Det største ønske

Tok ny test tidligere i kveld. Litt usikker på om jeg ser noe. Leste at noen får sterkere test på kveld enn på morgen så måtte teste det ut.
Har ikke drukket noe særlig de siste dagene men merker at kroppen holde på å kvitte seg med mye vann for jeg har vært mye og ofte på do i dag. Litt ømmere bryst. Og kjenner litt stikk og ilninger, også ned i lårene. Skulle kroe meg ved siden av mannen i sofaen og kjente et ubehag nede i livmora så måtte rette meg opp.

Kveldens test

2A97F4D5-0FDC-4A50-AF43-731FB8BB68DF.jpeg

Testet mer idag? ❤️

Synes det var lettere å se noe på den første enn den andre, men krysser fingrene.

Synes det var lettere å se noe på den første enn den andre, men krysser fingrene.
Enig med deg om at streken syntes bedre på det første bildet. I virkeligheten syntes jeg faktisk den andre var et hakk sterkere men det kom ikke med på bilde.
Ny test om noen timer så blir spennende å se, selv om det fortsatt er tidlig.

I dag (eller blir vel i går siden det er over midnatt) så har jeg kjent noen skarpe ilinger, og noen lilinger nedover låret og i lysken. På kvelden så har jeg vært varm og kald om hverandre. Av og på med genser, av og på med vifta. Satt faktisk å ble svett i hendene mens vifta sto på :hilarious:
Tempen gikk ned i dag, men kjente jeg frøs litt når jeg tempet. Ikke noe kjekt å ligge å fryse så blir varmeflaske i natt :)

909A7F89-7210-4D76-9D84-21D6F72791B1.jpeg

I dag (eller blir vel i går siden det er over midnatt) så har jeg kjent noen skarpe ilinger, og noen lilinger nedover låret og i lysken. På kvelden så har jeg vært varm og kald om hverandre. Av og på med genser, av og på med vifta. Satt faktisk å ble svett i hendene mens vifta sto på :hilarious:
Tempen gikk ned i dag, men kjente jeg frøs litt når jeg tempet. Ikke noe kjekt å ligge å fryse så blir varmeflaske i natt :)

Vis vedlegget 239502

Skikkelig spennende! Hva sier magefølelsen?

Skikkelig spennende! Hva sier magefølelsen?
Veldig spennende :) Magefølelsen er det litt opp og ned med. Gir jo selvfølglig aldri opp håpet om at det en gang skal gå.
Plutselig kan det komme en gledesfølelse og tanken om tenk om det klaffer denne gangen. Tanken og følelsen er over i løpet av et par sekunder. Så det er bare sånne små glimt.

PP24 - CD22 - 8DPO

Fikk ikke tatt noen gode bilder ser jeg, så ble det som var litt uklart. De andre testene er det litt rosa på men det er fordi fargen var litt dratt utover. Ser ikke noe i dag. Ny test i kveld eller i morgen tenker jeg.
Hadde super høyt (for mg å være) blodsukker i dag. Med tanke på at jeg spiste lite snop i går og ingenting annet enn litt mat på kvelden så er det rart at det skal bli så høyr, for det bruker det ikke å være.

6C5AB0FA-8C5B-44F8-B625-A75061A3FA8B.jpeg

7F851574-4748-4AFC-831B-96BAC636FFF7.jpeg

Last edited:
Back
Topp