Det største ønske

Høres absolutt mer sannsynlig ut det ja.
Krysser fingrene for at dette er måneden!
10 dagers lutealfase skal være nok til at det kan feste seg og gå fint såvidt jeg husker.

Høres absolutt mer sannsynlig ut det ja.
Krysser fingrene for at dette er måneden!
10 dagers lutealfase skal være nok til at det kan feste seg og gå fint såvidt jeg husker.
Jo 10 dager er jo innafor :) Men det er bare at jeg ikke begynner å teste før da. Kanskje jeg må begynne å teste tidligere denne gangen ;)

PP24 - CD17 - 3DPO

Da kom krysset i FF. Selv om jeg går utifra at EL var på tirsdag så "plager" det meg at det er mulig det var allerede to dager før. Blir så usikker på hvor lenge jeg da evt skal spise ananas. For man skal jo ikke spise det etter 5dpo. Får se hvor mye jeg evt spiser etter i dag. Viktigste er å slappe av og ikke stresse med det :)
Lå med to varmeflasker i natt for det var så kaldt. Ikke det at det hadde noen innvirkning på tempen for den gikk ned.

95DD7CBF-F77E-40CC-9876-2F7E3D1DC31E.jpeg

Jo 10 dager er jo innafor :) Men det er bare at jeg ikke begynner å teste før da. Kanskje jeg må begynne å teste tidligere denne gangen ;)
Ja du vet jo hvor tidlig jeg kan finne på å starte...

PP24 - CD17 - 3DPO

Da kom krysset i FF. Selv om jeg går utifra at EL var på tirsdag så "plager" det meg at det er mulig det var allerede to dager før. Blir så usikker på hvor lenge jeg da evt skal spise ananas. For man skal jo ikke spise det etter 5dpo. Får se hvor mye jeg evt spiser etter i dag. Viktigste er å slappe av og ikke stresse med det :)
Lå med to varmeflasker i natt for det var så kaldt. Ikke det at det hadde noen innvirkning på tempen for den gikk ned.

Vis vedlegget 239223
Ananasen er kun ift at det skal feste seg er det ikke? Hvordan er det da hos de hvor det fester seg etter 5 dpo? Som ifølge utenlandske sider er ganske vanlig (vet ikke noe om det, hos meg pleier det feste seg 4dpo..)

Ananasen er kun ift at det skal feste seg er det ikke? Hvordan er det da hos de hvor det fester seg etter 5 dpo? Som ifølge utenlandske sider er ganske vanlig (vet ikke noe om det, hos meg pleier det feste seg 4dpo..)
Fant dette: " Ananas inneholder en substans som kalles bromelain, som har vist seg å støtte implantasjonen til sine anti-inflammatoriske egenskaper." "virker visstnok slik at egget lettere fester seg og holder seg der." Men var viktig at man ikke spiste det etter 5dpo siden det kan gi motsatt effekt.
http://tetristanker.dk/ananas-og-implantation/
Da jeg ble gravid i mai fikk jeg det jeg tror var en festedipp 4dpo, så spiste ikke noe etter det. Hvordan det blir hvis egget fester seg etter 5dpo, vet jeg ikke. Kan jo hende at bromelain henger litt igjen noen dager etter inntak.
Skal begynne på babyklister også.

Jeg drakk ananasjuice og spiste ananas den mnd jeg ble gravid :)
Første måneden jeg prøvde ananas ble jeg også gravid. Men spiren forsvant alt for fort. Så håper det går denne pp :)

Håper det funker denne måneden!

Håper det funker denne måneden!
Håper virkelig det. Har allerde begynt å kjenne litt stikk og ilinger ned i låret. Kanskje jeg innbiller meg det da eller legger for mye i det.

God jul kjære deg :greet008

Håper virkelig det. Har allerde begynt å kjenne litt stikk og ilinger ned i låret. Kanskje jeg innbiller meg det da eller legger for mye i det.
Håper, håper, håper

God jul. Håper på tidenes gave utover

PP24 - CD20 - 6DPO (8)

Siden jeg er fremdeles litt usikker på hvor jeg er i dpo land så tok jeg en test i dag. Syns jeg kan se "noe", men det er stor sannsynlighet at det ikke er noe. Ikke sikkert det vises på bildet. Veldig tidlig enda. Så IKM er alt mellom torsdag og tirsdag, spørs når EL var og hvor lang LF jeg har denne gangen. Måtte bare teste i dag så jeg ikke blir overrasket om TR kommer de neste dagene.
Høy temp da :) Ser at på begge tempene jeg tar så sier FF at jeg hadde EL på søndag hvis jeg legger inn den positive EL testen på lørdagen. Tar jeg bort den positive testen så sier de tirsdag.

951ED0E4-621C-4CDA-8119-D1DFF85693D2.jpeg

Oral temp. Coverline blir litt høyere hvis EL var på tirsdag så da ble dippen enda mer under coverline.
7EA646F7-7510-4FA3-84FD-2F6C25862AD8.jpeg

AFD804AA-EB87-4A70-A46D-1504FC7E6F4A.jpeg

Last edited:
PP24 - CD20 - 6DPO (8)

Siden jeg er fremdeles litt usikker på hvor jeg er i dpo land så tok jeg en test i dag. Syns jeg kan se "noe", men det er stor sannsynlighet at det ikke er noe. Ikke sikkert det vises på bildet. Veldig tidlig enda. Så IKM er alt mellom torsdag og tirsdag, spørs når EL var og hvor lang LF jeg har denne gangen. Måtte bare teste i dag så jeg ikke blir overrasket om TR kommer de neste dagene.
Høy temp da :) Ser at på begge tempene jeg tar så sier FF at jeg hadde EL på søndag hvis jeg legger inn den positive EL testen på lørdagen. Tar jeg bort den positive testen så sier den tirsdag.

Vis vedlegget 239406

Oral temp. Coverline blir litt høyere hvis EL var på tirsdag så da ble dippen enda mer under coverline.
Vis vedlegget 239407

Vis vedlegget 239408
Spennende dager altså!! Ja jeg heier og heier på 2 streker
Blir spennede å teste de neste dagene!!!

Jeg synes også jeg ser noe på testen. Håper den blir sterkere og sterkere i dagene som kommer :)

Spennende dager altså!! Ja jeg heier og heier på 2 streker
Blir spennede å teste de neste dagene!!!
Takk :) Blir veldig spennende. Er veldig klar for to streker og flytte inn i terminforum :)

Back
Topp