, og freshet meg opp litt. Det blir nok en ny runde med slankekrigen her på forumet, for ned i vekt skal jeg.
I dag blir det innkjøp av flere tester og babyklister så jeg er klar for en ny pp
To år
Tenker på deg
Ønsker deg et riktig godt år, 2018 er året du skal bli gravid! Goklemmer
Takk skjønne dere God klem tilbakeUtrolig leit å høre. synes virkelig det var deres tur nå!
Ta vare på deg selv og lytt til kroppen.
klem