Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Høres ut som den monitoren er litt kravstor....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig kravstor og sensibelHøres ut som den monitoren er litt kravstor....
Artig å forholde seg til.Veldig kravstor og sensibel
Satser på at det er gullegget som er utålmodig, og vil slippe rasktWow!! Tidlig el [emoji1] Gullegg i anmarsj!! [emoji173][emoji93][emoji93][emoji93][emoji93][emoji93]
Alltid kjekt Men kommer så bardust på så er liksom ikke helt forberedt på det.Woho, tidlig EL er kjekt!
Håper virkelig detArtig å forholde seg til.
Håper det lover godt med positiv EL-test allerede nå
Det er det Greit å være tidligere ferdig med det. Håper bare ikke lutealfasen blir så forkortet som forrige gang jeg hadde tidlig EL.Masse lykke til! Gøy med tidlig el da, håper på det samme her
Høres mer sannsynlig ut med tirsdag ja uansett, hurra for DPO-land!PP24 - CD16 - 2DPO?
Da er jeg i dpo land, men hvor langt er jeg ikke helt sikker på. FF satte krysset til søndag cd12 etter at jeg plottet inn dagens temp, så da er jeg 4dpo i følge den. Fikk min første positive test på lørdag, men fikk ikke max før på søndag. Sterkere tester på mandagen. Så er ikke helt enig med FF denne gangen. Fjerner jeg den positive testen fra lørdagen så forsvinner krysset i FF. Setter jeg en høyere temp i morgen så sier den at jeg hadde EL på tirsdag som jeg tror er mer sannsynlig.
I dag skal jeg hvertfall begynne med ananasen. Og om noen dager så blir det å starte på babyklister.
Vis vedlegget 239175