PP25 - CD5
Da har tanta pakket sakene sine og dratt avgårde
Og det er bare å gjøre seg klar for ny pp. Startet tempinga i dag, og den var lav.
Formen er ikke på topp men er jo ca 10 dager til EL så håper jeg blir bedre til da.
Har vært kvalm siden før TR. Spesielt de siste dagene så har jeg blitt mer kvalm på kvelden. Er stort sett kvalm hele dagen men i varierende grad. Blir fort varm/svett når jeg gjør noe. Kler av meg litt og så blir jeg kald. Kald svetter litt. Har ikke feber selv om den kan være litt forhøyet enn min vanlige temp. Er tissatrengt rett etter at jeg har vært på do. Blodsukkeret er opp og ned. Litt små svimmel på en måte. Og buksene strammer over magen så bytter gjerne til kjole i løpet av dagen. Trusa strammer over livmor området og det er også ubehagelig (Lå og vurderte sterkt i går om jeg skulle kjøpe meg noen gravidetruser så det ikke skulle stramme så mye på magen
). Syns TR var litt annerledes denne gangen. Litt mindre i mengde selv om det varte i like mange dager som ellers. Og hadde ikke de typiske krampene jeg bruker å få men bare veldig sterke murringer så måtte ta smertestillende. Hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg kanskje trodd jeg var gravid
men blenda test i går. Kroppen har vel fått i seg noe som ikke helt slår ut, ligger der bare og ulmer. Hadde det vært omgangssyka så hadde jeg jo kastet opp for lenge siden. Og hvertfall mannen hadde fått det, men ingenting.
Så nå blir det å slappe av på sofaen og ikke stresse med så mye. Ikke at jeg gjør så mye ellers heller
men nå kan jeg gjøre det med enda mer god samvittighet