Det største ønske

PP25 - CD5

Da har tanta pakket sakene sine og dratt avgårde :) Og det er bare å gjøre seg klar for ny pp. Startet tempinga i dag, og den var lav.
Formen er ikke på topp men er jo ca 10 dager til EL så håper jeg blir bedre til da.
Har vært kvalm siden før TR. Spesielt de siste dagene så har jeg blitt mer kvalm på kvelden. Er stort sett kvalm hele dagen men i varierende grad. Blir fort varm/svett når jeg gjør noe. Kler av meg litt og så blir jeg kald. Kald svetter litt. Har ikke feber selv om den kan være litt forhøyet enn min vanlige temp. Er tissatrengt rett etter at jeg har vært på do. Blodsukkeret er opp og ned. Litt små svimmel på en måte. Og buksene strammer over magen så bytter gjerne til kjole i løpet av dagen. Trusa strammer over livmor området og det er også ubehagelig (Lå og vurderte sterkt i går om jeg skulle kjøpe meg noen gravidetruser så det ikke skulle stramme så mye på magen :laughing001 ). Syns TR var litt annerledes denne gangen. Litt mindre i mengde selv om det varte i like mange dager som ellers. Og hadde ikke de typiske krampene jeg bruker å få men bare veldig sterke murringer så måtte ta smertestillende. Hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg kanskje trodd jeg var gravid :wacky: men blenda test i går. Kroppen har vel fått i seg noe som ikke helt slår ut, ligger der bare og ulmer. Hadde det vært omgangssyka så hadde jeg jo kastet opp for lenge siden. Og hvertfall mannen hadde fått det, men ingenting.
Så nå blir det å slappe av på sofaen og ikke stresse med så mye. Ikke at jeg gjør så mye ellers heller :p men nå kan jeg gjøre det med enda mer god samvittighet :laughing002

Så irriterende når man får så sterke tegn på graviditet og negative tester. Som om kroppen bare lurer en :(
Bruker du noe for å øke sjansen for å bli gravid nå?

Så irriterende når man får så sterke tegn på graviditet og negative tester. Som om kroppen bare lurer en :(
Bruker du noe for å øke sjansen for å bli gravid nå?
Veldig irriterende. Syns kroppen skal slutte med den tullinga nå altså.
Eneste ananas og babyklister etter EL. Håper jo at vektnedgang skal hjelpe på, men det går så sakte og tiden går fort. Må bare skjerpe meg mht til det da. Bli flinkere å gå ned.

Last edited:
Håper formen er bedre og at el kommer snart[emoji173]
Takk :) Jo formen begynner å bli bedre. EL er forventet tidligst neste helg. Håper den kommer når den skal :)

PP25 - CD7

Monitoren ville at jeg skulle begynne i dag å teste, men det var jeg ikke helt enig i. Bare fordi EL kom tidligere forrige pp betyr ikke at den gjør det denne gangen :p Er ikke hjemme til testetid i morgen så begynner på tirsdag. Tredje dag med temping i dag, gjorde et lite hopp men fremdeles lav temp. Normalt i tiden før EL. EL er forventet alt mellom søndag neste uke og onsdag, så over en uke til.
I går kjente jeg sånne stikk i eggstokkene når jeg snudde meg i stolen eller når det ble trykk på de når jeg krøllet meg sammen i godstolen. Formen er mye bedre heldigvis, selv om jeg får hetetokter innimellom.

Håper det snart er deres tur.

JA! :smiley-bounce012

Hvordan ligger dere an i løypa mtp. St. Olavs? Eller har dere lagt den tanken på is inntil videre? Håper alt er bra med deg! :Heartred
Vekta må ned først. Tar si tid. Så fokuset er der nå, og kanskje vi er så heldig med å klare det selv da :)
Håper det går bra med deg også og den lille i magen ❤️

Vekta må ned først. Tar si tid. Så fokuset er der nå, og kanskje vi er så heldig med å klare det selv da :)
Håper det går bra med deg også og den lille i magen ❤️

Dere vil komme dere i mål - så fokusert og hardt dere jobber for å nå drømmen deres! Synes du er sterk som fortsetter på ferden for å få ønsket oppfylt, selv om det er tunge slag måned etter måned. Heier på dere hele veien! :happy093.

Dere vil komme dere i mål - så fokusert og hardt dere jobber for å nå drømmen deres! Synes du er sterk som fortsetter på ferden for å få ønsket oppfylt, selv om det er tunge slag måned etter måned. Heier på dere hele veien! :happy093.
Takk for gode ord snuppa ❤️ En vakker dag skal vi få vårt ønske oppfylt og komme i mål ❤️

Håper du har det bra idag

Håper du har det bra idag
Takk :) Jo dagen går bra, bare veldig trøtt. Men det er vel årstiden.
Tenker at du har en flott dag og nyter de sterke g-testene :) Nå er det din tur og nå skal den sitte hele veien :Heartred

PP25 - CD9

Startet å teste med monitoren i dag, etter at den har stått og blinket i et par dager :p Selvfølgelig viste den lav :) Tempen gikk ned. Har kjent at det stikker litt i eggstokkene de siste dagene, så de begynner vel å gjøre seg klare. Fremdeles noen dager til EL.

1F242464-073F-4DB3-9026-2BD9A613B477.jpeg
9C249FB2-06C1-40D7-A706-A55870F6FEB4.jpeg

Last edited:
Heier på deg ❤️

Back
Topp