Håper virkelig detJeg synes også jeg ser noe på testen. Håper den blir sterkere og sterkere i dagene som kommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper virkelig detJeg synes også jeg ser noe på testen. Håper den blir sterkere og sterkere i dagene som kommer
Håper på det Lei disse tullestrekene. Nå må de vises tydelig hvis det er noe derSpennende! [emoji173] Håper på to tydelige streker snart!
Ikke testet i dag siden det var veldig tidlig å teste i går. Tester i morgen tenker jegTestet mer idag?
Ikke testet i dag siden det var veldig tidlig å teste i går. Tester i morgen tenker jeg
Jeg ogsåGleder meg
Enig med deg om at streken syntes bedre på det første bildet. I virkeligheten syntes jeg faktisk den andre var et hakk sterkere men det kom ikke med på bilde.Synes det var lettere å se noe på den første enn den andre, men krysser fingrene.
Jeg ogsåJeg synes også at jeg kaaanskje ser noe på den første! Spent på neste test!!
I dag (eller blir vel i går siden det er over midnatt) så har jeg kjent noen skarpe ilinger, og noen lilinger nedover låret og i lysken. På kvelden så har jeg vært varm og kald om hverandre. Av og på med genser, av og på med vifta. Satt faktisk å ble svett i hendene mens vifta sto på
Tempen gikk ned i dag, men kjente jeg frøs litt når jeg tempet. Ikke noe kjekt å ligge å fryse så blir varmeflaske i natt
Vis vedlegget 239502
Veldig spennende Magefølelsen er det litt opp og ned med. Gir jo selvfølglig aldri opp håpet om at det en gang skal gå.Skikkelig spennende! Hva sier magefølelsen?
Innom og sjekker etter test!
Dro rett ut og handlet i dag etter at vi sto opp så rakk ikke å legge ut testen, men den kommer nåKommer det ikke noe test her snart[emoji848]