Det største ønske

Høres ut som den monitoren er litt kravstor....

PP24 - CD11

Dagens temp gikk ned. Siden vi skulle ut en tur i dag og ikke kom til å være hjemme innen testetiden utløp så måtte jeg teste med monitoren på morgenen. Den sa høy, men streken er bittelitt sterkere enn i går. Håper på max i morgen :) Tok strimmeltest på ettermiddagen og vil si den er positiv. Så da kommer EL helt sikkert tidligere enn forventet. Hvis ikke kroppen begynner å tulle nå da :p

49EEEED4-F2B6-41C9-ABA6-21810BE623D0.jpeg

65E76F3F-9D03-4C1F-9D64-0FAD90351899.jpeg
0B41B9E4-DDD1-4557-9F89-0DD2C532CD8E.jpeg

Wow!! Tidlig el [emoji1] Gullegg i anmarsj!! [emoji173][emoji93][emoji93][emoji93][emoji93][emoji93]
Satser på at det er gullegget som er utålmodig, og vil slippe raskt :D

PP24 - CD12

Da fikk jeg max på monitoren og dag to med positiv strimmel :) Tempen gikk litt opp men satser på at den er stabil eller går litt ned i morgen og at EL er i morgen :) Hvis EL kommer i morgen så kommer den 2-4 dager før forventet. Sist jeg hadde EL på CD13 var forrige desember. Veldig greit å bli tidligere ferdig med EL da :)

1F657C3E-2453-4D3F-87C0-2B61A195D970.jpeg
5FB3FC68-2728-42BB-B6D7-17CF6FC18B23.jpeg

Litt artig med tidlig EL to desember på rad

Hurra hurra

PP24 - CD13

Tempen gikk opp i dag, og kjenner jeg er litt redd FF vil si at EL var på lørdag. Men det vet jeg at den ikke var :) Så da får jeg bare overstyre hvis krysset kommer den dagen. Hadde EL vært på lørdag så hadde ikke monitor testen vært så sterk og blitt max. Så tenker at EL var i går eller er i dag. Kjenner ilinger rundt eggstokkene. Er også veldig oppblåst i dag, og kvalm. Har vært kvalm nesten hver dag siden TR kom. Begynner å bli lei.

I går når jeg skulle teste etter EL så tok jeg en strimmeltest, og sto og ventet på at strek nr to skulle komme. Begynte å stresse fordi den kom jo aldri. Tenkte at hadde jeg så kort LH topp at den allerede var super negativ?? Vel...jeg hadde tatt feil test og hadde testet med en G-test. Ikke rart at strek nr to aldri kom :laughing002

Last edited:
Dagens tester syns jeg var litt sterkere. På bildet med begge testene så er det litt etter tiden med strimmel men styrken endret seg ikke så mye. Så da tror jeg ikke at EL var i går, men tenker den er i dag eller i morgen. Spørs hvordan tempen blir og hva FF sier, men tror jeg kanskje må gå etter testene denne pp. Så lenge tempen holder seg høyt i dpo land så vet jeg jo at EL har da vært, men ikke nødvendigvis hvilken dag. Kan jo hende at tempen dropper i morgen også og så skyter i været etter det. Rart hvis EL skal bli noe senere enn i morgen mht til positive tester og max på monitoren. Men tempen har sagt én gang at EL var når monitoren ble lav igjen etter max og høy. Får bare smøre meg med tålmodighet og prøve å ikke stresse :)

077B0279-1F08-4DA9-AB3F-A1C298C4EBE1.jpeg
D34E44D8-CE85-40D2-BE65-CD429654CAAC.jpeg

Ja den var positiv. Tvitvi!

Masse lykke til! Gøy med tidlig el da, håper på det samme her :)

Masse lykke til! Gøy med tidlig el da, håper på det samme her :)
Det er det :) Greit å være tidligere ferdig med det. Håper bare ikke lutealfasen blir så forkortet som forrige gang jeg hadde tidlig EL.

PP24 - CD14 - EL?

Tempen var akkurat lik som i går, og strimmeltesten var negativ :) Satser på at tempen skyter i været i morgen :) Orket ikke teste mer med monitor for den sier jo høy og så lav etter max. Kjenner litt på meg at EL er i dag også. Håper inderlig at det ikke blir en superkort syklus når jeg får EL allerede på CD14, som i september. Da ble syklusen bare på 24 dager. Men denne gangen skal det jo selvfølgelig gå rett vei og en spire ta bolig så har jo ingenting å bekymre meg over ;)

4A11BD7B-18D4-4382-ABB7-3ADBA4955BAD.jpeg

B6DA62C7-A837-4EBD-A359-325AD0551927.jpeg

Last edited:
PP24 - CD16 - 2DPO?

Da er jeg i dpo land, men hvor langt er jeg ikke helt sikker på. FF satte krysset til søndag cd12 etter at jeg plottet inn dagens temp, så da er jeg 4dpo i følge den. Fikk min første positive test på lørdag, men fikk ikke max før på søndag. Sterkere tester på mandagen. Så er ikke helt enig med FF denne gangen. Fjerner jeg den positive testen fra lørdagen så forsvinner krysset i FF. Setter jeg en høyere temp i morgen så sier den at jeg hadde EL på tirsdag som jeg tror er mer sannsynlig.
I dag skal jeg hvertfall begynne med ananasen. Og om noen dager så blir det å starte på babyklister.

D96A4B34-1973-447B-84F0-9F444E946DFD.jpeg

PP24 - CD16 - 2DPO?

Da er jeg i dpo land, men hvor langt er jeg ikke helt sikker på. FF satte krysset til søndag cd12 etter at jeg plottet inn dagens temp, så da er jeg 4dpo i følge den. Fikk min første positive test på lørdag, men fikk ikke max før på søndag. Sterkere tester på mandagen. Så er ikke helt enig med FF denne gangen. Fjerner jeg den positive testen fra lørdagen så forsvinner krysset i FF. Setter jeg en høyere temp i morgen så sier den at jeg hadde EL på tirsdag som jeg tror er mer sannsynlig.
I dag skal jeg hvertfall begynne med ananasen. Og om noen dager så blir det å starte på babyklister.

Vis vedlegget 239175
Høres mer sannsynlig ut med tirsdag ja :) uansett, hurra for DPO-land!

Back
Topp