Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Virkelig på tideFy søren for en luring!!! Nå er det på tide at knøttet sier hei altså [emoji57]
Takk
Kan ikke vite hvor tungt det kan bli, men tenker meg at det kan bli ganske så tungt. Men alt er verdt det så lenge jeg sitter med et lite nurk i mine armer
Ikke noe kjekt å være langtidsprøver, og hvertfall ikke når man mister når man endelig blir gravid. Så trist å høre at du har mistet tidligere. Kjenner at jeg har mistet litt håpet for denne pp selv om håpet ikke er over enda. Syns virkelig at jeg har ventet lenge nok jeg ogsåFysisk var det helt ok på slutten sist nå, men pga overtid og ensomhet ble det vanskelig.
Jeg husker selv hvordan det var da ting tok tid for oss. Særlig etter en sa og en senabort. Det var vanskelig å beholde troen på at det skulle gå. Jeg synes at du har ventet lenge nok nå!
Så god innstilling Håper virkelig det klaffer for dere snart <3Ingen TR enda så da har jeg litt lengre LF enn forrige gang jeg hadde EL på CD14 (Vel kvelden er fremdeles "ung" så alt kan skje enda). Tok en test i ettermiddag. Den var selvfølgelig blenda. Har vært varm og kald i løpet av dagen. Og veldig kvalm. Var redd for at det skulle bli enda verre og at jeg kom til å spy. Har ikke ei stram bukse på meg men syns den strammer litt for mye likevel, og det hjelper jo ikke på kvalmen. Skulle ha ribbe til middag i dag, men droppet det siden jeg ikke har matlyst og er kvalm.
Har mistet håpet for denne gangen. Innstiller meg på at TR er på vei så kan jeg heller bli positivt overrasket Og kjenner jeg meg rett så blir jeg like positiv som alltid når jeg er i gang med ny pp og nye muligheter Gir aldri opp håpet om at vi en dag skal klare det.
Takk, håper virkelig det nåSå god innstilling Håper virkelig det klaffer for dere snart <3
Det gjelder deg også! På tide at spiren sitter hele veien for dere nå Klemstor klem. synes virkelig det er deres tur nå
Samme herJeg synes helt klart at jeg ser noe på denne testen! [emoji173] Håper sånn for deg!!!
TakkJeg synes helt klart at jeg ser noe på denne testen! [emoji173] Håper sånn for deg!!!
Samme her
Tror ikke det blir noen test i kveld. Blir nok en i morgen tenker jegHåper og håper
Tar du en nyttårstest i kveld?
Jeg har sett på det bildet flere ganger idag, både rett på og på skrå og føler jeg kan se noe hver gang. Håper inderlig på en flott overraskelse for deg imorgen tidligTakk
Ser dere en strek på den så er streksynet mitt ødelagt for jeg ser nada håper jo dere har rett
Tok en test nå i kveld. Hadde bare holdt meg en times tid. Men syns jeg ser noe på bildet, men syns det ikke vises noe i virkeligheten.Jeg har sett på det bildet flere ganger idag, både rett på og på skrå og føler jeg kan se noe hver gang. Håper inderlig på en flott overraskelse for deg imorgen tidlig
Definitivt noe på denne testen!!! Herregud, så spennende! [emoji1] Jeg dør nesten!!!! [emoji7]Tok en test nå i kveld. Hadde bare holdt meg en times tid. Men syns jeg ser noe på bildet, men syns det ikke vises noe i virkeligheten.
Håper på en flott overraskelse i morgen
Vis vedlegget 239841